Mulla olis juhlamekko mutta.... *aika turha*

vieras
Miksi et vie sitä ompelimoon, tekevät jatkopalan taakse tai sivuille tai iten parhaaksi katsovat.
Minulla mekko lyhennettiin ja kavennettiin yläosasta ja vähän lisättiin koristeita ja maksoin koko lystistä 30euroa.
Jos tykkää mekosta siihen kannattaa uhrata rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et vie sitä ompelimoon, tekevät jatkopalan taakse tai sivuille tai iten parhaaksi katsovat.
Minulla mekko lyhennettiin ja kavennettiin yläosasta ja vähän lisättiin koristeita ja maksoin koko lystistä 30euroa.
Jos tykkää mekosta siihen kannattaa uhrata rahaa.
Ihan tosi, vaan 30 euroa! Pitäiskö käydä kysymässä mitä sille saa tehtyä... Ja kokeilin ilman rintsikoita, ei mene :(
Miltähän se näyttää jos siellä on se jatkopala? Vai laitetaanko se niin ettei sitä näy.. *en tiedä ompelusta mitään* :ashamed:
 
vieras
Ja kysele useista ompelimoista, niin minä tein! Kaikki ompelimot eivät todellakaan ota kauheeta hintaa ja sitten lehdistä saattaa löytää ihan omaksi ilokseen ompelijoita, jotka tekevät hyvää työtä ja ei hinta päätä huimaa.
Jatkopala kyllä onnistuu ihan siististi, niin ettei sitä huomaa jatkopalaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kysele useista ompelimoista, niin minä tein! Kaikki ompelimot eivät todellakaan ota kauheeta hintaa ja sitten lehdistä saattaa löytää ihan omaksi ilokseen ompelijoita, jotka tekevät hyvää työtä ja ei hinta päätä huimaa.
Jatkopala kyllä onnistuu ihan siististi, niin ettei sitä huomaa jatkopalaksi.
Oikeasti kiitos sulle, pelastit mun päivän! En edes ajatellut, että tuolle saisi jotain! Kiitos!! :flower: :hug:
 

Yhteistyössä