Onko tää nyt menny miten teiän mielestä?

  • Viestiketjun aloittaja itseinho
  • Ensimmäinen viesti
itseinho
Niin että juomista, siis sellasta päivittäistä tissuttelua koitan vähentää/lopettaa. Viime viikolla olin nollilla 3pv viikosta. Viikonloppuna meni sit mitä meni ku muutki otti, liikaa. Nyt 2pv ollu taas nollat. On tosi hyvä olo, en vaan tajua mikä siinä on sit kun tekee mieli kylmä kalja, sit se himo jatkuu ja viikonloppuna pitää ottaa enemmän. Oon niin kyllästyny siihen pöhnäseen elämäntapaan. Onhan se hetken rentouttavaa mut sit näkee naamasta et taas tuli otettua. Pahimmillaan mulla on menny joka ilta 0,5L sikspäkki. Viikonloppusin 24 tölkin laatikko on kevyttä kamaa ollu. Harmittaa ku läheiset ympärillä juo, eikä mulla oo ketään selvää kaveria. Ja itsekuri on huono ku kaljat houkuttelee kaapissa ja jos joku vielä oikein yllyttää tissuttelemaan.
 
x
No eihän toi kovin hyvältä kuulosta edelleenkään, vaikka pari nollapäivää oletkin pitänyt. Pisteet toki niistä, mutta roimasti lisää niitä pitäisi tulla. Peesaan myös tuota edellistä, mitä jos et hankkisi kotiin kaljaa ollenkaan?
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos oikeasti haluaa päästä eroon tosta elämäntavasta, niin sitten täytyy kyllä kaveripiiriäkin vaihtaa ja jättää ne kaljat kokonaan ostamatta.
Peesi. Terveys tuolla menolla lähtee ja tulee ennenaikainen kuolema. Lopeta hyvän sään aikana.
 

Yhteistyössä