Hakutulokset

  1. N

    Miten Conan käsitteli ohjelmassaan Michael Jacksonin kuolemaa??

    Onko ko. jakso tullut jo suomessa? Jäi näkemättä...
  2. N

    Onko tää nyt menny miten teiän mielestä?

    Ihan niinkuin puhuisit mun exästä.. :|
  3. N

    1v9kk ikäisen pottailu

    Luin että 1v9kk ikäisen POLTTELU! :laugh:
  4. N

    MADEIA!

    :wave:
  5. N

    scarletti hoi = ) (muutkin keittiöalan ihmiset..)

    Juu ja vakuutushan ei korvaa jos on avonaiset kengät ja sattuu jotain.. Ja aika ällöä olla ilman sukkia :x
  6. N

    Kiitti Catalogin vinkistä, tilasin sit neljät kengät itselleni sikahalvalla

    Mä en löytäny sieltä mitään kivaa...
  7. N

    Ja noin teiniprinsessa savusti Terhin ulos!

    Mistähän ap nyt puhuu? :o
  8. N

    salkkareista!!!

    kaasu jäi päälle.. ja sit se meni sen kynttilän kanssa sinne niin BOOM! :(
  9. N

    MADEIA!

    Laitoin sulle yyveetä :)
  10. N

    mun mies juo liikaa :(

    Mullakin oli. Erottiin. Joi 3-5 päivää viikosta ja kävi silti töissä. Vihaan nykyään juurikin tuota kaljapullon/tölkin avaamisääntä..hrrr. Asiat on huonommin nyt taloudellisesti, mutta olen niin onnellinen ettei mun tarvi enää pelätä kotonani ja miettiä että montakohan se tänään juo! Tsemppiä...
  11. N

    Tuli kutsu kahteen amk:n valintakokeeseen

    Ok, tuo on kyllä hyvä vastaus..selkeä. Mä näin muuten viimeksi mustetesteissä Lordin :D Väheniköhän mun pisteet siitä =)
  12. N

    Tuli kutsu kahteen amk:n valintakokeeseen

    Hei Scarlett muuten.. Mitä meinaat sanoa kun kysyvät että miksi haluat vaihtaa alaa? Multa ne kysy tota Sjoella eivätkä millään ymmärtäneet miksi vaihdan.. Eli kannattaa valmistautua siihen kysymykseen, mulla se meni huonosti :'(
  13. N

    Liiketalouden valintakoe, työkokemuksen pisteet?? HELP

    Seamkin sivuilla luki 20 pistettä... hmm.. Ja se oli nimenomaan alan työkokemuksesta. ** Ei kun ei mitään..katsoinkin väärin! Se oli sen 5 pistettä! SOri :ashamed:
  14. N

    Liiketalouden valintakoe, työkokemuksen pisteet?? HELP

    Joo no mulla on työkokemusta, mutta haluaisinkin tietää, että paljonko siitä saa pisteitä :) Poikia 3 nimimerkki, katsoisitko löydätkö seamkin sivulta tietoa? Kiitos jos viitsit, yritän itse samalla katsoa, mutta en ole vielä löytänyt. ** muoks olen siis ap, nyt kirjautuneena :)
  15. N

    Tuli kutsu kahteen amk:n valintakokeeseen

    Mullekin tuli kutsu Sjoelle, mutta en tiedä meenkö.. Se oli viimeisenä mun listalla ja oon jo 2 vai 3 kertaa käyny sosiaalipuolen testeissä, joten ei enää oikein kiinnosta.. Mutta saa nähdä. Ehkä meen vaan siihen joka mulla oli ekana! Onnea kokeeseen! :flower:
  16. N

    Tuli kutsu kahteen amk:n valintakokeeseen

    Minne olet menossa Scarlett hoitotyön kokeeseen? :)
  17. N

    Pienestä se ilo tulee, kuin keittiöluutusta :D

    Mulla on lambia jossa on pinkkejä sydämiä =)
  18. N

    Paras valkaiseva hammastahna?

    :attn:
  19. N

    Paras valkaiseva hammastahna?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen... Mikä on teidän mielestä paras valkaiseva hammastahna?

Yhteistyössä