Hakutulokset

  1. N

    Naapurin rappusille oli ilmestynyt aamulla läpimärkä vuohi *onnellinen loppu*

    IHANAA :heart: :heart: Onko koira tallessa?
  2. N

    Jos kyttää toisen tekstarit, kertooko se aina mustasukkaisuudesta?

    No mä en ainakaan haluaisi, että kaveri kertoisi mun abortista miehelleen! Eihän se sille kuulu..ystävälleni sen olen kertonut enkä miehelle...
  3. N

    VOi miksi :( *turhis*

    Peesi tälle =)
  4. N

    Jos kyttää toisen tekstarit, kertooko se aina mustasukkaisuudesta?

    Mulla on yksi kaveri, joka kertoo miehelleen kaikki mun asiat. Se on uskomattoman ärsyttävää ja nyt olenkin vähentänyt "intiimien" asioiden kertomisen hänelle.. En oikeastaan luota kaveriin enää, joskus kerron asioita joilla ei ole väliä vaikka menisikin miehen tietoon.
  5. N

    mun mies on viime aikoina ollut todella etäinen..

    :attn: Kuinka kävi...
  6. N

    Montako kaveria teillä on facebookissa?

    Lainasin eka väärää niin muokkasin siihen vaan sit jotain :)
  7. N

    Montako kaveria teillä on facebookissa?

    Tähän piti sanoa että.... :laugh: :laugh:
  8. N

    Neuvokaa nyt joku mikä on pielessä! (rintaliiviasiaa)

    Kannattaa käydä ihan kunnon liivikaupassa... Mullekaan ei käy lindexin ym omat :/
  9. N

    Montako kaveria teillä on facebookissa?

    Mulla ei kyllä ole yhtään sellaista kaveria FB:ssä joiden kanssa olisin jotenkin huonoissa väleissä..ei ainakaan tule ketään mieleen. Sellaisia en pyydä kavereikseni joista en pidä yhtään... **muoks. ja juu en ymmärrä niitä joilla on tuhansia kavereita :o
  10. N

    Montako kaveria teillä on facebookissa?

    Otsikko. Mulla 183. Joku kumminkin kysyy niin ei, tämä ei ole mikään leveilyketju ;)
  11. N

    Mun laskuopilla litran maitopurkissa on 10dl maitoa.

    Mulla on monesti ollu enemmän :)
  12. N

    Mä olen nyt varmaan aivan teini, mutta meinaan lakata kynteni...

    Mä lakkaan melkein aina kynnet mustaksi, nytkin on =)
  13. N

    Naapurin rappusille oli ilmestynyt aamulla läpimärkä vuohi *onnellinen loppu*

    Voih, hyvä että siitä huolehditaan :heart: :heart:
  14. N

    Mulla olis juhlamekko mutta.... *aika turha*

    Oikeasti kiitos sulle, pelastit mun päivän! En edes ajatellut, että tuolle saisi jotain! Kiitos!! :flower: :hug:
  15. N

    Mulla olis juhlamekko mutta.... *aika turha*

    Ihan tosi, vaan 30 euroa! Pitäiskö käydä kysymässä mitä sille saa tehtyä... Ja kokeilin ilman rintsikoita, ei mene :( Miltähän se näyttää jos siellä on se jatkopala? Vai laitetaanko se niin ettei sitä näy.. *en tiedä ompelusta mitään* :ashamed:
  16. N

    Mulla olis juhlamekko mutta.... *aika turha*

    :whistle: :whistle:
  17. N

    Ei kai kukaan aikuinen oikeasti ole näin tyhmä?

    Thaimaassa ollessani tää oli kyllä ihan totta.. Toinen sääreni paloi ja kotiin tullessa se oli PALJON ruskeampi kuin ei-palanut :) Mutta en kyllä halua palaa enää koskaan! :/
  18. N

    Mulla olis juhlamekko mutta.... *aika turha*

    se ei mene kiinni rintojen kohdalta, muuten olisi täydellinen :'( Nyt ottaa päähän ja lujaa!! Onkohan pienentävistä liiveistä mitään apua..? Mekko olisi niin ihana :heart:

Yhteistyössä