scarletti hoi = ) (muutkin keittiöalan ihmiset..)

mä muistan et parissakin paikassa on harjoittelijat passitettu kotiin noutamaan sukkia, ilman ei oo ollu asiaa keittiöön..

mun mielestä kyllä kans kuuluu olla sukat jalassa, varsinkin jos on avonaiset kengät jalassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä muistan et parissakin paikassa on harjoittelijat passitettu kotiin noutamaan sukkia, ilman ei oo ollu asiaa keittiöön..

mun mielestä kyllä kans kuuluu olla sukat jalassa, varsinkin jos on avonaiset kengät jalassa..
Keittiöllä pitäisi kyllä olla ihan turvallisuussyistä kunnon umpinaiset kengät. Mulla on ainakin kovakärkiset kengät ja varpaat ovat edes jonkun verran suojassa tippuvilta tavaroilta. Samoin umpinainen kärki suojaa jos tulee kuumaa vettä varpaille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä muistan et parissakin paikassa on harjoittelijat passitettu kotiin noutamaan sukkia, ilman ei oo ollu asiaa keittiöön..

mun mielestä kyllä kans kuuluu olla sukat jalassa, varsinkin jos on avonaiset kengät jalassa..
Keittiöllä pitäisi kyllä olla ihan turvallisuussyistä kunnon umpinaiset kengät. Mulla on ainakin kovakärkiset kengät ja varpaat ovat edes jonkun verran suojassa tippuvilta tavaroilta. Samoin umpinainen kärki suojaa jos tulee kuumaa vettä varpaille.
juu, meillä onkin kaikilla muilla tuollaiset, mut nyt oli kyseessä kiireapulainen joka tiskaa ja pyyhkii pöytiä..
 
ex-ravintolatyöntekijä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä muistan et parissakin paikassa on harjoittelijat passitettu kotiin noutamaan sukkia, ilman ei oo ollu asiaa keittiöön..

mun mielestä kyllä kans kuuluu olla sukat jalassa, varsinkin jos on avonaiset kengät jalassa..
Keittiöllä pitäisi kyllä olla ihan turvallisuussyistä kunnon umpinaiset kengät. Mulla on ainakin kovakärkiset kengät ja varpaat ovat edes jonkun verran suojassa tippuvilta tavaroilta. Samoin umpinainen kärki suojaa jos tulee kuumaa vettä varpaille.
Niin, eikös se oo, että vakuutus ei korvaa jos tapahtuu jotain tapaturmaa (vaikka ny just varpaille tms.), eikä oo asianmukaisia (kärjet umpinaiset, vähintään remmi nilkan takana, jos ei kokonaan umpinaiset) kenkiä.
 
ravitsemistyöntekijä
No kyllä pitää olla ainakin ne umpinaiset kengät! Itellä on vieläkin kynsi mustana kun tyhjä tiskikori putosi varpaille maaliskuussa ja umpikärkikengät oli jalassa. Kaksi kertaa on työkaverit polttanut varpaansa kuumalla vedellä avokengissä, eivätkä silti ole avokkaista luopuneet *huoh*
 

Yhteistyössä