salkkareista!!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
AavikonNorsu
mua häiritsee kun mä en tajunnut mitä se tarjoilija teki sille hellalle muka et tollee kävi..ja mun puolesta voi loppua vaikka kokonaan, johan tota on tullutkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mua häiritsee kun mä en tajunnut mitä se tarjoilija teki sille hellalle muka et tollee kävi..ja mun puolesta voi loppua vaikka kokonaan, johan tota on tullutkin
kaasu jäi päälle.. ja sit se meni sen kynttilän kanssa sinne niin BOOM! :(
 
madia
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mua häiritsee kun mä en tajunnut mitä se tarjoilija teki sille hellalle muka et tollee kävi..ja mun puolesta voi loppua vaikka kokonaan, johan tota on tullutkin
se huiskasi sillä liinalla liekit pois kun otti sen kattilan ja kaasuhana jäi auki.. kaasua pääsi koko ajan huoneeseen
 
Sörhis ei pääse kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mua häiritsee kun mä en tajunnut mitä se tarjoilija teki sille hellalle muka et tollee kävi..ja mun puolesta voi loppua vaikka kokonaan, johan tota on tullutkin
Se hella jäi päälle, kaasu "olevisi" huoneeseen, ja sit kun se meni sen kynttilän kanssa, niin setuli räjähti. Sori epätarkat termit.
 
ap
sieltä hellasta valu sitä kaasua ku se juulia kaatu. ja sit se tarjoilija meni sinne keittiöön kynttilän kanssa ja kompastu juuliaan, kynttilä lensi siihen kaasuun ja pam. todella inhottava jakso :( myös se et viimesillään raskaana oleva paula haudattiin elävältä. hyi
 
Poola
Hmm...Mielenkiinnolla odottelen, että kuinka on tehty käsikirjoitus tästä jatkumaan, koska ei Kentaurista selviä kyllä hengissä kaikki. Julia ainakin kuolee, ketäs muita?
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Hmm...Mielenkiinnolla odottelen, että kuinka on tehty käsikirjoitus tästä jatkumaan, koska ei Kentaurista selviä kyllä hengissä kaikki. Julia ainakin kuolee, ketäs muita?
Jos Eero kuolee löytäänkö Paulan joku muu?

 
Poola
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Hmm...Mielenkiinnolla odottelen, että kuinka on tehty käsikirjoitus tästä jatkumaan, koska ei Kentaurista selviä kyllä hengissä kaikki. Julia ainakin kuolee, ketäs muita?
Jos Eero kuolee löytäänkö Paulan joku muu?
Samaa mietin minäkin, koska ei se Lasselle kerenny kertoa olinpaikkaa...Ellei sitten Lasse"arvaa" missä se on ja löytää sen...Kaikki on mahdollista vain salkkareissa :)
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitäs lapsenne tuumas?
Ei olleet näkemässä. Katsoin jakson etukäteen lauantaina.

Oli kyllä melko amerikan meininki tuossa jaksossa,

siis todella puistattavaa se hautausjuttu, ahdistaa tuollaiset aikuisiakin,
saatika sitten pieniä lapsia.. toivottavasti kenekään piltit ei joudu tuollaisia asioita pohtimaan..
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Hmm...Mielenkiinnolla odottelen, että kuinka on tehty käsikirjoitus tästä jatkumaan, koska ei Kentaurista selviä kyllä hengissä kaikki. Julia ainakin kuolee, ketäs muita?
Jos Eero kuolee löytäänkö Paulan joku muu?
Samaa mietin minäkin, koska ei se Lasselle kerenny kertoa olinpaikkaa...Ellei sitten Lasse"arvaa" missä se on ja löytää sen...Kaikki on mahdollista vain salkkareissa :)
Selvästi Kaunarit meiniki, siihen asti mä seurasin niitäkin kunnes Taylor ilmeistyi haamuna... sit meni maku.
 
kaasua kaasua komisario pepponen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sieltä hellasta valu sitä kaasua ku se juulia kaatu. ja sit se tarjoilija meni sinne keittiöön kynttilän kanssa ja kompastu juuliaan, kynttilä lensi siihen kaasuun ja pam. todella inhottava jakso :( myös se et viimesillään raskaana oleva paula haudattiin elävältä. hyi
WTF!! mitä ihmettä sä selität? kaasuhellasta sammui liekki ja kaasua pääi leviämään kentauriin, ja tarjoilija sytytti kynttilän niin PAM! ei sen tuln kanssa tarvitse hellan ylle mennä jotta räjähdyksen aikaan saa riittää ihan samassa huoneistossa oleilu ja vaikka aivan pieni kipinä.
 
Poola
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Poola:
Hmm...Mielenkiinnolla odottelen, että kuinka on tehty käsikirjoitus tästä jatkumaan, koska ei Kentaurista selviä kyllä hengissä kaikki. Julia ainakin kuolee, ketäs muita?
Jos Eero kuolee löytäänkö Paulan joku muu?
Samaa mietin minäkin, koska ei se Lasselle kerenny kertoa olinpaikkaa...Ellei sitten Lasse"arvaa" missä se on ja löytää sen...Kaikki on mahdollista vain salkkareissa :)
Selvästi Kaunarit meiniki, siihen asti mä seurasin niitäkin kunnes Taylor ilmeistyi haamuna... sit meni maku.
Mä en ole jaksanut kaunareita seurata ikinä...Täytyy nyt katsoa jatkaako salkkareidenkaan seuraamista enää syksyllä...

 
AavikonNorsu
juu, no se nähdään sit syksyllä mitä tapahtuu. mutta mä en kyllä ymmärrä miks annatte lastenne katsella salkkareita, tätä jaksoa sekä kaikkia muitakinjaksoja. ne asiat mitä siinä käsitellään jää lapsen päähän kaihertamaan, tuo hautausjuttukin ihan kamala..joku sanoi että 3v oli katsonut ja tykkäsi..tai kyl meidän lapset tykkää..en tajua.Musta noi jutut ei ole lasten korville
 
vv
No eipä tuollaisestä räjähdyksestä oikeasti kukaan selviäisi hengissä. Ja aika outoa että paineaalto rikkoo ikkunat, mutta ei muka lennätä täpötädstä huoneesta mitään ulos.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
No eipä tuollaisestä räjähdyksestä oikeasti kukaan selviäisi hengissä. Ja aika outoa että paineaalto rikkoo ikkunat, mutta ei muka lennätä täpötädstä huoneesta mitään ulos.
Siinä oli suurin osa näyttelijöistä. Tuskin pistävät koko sakkia uusiksi.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
No eipä tuollaisestä räjähdyksestä oikeasti kukaan selviäisi hengissä. Ja aika outoa että paineaalto rikkoo ikkunat, mutta ei muka lennätä täpötädstä huoneesta mitään ulos.
Siinä oli suurin osa näyttelijöistä. Tuskin pistävät koko sakkia uusiksi.
Nositä just tarkoitin. Että pienoinen moka...
 

Yhteistyössä