Liiketalouden valintakoe, työkokemuksen pisteet?? HELP

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ihan maalaisjärjellä ajattelee, niin eikö 2 vuoden kokemuksesta pitäs jo saada ihan hyvät pisteet, kun kyseessä on kuitenkin "vasta" opiskelupaikka? :)
Niinpä :) Näin mäkin ajattelisin..kun ei vaan yhtään tiedä eikä tunnu toi googlekaan auttavan! Olisin todella tyytyväinen, jos tosta kokemuksesta sais jo täydet pisteet :)
 
poikia3
Nämä pisteytykset ovat varmaan ihan koulukohtaisia, ja minä olen kyllä löytänyt niiden koulujen sivuilta, jolle olen itse aikoinaan hakenut, ihan tarkat tiedot pisteytyksistä.

Ja näkyy nytkin löytyvän ainakin kaikkien niiden koulujen kohdalta joita katsoin, kun laitoin hakusanaksi liiketalouden valintakoe ja etsin sieltä valintaperusteet.
 
vieras
pääsee sinne valintakokeisiin harkinnan varaisena ilman tarvittavaa työmäärää. Kun minä hain, piti työkokemusta olla 2 vuotta, mulla ei ollut päivääkään ja silti pääsin valintakokeeseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pääsee sinne valintakokeisiin harkinnan varaisena ilman tarvittavaa työmäärää. Kun minä hain, piti työkokemusta olla 2 vuotta, mulla ei ollut päivääkään ja silti pääsin valintakokeeseen
Joo no mulla on työkokemusta, mutta haluaisinkin tietää, että paljonko siitä saa pisteitä :)

Poikia 3 nimimerkki, katsoisitko löydätkö seamkin sivulta tietoa? Kiitos jos viitsit, yritän itse samalla katsoa, mutta en ole vielä löytänyt.

** muoks olen siis ap, nyt kirjautuneena :)
 
poikia3
Työkokemus
Työkokemuksen perusteella hakija voi saada
enintään 5 pistettä siten, että kaksi kuukautta
työkokemusta tuottaa yhden pisteen. Tässä
otetaan huomioon hakuajan päättymiseen
mennessä vähintään 16-vuotiaana hankittu
työkokemus. Sen ei välttämättä tarvitse olla
yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon
alalta. Varusmies- ja siviilipalvelus luetaan
työkokemukseksi.

Tommosen löysin valintaoppaan sivulta 47, jos oikeasta kohdasta katsoin. Mistä olet saanut tuon 20 pistettä tietosi. Muutkin kun näyttivät käyttävän tuota 5:ttä pistettä.
 

Yhteistyössä