Hakutulokset

  1. O

    Anti-Muller-Hormoni

    Olen 34 vuotias ja minulla arvo otettiin keväällä. Arvoni oli 0.7. Pitäisi olla kuulemma päälle 1. FSH on hieman päälle 10 ja jo arvoilla 12-13 oma munasarjatuotanto lääkärini mukaan lakkaa (hoidoilla on huonommillakin arvoilla tullut onnistumisia). Omista hoidoista on tullut aina huonosti...
  2. O

    Vaikeiden tapausten pino

    Hei kaikille! Täällä yksi vaikea tapaus. 06 vuodesta yritystä, alkuun joitakin inseminaatioita tehty. Nyt kolmas icsi. Aina yhtä huonosti menee hoidot. Onnea on ollut että tuoresiirtoon on kahdesti päästy yhdellä hitaalla rupusella solulla, joista ei ole tullut mitään. Pakkaseen ei jää...
  3. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mut voikin laittaa kanssa listalta pois neganneena.
  4. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Minulla alkoi eilen kanssa hentoinen vuoto, joten ei taida hoito tuottaa toivottua tulosta. Saa nähdä jatkosta mitä päätetään. Henkisesti alan olla jo aika kypsä. Mutta plussanneita onkin ihanan paljon :) Onnea ja toivotaan että onni jatkuu loppuun asti!
  5. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Anksu, onko sun munasoluista selvinnyt mitään tarkempaa? Itse pääsin tänään siirtoon asti. Kolmesta munasolusta kaksi siirtokelvottomia ja yksi huono sinnittelijä. Jollei tämän sissi pärjää niin jatkossa voi olla että tämä oli tällä kaavaa tässä. Lääkäri sanoi että pitää miettiä jatkoja, ei...
  6. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    täällä peukut pystyssä aitiliini83:lle Omaa napaa yhä. Iloitsin eilen ennenaikaisesti ja aivan suotta munasolujen määrästä. Soitto labrasta taas latisti: 11 munasolua, kuusi kypsää joista kolme ei kestänyt käsittelyä ja kolme huonolaatuista hedelmöittyi. Saapi nähdä päästäänkö siirtoon asti...
  7. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Olettaisin että lääkäri on todennut että mahdollisuudet raskautua ei ole kovin hyvät. Miehellä simppa ongelma ja ikääkin jo on ja minun munasolut meinaa ikääntyä ennen aikojaan, olen 33-v :( Viime ICSI:N jälkeen kuudesta solusta kolme hedelmöittyi ja vain yksi lähti jakaantumaan. Pakkaseen ei...
  8. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pitkästä aikaa täällä taas kirjoittemassa. Listautuneena onkin jo paljon hoitolaisia :wave: Tervetuloa ja toivottavasti onni osuu monen kohdalle. Olin tänään punktiossa. Aikaisemmin ultrassa näkyi kuusi munarakkulaa ja ennen punktiota oli enää viisi rakkulaa näkyvissä. Hämmästys olikin...
  9. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No jo on kulunut aikaa kun viimeksi tänne kirjoittelin, en edes alkuun meinannut muistaa tunnuksiani :laugh: Eli heissan kaikille pitkästi aikaa. Täällä on huisisti väkeä :wave: Toivottavasti onnea on meillä kaikilla tavallista enemmän :) Päivitän hieman omia tietojani eli Synarelaa olen...
  10. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Niin Tytti tuo lääkäri asian sanoi puhelimessa, että vielä yksi ICSI kannattaa yrittää. En tiedä tarkoittiko hän asiaa kuinka kirjaimellisesti. Menen tapaamaan häntä heinäkuun alussa joten eiköhän se selviä. Jotenkin sitä vain kuulee vastaavanlaiset kommentit hyvin herkästi ja itselleni tuli...
  11. O

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Huomenet :heart: Kiitos Amelielle pinon perustamisesta =) Kevään hoitolaisten pinossa olin mukana. Ensimmäinen ICSI takana, negahan siitä tuli. Aikaisemmin on tehty kuusi ovulaation induktiota, joissa kolmessa inssi. Hoidossa ollaan Väestöliitolla. Kesällä menen vielä käymään siellä...
  12. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Niin ja joku kyseli mitä hoitoja mulla on takana. Eli kuusi ovulaation induktiota on tehty, joista kolme inseminaatiota. Ja nyt ensimmäinen icsi. Mullakin FSH huitelee tuolla kympin tienoilla (tai huiteli 2006, jolloin testattu), joten ei enää nyt kannata kauaa aikailla. Miehellä huonot simpat...
  13. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Hohoi, täällä taas :wave: Kiitos kaikille lohdutuksesta :heart: . Ennakoin että näin voi käydä, vaikka kyllä sitä niiiiiiiiiin paljon kuitenkin toivoo, että jos... Pistämistä tiedossa sitten taas elokuussa |O Parempaa onnea teille muille piinailijoille tai siirtoa odotteleville...
  14. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    morot, ketuiksi meni :/ :'( Parempaa onnea muille! Pitää soitella huomen väestöliitton ja miettiä jatkoja. mitään ei jäänyt ees pakkaseen. Tällaista tää on.
  15. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Jannika, sullahan on tullut huikea määrä muniksia :). Muista juoda paljon vettä punktion jälkeen. Kuulostaa aikamoiselta sinnittelyltä tuo olosi :) Odottelen itse miten työnantaja suhtautuu 3vrk:n sairaslomaan. Tietää että ollaan lapsettomushoidoissa, itse s-todistuksessa ei ole diagnoosia...
  16. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huomenet:) Viikko siirrosta kulunut... :whistle: Voimia Huurteelle ja kaikille tasapuolisesti :hug: Lapsettomien yhdistys Simpukalla tuntuu olevan myös monessa kaupungissa toimintaa. Itse en ole henkilökohtaisesti vielä ollut mukana, mutta monia tuttujani on ja ovat olleet tyytyväisiä...
  17. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    no ei mulla nyt noin painokasta asiaa ollut :laugh: Soffalla kirjoitellessa :wave:
  18. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Moro kaikille :heart: Kristiina76, ainakin Kipsu kirjoitteli eilen sivuten kysymääsi asiaa. Kannattaa Elecktra[b] tosiaan mennä vaikka hoitajalle saamaan ohjeet pistämiseen. Neulat ja ruiskunkin luulis saavan sieltä. Itsellä nyt pp5. Tuntuu että menkat alkaa. Luget varmaan aiheuttaa osan...
  19. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    öö, aloin itse asiaa epäillä onko Puregonissa kuitenkin se 200 yksikköä enemmän. Mullakin olisi se 900 loppunut ennen ultraa, mutta soiton jälkeen hoitaja sanoi että kynässä on ainakin 100 yksikköä enemmän. Mutta saattoi olla että oli kuitenkin se 200, koska ultran jälkeen kynästä riitti vielä...
  20. O

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Nea-Milla, ainakin vanhemmissa keskusteluissa luki, että pienempi Pregnyl-annos eli 5000 näkyy testissä 10 päivää, tupla-annos 14 päivää. Joten annoksesta riippuen. Mutta huono-olo ja haamu kuulostaa toiveikkaalta :) Kristiina me ollaan samaa ikäsarjaa, joten toivottavasti ikä ei nyt vielä...

Yhteistyössä