Hakutulokset

  1. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** kesäkuussa

    Tännekään ei mitään kummempia. Viikoloppuna juhlittiin neidin 2 v. synttäreitä ja kerrottiin lopulle lähisuvulle joulutontusta. No eipä kukaan ollut yhtään yllättynyt. Arvanneet jo olivat. =) Nyt on jotenkin tylsä vaihe odotuksessa kun pahoinvointi on jo ohi (onneksi!), mutta maha vain hieman...
  2. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    :wave: Kävin just työhaastattelussa. Aika jännää. En tosin tiedä miten ihmeessä uskallan kertoa raskaudesta, jos paikan saisin. Mutta kokemuksena tuo työ olisi ihan huippu. Mahan turvotus on selkeästi laskenut ja maha muuttanut muotoaan. Nyt maha alkaa näyttää jo pikkuisen vauvamahalta...
  3. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Heips! Täälläkin on kahvin juonti jäänyt väliin. Haju ei suoranaisesti ällötä, mutta ei vain pysty kuvittelemaan, että sitä joisi. Ajatuskin tuntuu kummalta, että olen joskus tykännyt kahvista. :/ Mutta kyllä se sitten taas alkaa jossain vaiheessa maistumaan. Mä luulen kanssa, että kysytään...
  4. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Huh helpotus. Ultrassa on nyt käyty ja kaikki oli hyvin. :heart: Mä olin niin hermostuksissani, että maha on ihan sekaisin ja paniikki meinas tulla ennen ultrausta. Mutta kätilö oli onneksi ihana ja ymmärsi, että olen kauhuissani (näki km taustani papereista). Uskomatonta, että siellä masussa...
  5. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Voi ei Jääkyynel! :'( :'( Koittakaa jaksaa menetyksen kanssa! :hug: En osaa muuten lohduttaa kuin että aika auttaa. Tsemppiä teille uuteen yritykseen!
  6. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Tsemppiä hirmuisesti tänään ultrattaville! Galluppeihin: Mulla on paha tapa lueskella kaikkia keskenmenokertomuksia ja sitten itkeskellä. Ja aina kun itsellä on joku huoli raskaudesta sitten googlettelen ja tietysti luen ne surullisimmat kertomukset. Mä saan tähän aina kulutettua vaikka...
  7. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Tervetuloa Miracles ja onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Lähipäivinä on näköjään tulossa monta ultraa. Itselläkin nt-ultra keskiviikkoaamuna. Totuuden hetki :o Tuota keskiviikkoa on odotettu kauan ja nyt se pelottaa ihan hirveästi. Mä en vaan kestä jos taas pitäisi aloittaa tää kaikki...
  8. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Kiva kuulla hyviä ultrauutisia. Onnittelut niitä saaneille! :flower: Mulla on taas vaihteeksi pahaolo. Luulin, että olisi jo mennyt ohi, mutta ei. Ja mahakin on ihan sekaisin. Makuuasento olisi paras, mutta silleen on vähän hankala tehdä töitä.
  9. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Heips! Mä olen napsinut koko raskauden juuri noita Multivita-tabletteja. Ei siis ole mitenkään erityisesti raskaanaoleville suunnattu, mutta ei sisällä myöskään A-vitamiinia. Koostumus taisi olla aika sama kuin varsinaisissa raskausvitamiineissa, mutta hinta huomattavasti alempi. =) Mulla...
  10. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Voi ei Sapfo :'( Ihan kamalaa. pikkuisen menettäminen tässä vaiheessa on todella raskasta, samalla kun menettää tulevaisuuden suunnitelmat. Kovasti voimia. :hug:
  11. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    On tää alkuraskaus tuskaa. Saat kärsiä pahoinvoinnista ja ällötyksistä ja ennen kaikkea epävarmuudesta onko siellä joku ja pysyykö se joku siellä. Mä ainakin tarvitsisin ultran joka toinen viikko, että mieli pysyisi tyynenä. No täytyy vaan yrittää kehittää kärsivällisyyttä. Miltä teistä...
  12. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Jääkyynel minä jostain luin, että veriseulan tuloksia käytetään yhdessä np-ultran ja äidin iän kanssa ja näistä kolmesta sitten yhdessä lasketaan todennäköisyys riskiin, että sikiössä olisi jotain poikkeavaa. Eli varmaankin siellä ultrassa sitten selviää. Jonkun jossain oli ainakin pyydetty...
  13. V

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

    Hei kaikki! Vieläkö mahtuisin mukaan? Olen keskustelujanne seurannut jonkun aikaa ja nyt rekisteröidyin palstalle mukaan. Olen kirjoitellut toisella palstalla, mutta siellä on niin hiljaista. Ihanaa, kun täällä on hyviä keskusteluja. Tänään mulla alkoi 11+0 viikot ja laskettuaika osuu ihan...

Yhteistyössä