Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Lauantaihuomenia! :wave:

Ei riittänyt se, että lääkkeet on kaapissa. Eilen illalla alkoi taas surrata ja ahdistaa niin että päätin ottaa sen kuuluisan ensimmäisen pillerin. Ja kannatti ottaa! Se rauhoitti mielen ja sain laitettua nukkumaan. Yöllä kyllä heräsin yhen kerran ja vähän jouduin hakee unta mutta sain sitten nukuttua hyvin aamuun asti. Lääkäri sanoi, että tuo pilleri on nopeavaikutteinen ja sitä se olikin. Se taitaa olla just hyvä mulle tähän kriisitilanteeseen!
Jotenkin jopelo olo tässä on kun yleensä ahdistukset on tullu pelkästään öisin (ts. täyttä ymmärrystä vailla ;) ) mut nykyään saatan ahdistua jo päivälläkin...
Oon tässä yrittänyt rauhoitella itteäni, että eiköhän tämä tästä kun tää rumba on ohi.

Lääkäri muuten kysyi, että kuinka paljon tästä mun ahdistuksesta johtuu siitä, että pelkään, ettei tää hoito onnistu. Sanoin, että tietoisella tasolla en stressaa sitä juurikaan. Totesin sille myös, että tässä ei ole mun koko elämä(vaikka tosi isot asiat onkin kyseessä) ja tiedän senkin, että jos oikeasti joskus synnytän, sitten viimeistään sairastun psyykkisesti. Lääkäri totes tuohon, että "se (synnyttämisen jälkeinen tila) on kyllä kova paikka....kun hormoonit heittelee ja ei saa vauvalta nukuttua.." yms. Mietin vaan, että eikö tässäkin oo jo aika paljon koeteltu ihmisen kestävyyttä kun nämä hoidot on kahlannu läpi? TIetääkseni synnytyksen jälkeen naisen estrogeenit tippuu lähes olemattomiin ja lähinnä siitä syystä mieli heittelee. En tiedä olenko väärässä, mutta eikö just sumutusvaihe "nollaa" myöskin tuon estrogeenitason?

Sitten lisää mun surinoita ja pähkäilyä..:) Mä pähkäilen nimittäin sellasta, et mitäs jos nuo munasolut on päässy itsekseen irtoilemaan? (älkää naurako mulle!:))...nimittäin mulla on tullut parin viime päivän aikana ihan karmeasti mössöä (valkovuotoa) vessassakäynnin yhteydessä.. Onko teillä muilla samaa? Oviksen aikaan yleensä mulla tulee kunnon limat mut ei oo koskaan tuollaista määrää tullut...

Olo muuten on ihan kohtuu hyvä...pientä painetta vatsassa mutta ei kovaa onneksi. Saa nähdä miten on illalla pregnylin jälkeen. Senhän ei pitäs periaattees muuttaa tilannetta/oloa mitenkään mut viimeks jostain kumman syystä pregnylin jälkeen olin järkyttävän kipee. Soitin melkein päivystykseen. Toivottavasti nyt ei käy samoin...:|

Lauantaisurinoissa, Huurre B)
 
Huurre No hyvä, että lääke auttoi. Mulla on jotenkin sellainen olo tästä elämästä, että mä uskon jollakin tasolla kohtaloon, eli on asioita joihin me itse ei voida vaikuttaa, vaan käy niinku tarkoitettu on. Silloin ei auta vaikka kuinka miettis ja pohtis elämäntilanteita, vaan ne menee niiku menee, tekee itse mitä tahansa. Täytyy yrittää luottaa siihen, että asiat aina jotenkin lutviutuu.
Mulla kans on ollut vuotoja enemmän, mutta ainakin pe ultrassa limakalvo oli oikean kokoinen ja kaikki näytti hyvältä, vaikka mulla oli sitä vuotoa jo ennen. Kai se liittyy hormoneihin ja kierron kulkuun.
Päivän paistetta! :flower:
 
Jannika, sullahan on tullut huikea määrä muniksia :). Muista juoda paljon vettä punktion jälkeen. Kuulostaa aikamoiselta sinnittelyltä tuo olosi :) Odottelen itse miten työnantaja suhtautuu 3vrk:n sairaslomaan. Tietää että ollaan lapsettomushoidoissa, itse s-todistuksessa ei ole diagnoosia. Toivon saavani palkan. Meillä muutoinkin voi olla kolme päivää omalla ilmoituksella, joten ensi kerralla olen sitten "vatsataudissa" (jos kehtaan).

Kiva Huurre kun kirjoittelet tänne kuulumisiasi =) On oikein, että puhuit lekurille ja sait akuuttiin tarpeeseen apua. Pidähän itsestäsi huoli. Sulla on kanssa hyvä määrä muniksia, eiköhän ne kyydissä pysy ;) Orgalutran liene jarruna sitä tukemassa, näin ainakin kuvittelen sen"rooliksi".

Sharlin, kohtaloon uskon kanssa ja siihen että asiat järjestyy, tavalla tai toisella. Kun jotain menettää niin jotain saa tilalle. Vaikka ei elämä ole reilua, niin kuitenkin toivo kantaa. Tai se että itse ajattelen selviytyväni tuli mitä tuli.
Muistan pohtineeni jo kymmenen vuotta sitten, että olenkohan tulevaisuudessa lapseton. Silloin puhuttiin että joka kuudes pari kokee lapsettomuuden. Olen tehnyt mielessäni tilastoa tutuistani ketkä ovat saaneet lapsen ja olen pähkäillyt, että minä en todennäköisesti sitä saa kun lasten saaneiden määrä on kasvanut. Tilastopähkäilyä. En tiedä mitä "varaudu aina pahinmaan, ette putoa korkealta" -ajattelua tämä on ollut, mutta tässä sitä nyt ollaan.

Omaa napaa. Heräsin yksi aamu mieli kirkkaana ja varmana että en ole raskaana tästä hoidosta. Olikohan se enne tai juuri sitä varautumista pahimpaan. No anyway, vatsaa juilii, rinnat on ollut kipeät miltei koko ajan ja viime yönä hikoilutti aivan kamalasti. Eli odotan pettymystä mutta toisaalta toivon, että se yksi ainoa ICSI:stä jakautumaan lähtenyt alkio olisi sisukas sissi ja elinkykyinen.

Pitää muuten muistaa tuo Progesteroni ensi kerralla. Kiitos tietoa siitä laittaneille :heart:

Ja harmistukseni neganneille, perässä taidetaan tulla sanoo kyyninen "epä"onnenkukka, joka lähtee nyt ripustamaan pyykkiä ulos. Ps mitä Vilhemiina72 sulle kuuluupi? Samoilla päivillä kun mennään....
 
dreamer, Tsemppiä piinailupäiviin. Sullakin aikamoinen kato kävi. No siirtoon päästiin, hyvä niin. Sullakin taidettiin siirtää kaks alkiota? jos muistan oikein.

omaa napaa: Tänään käytiin siirrossa ja kaks hyvää alkiota siirrettiin mut loput sit 6 menikin roskiin :( olivat taas monitumaisia..perimä ei jakaannu tasaisesti. Sama vika oli viime kerrallakin. Mut viimeks meni muutama pakkaseenkin, nyt ei mitään. No toivoaan et nuo kaks alkiota ovat sit sitkeitä sissejä.

Onkos muilla ollut nuita monitumaisia alkoita? munitumaiset alkiot on roskiskamaa..

Nyt sit alkaa kahden viikon piinailuaika. pitää yrittää ottaa se rennosti, puuhailla kaikke amuuta mukavaa. Luge kuurialkioille alkaa tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huurre-80:
Sitten lisää mun surinoita ja pähkäilyä..:) Mä pähkäilen nimittäin sellasta, et mitäs jos nuo munasolut on päässy itsekseen irtoilemaan? (älkää naurako mulle!:))...nimittäin mulla on tullut parin viime päivän aikana ihan karmeasti mössöä (valkovuotoa) vessassakäynnin yhteydessä.. Onko teillä muilla samaa? Oviksen aikaan yleensä mulla tulee kunnon limat mut ei oo koskaan tuollaista määrää tullut...
eh - mä kuule pähkäilin ihan samoja asioita ja just vielä tota valkkariakin mietin silloin ennen punktioo... eli multakin tuli semmosta mössöö, jonka yleensä oon yhdistänyt oviksen jälkeiseen aikaan. mutta siis EI ne munikset mihinkään irronnut, vaikka olin ihan sata varma, ja matkalla sinne punktioon itkin melkein hysteerisesti sitäkin asiaa! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli-81:
dreamer, Tsemppiä piinailupäiviin. Sullakin aikamoinen kato kävi. No siirtoon päästiin, hyvä niin. Sullakin taidettiin siirtää kaks alkiota? jos muistan oikein.

jes. pääset säkin piinailemaan - toivottavasti alkiot jaksaa kasvaa ja kehittyä!

mulle laitettiin vain yksi. (koska mulla on jo kaksoset yhdestä kahden alkion siirrosta... laitetaan sitten seuraavaksi 2, jos tästä ei tärppää)
 
).( Täällä pp3 menossa, ja nuo Lugesteronit on muuten aika ikäviä, mutta pakkohan niitä on käyttää, kun lääkäri niin sanoi. Mulla on ollut tänään alaselkä ihan tuhottoman kipeä, tuntuu, etten pääse ylös enkä alas. Enkä kyllä mielestäni ole mitenkään sitä telonut.
Tissit on ollut jo ovulaatioajasta lähtien niin kipeät, ettei mahallaan nukkumisesta tule mitään. Taas tähän kiertoon olen kyllä onnistunut haalimaan kaikennäköiset oireet...
Noh, eipä tässä auta muuta kuin odotella ajan kulumista.
 
Minä täällä nyt hieman vaivaisempana käveleskelen "sontarinkiä" kotona ja mietin, että onkohan se lääkärin ounastelema hyperi tulossa vai ei. Inhottava kun ehti pelotella sillä mua :(
Mites teidän muiden historia tässä suhteessa on mennyt? Jannika jo kertoikin, että aiemmin tuli hyperi (tosin rakkuloita 40).. Eli kysymys: voiko edellisestä hoidosta päätellä, miten seuraavassa tulee käymään (hyperin kannalta), jos tiedetään että rakkuloita ei ole ainakaaan enempää kuin edellisellä kerralla. ?
Mulla oli tosiaan viimeks se 19 yhteensä ja nyt laskettiin 17. Viimeks olin kaks päivää tosi kipee, mutta pysyin kotona ja olo oli jo alkionsiirtopäivänä ok. Nyt vaan lueskelin, että hyperin riskiryhmään kuuluu nuoret ja hoikat naiset + pco:ta sairastavat. Liittyy siis mitä ilmeisimmin noiden rakkuloiden määrään se hyperin riski.

Taas pähkäilee,
Huurre :)
 
Huurre - Mä kummastelen omaa olooni kun en ole kovin kipeä..vähän tietty mutta ei läheskään niin paljon kuin viimeksi ja päättelin, että nää mun munikset on helv*** pieniä kun kokoahan se idiootti lekuri ei sanonut ja sitten kun on punktion KAIKKI on raakoja..Just näin se menee :$ kun luulisi, että olisin kipeämpi kun niitä on lähemmäs 40 ja jos olisivat isoja eiks niin? No, ei siinä mitään mieluummin olenkin parempi vointinen MUTTA eihän se sitten ole kivaa kun punktioidaan ja kas, ei ole mitään...pöh.
Toinen asia mitä olen jo nyt tehnyt..Olen juonut vettä ja vettä ja vettä x100000000 kertaa :LOL: ehkä sekin auttaa kun hoitaja tästä mainitsi. Sen tiedän , että punktion jälkeen pitää juoda mutta aloitin jo nyt..Tiedä sitten....
Viimeisen Puregonin tuikkasin mahaani n.1h sitten..
Mä en kuule usko, että sulle hyperiä tulee..oikeesti..Ei noin "vähäisellä"määrällä...
Noi toi riskiryhmä ei mulla pidä paikkaansa =) En ole nuori, en hoikka(laihdutin puolessa vuodeaa -15kg ja nyt normaalipainossa) mutta tuo Pco pitää paikkaansa vaikka joissain paikassa sanotaan että ei ole pco:ta , joissakin että on lievä ja joissakin että on. Nooh, ota nyt siitäkin selvää.Totta, juuri noihin rakkuloiden määrään liittyy se hyperin riski kun nehän punktion jälkeen alkaavat kerätä nestessä joten jos niitä about 40 niin kyllähän sen jokainen tietää mitä tapahtuu.. :headwall:
mutta älä Huurre huoli, kaikki menee just great :wave:
Odottelen tässä että alkaa Euroviisut ..tein äsken pannukakkua ja söin niin paljon että siitäkin jo turvottaa :LOL: Painoa muuten tullut nyt 1,2kg lisää edellisestä viikosta kun mähän kuitenkin ramppaan vaalla koko ajan(jäänyt tästä painonpudotuksesta päälle) ja menetän täysin hermoni kun paino nousee ..sekin vielä... :eek:
Muuten, laitoitko jo Pregnylin? Kaikki kunnossa sen suhteen?
Mutta nyt lopetan tämän romaanin ja menen katsomaan Naisten Maailmaa(joka on muuten tyhmä sarja)

-Jannika-
 
samma häär Jannika: mä sain kans just laihdutettuu 67,2->62,2... ja alimmillaan paino oli vielä 2 viikkoa sitten.. öh... viikolla alkuviikosta kävin vaa'alla ja näytti 66 jotain, ja tänään 64, jotain... eli kyllä jotain nestettä meikään on kertynyt ja vieläkin on hiukan. (nyt voi silti olla jo lihomsitakin melkein se kilo, ku oon vähän repsuillut mun VHH:sta)

Plamsu: mun on ollut alaselkä v*lvetin kipee jo viikon verran: ihan tuskaa nousta aamulla sängystä ja muutenkin se vaivaa koko ajan. Joten hormooniperäistä se on - eikä ainakaan raskaudesta vielä johdu. Mulla ainakin oviksen aikoihin kipeytyy alaselkä ja nyt tietty kaikki hormoonit on moninkertaiset, joten ei ihme. Rinnat tuli kipeeksi eilen ja nännit jo aiemmin punktion jälkeen. Siis liittyvät superovikseen. :kieh:

 
Kipsu, kiva, että olet päässyt rentoutumaan!
Mäkin olen luvannut itselleni jotain hauskuutusta, kunhan tulos selviää, kävi niin tai näin..

Onnenkukka, ollaan tosiaan jo pinon ensimmäisinä, totuuden hetket pian käsillä..HUI!!
Mulla melko vähän mitään oireita, ei yleensäkään mitään selkeää ole ollut, myös siitä kerrasta kun plussasin, joten vaikea sanoa.
Mullahan on usein alkaneet menkat lugeista huolimatta pp 9 tai 10, joten vessassa käynnit alkaa olla yhtä helvettiä. Kerran tosin ei menkat alkaneet vielä pp 14 mennessä, ja olin ihan varma, että olen raskaana, kun silloin oli "aamupahoinvointisuuttakin" loppuvaiheessa.. mutta nega siitäkin pärähti.. Kaikkea se mieli teettää, huonovointisuus oli ilmeisesti psyykkistä, sillä meni ohi sillä hetkellä kun sain kuulla tuloksen..
 
Kiitti vastauksista & tsempeistä Jannika!
Taas pärjään vähän aikaa tällä tsempillä :)

Ole sinäkin vain huoletta kuule! Kyllähän se on varma juttu, että ne sun munikset on kypsiä eikä raakoja! Minä en ainakaan enää suostu siihen, että multa punktioidaan yhtään raakiletta!! :headwall:
Ja toivotaan todellakin, ettei meille kummallekkaan kehity sitä hyperiä!

dreamer78 Mulla on kans ollu alaselkä todella kipeä tänään. Mun iskiasta on tosin vaivannut enemmän ja vähemmän jo kuukauden. Tänään tuntuu vain ärtyvän paljon pahemmaksi tuo kipu. Kun hieron tuosta pakarahermosta niin vähän helpottaa :)

Sitten vielä siitä kammottavasta pregnylistä!
Pistetty on mokoma piikki. Paikalla oli monta kokkia ja soppahan siitä meinas syntyä. Mies oli siinä aukomassa ruiskuja ja pitämässä ampullia pystyssä ja sisko luki ohjeita ja minä yritin keskittyä. :) Siinä sitten kun liuos oli valmista..yritin painaa mäntää tosi varovasti että tyhjä ilma poistuis ruiskusta....NIIN mäntä olikin jäykkä ja pikkunen tippa ruiskahti ilmaan!! Arvatkaa, että säikähdin. Ei auta muu kuin toivoa, että liuosta oli tarpeeksi, että munikset irtoaa ja kypsyy lopullisesti.

Ei oo ollut muuten samanlaista kipua nyt pregnylin jälkeen ku viimeksi. Toivottavasti kaikki menee tässä lopultakin hyvin...

Punktiota odotellen siis tässä mennään..

Viihtyisää lauantai-iltaa kaikille!

Huurre :heart:

 
dreamer - Onneksi joku toinenkin on "lihonnut" =) Harmittaa mutta minkäs teet..Aamuisin olen turvoksissa kuten tänäkin aamuna ja parin tunnin sisällä laskee naaman turvotus...On nää hörmöönit sitten hirveitä :eek:

Vilhelmiina - Noista oireista...Ensimmäisen kerran kun plussa tuli (oli sitten KU) niin ei oireita ja kun sitten toinen plussa tuli niin sen sain jo pp10 puolen tunnin rakossa olleesta pissasta illalla . Tein siksi testin jo silloin kun kaveri oli kyllässä ja joi punaviiniä..(mikä on mun lemppari juoma) lasi oli olohuoneen pöydällä ja luoja, se haisi pahalle mun nenään..oksennus oli ihan konkreettisesti kurkussa joten siitä aavistelin ja menin heti tekemään testin joka siis plussa mutta KM siitäkin sitten vähän myöhemmin tuli.... :/
Oireista ei osaa päätellä joillakin on ja joillakin ei...Plussatuulia sinne hirmuisesti :flower:

Huurre - Hienoa, että Pregnylin pistäminen meni onnistuneesti..Täällä on tänään illalla jännät paikat..Tosin teen sen ylhäisessä yksinäisyydessä en halua enempää soppaan keittäjiä :LOL: Menisi vain enemmän hermot. Kyllä sitä tarpeeksi oli, ei yksi tippa maata kaada joten dont worry B)
Euroviisut sitten meni ja oikea maa voitti..Heija Norway :flower: Oli sitten kiva kipale ja super söpö poika :)

Nyt lisää kahvia ja pihalle istuskelemaan..Tulee kaunis päivä

Halein,
Turvonnut Jannika
 
dreamer & Jannika -paino nousi minullakin 3kg ja turvotus oli melkoista. Nyt pp3 ja paino palautunut entiselleen ja sormuksetkin sujahtavat entiseen malliin, jotenka älkää huoliko kyllä se siitä tasoittuu.
Huurre hyvä, että Pregnyl on nyt tuikattu onnistuneesti :)

Jos stressihormonit sanelevat tämän hoidon onnistumisen niin ei tule mitään....v*****s huipussaan ja puolisokin on saanut osansa. :x

-tiki-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli-81:
Onkos muilla ollut nuita monitumaisia alkoita? munitumaiset alkiot on roskiskamaa..

Joo meillä on ollut monitumaisia. Niitä on yleensä kaikilla, jos soluja tulee paljon, niin väkisinkin osuu niitä mukaan. Nyt meillä saatiin se 17 solua, joista 12 hedelmöittyi, osa monitumaisia, osa jotain muita hirviöitä ja neljä jäi kelpoiseksi.
 
Hui hui... :/
Jänskättää ja hieman tietysti pelottaa....
ai että mikä? No, punktio!! joka on huomenna klo 9.20...

Alkaa olla sellanen olo, että "raskasta laukkua kantaen..." :)
Sen verran tukalaa siis, että haluais päästä tyhjentään tämän laukun jo.
Viimeksi punktion tehnyt lääkäri sanoi, että kyllä se siitä helpottaa kun saadaan toimenpide tehtyä..
Pah! Siitähän ne kivut vasta alkoi!
Toivottavasti en oo huomenna niin kipee... :|
Mites teillä muilla on mennyt? Voiko olla niin, että jos olin viimeks tosi kipee, nyt en oo välttämättä?
Sitten se hyperin mahdollisuus...josta lääkäri sanoi.."EHKÄ se ei tuu kuitenkaan.." :x

Sanoisinko että lievää jännitystä :)
Pitää yrittää rauhoittua tässä...

Aurinkoa iltaamme! B)
Jännityksessä, Huurre
 
Iltoja vaan kaikille

Täällä nyt 5 päivää femaria nappailtu,tänään eka menopur-pistos.150IU livahti napaan.Mies sai toimia tohtorina.

Huomenna olisi eka ultra ja sen mukaan määräytyy sitten se jarrupiikitys.
 
Huurre - Onnistui Pregnylin pistäminen Hyvä minä ! :whistle:
Jännään sun puolesta huomista ja mulla edessä tiistai-aamuna klo 8.30..APUVA :/
ja totta, siitähän se kipu vasta alkaa sen punktion jälkeen.
Oma olo aika hyvä..Pikkasen kivistää mutta ei läheskään niinkuin viimeksi mutta tämähän tästä voi vielä innostua huomenna...
Juttelin just tosta kaverin kanssa tänään että jos eka kerta oli paha niin toinen voi mennä jo helmpommin( ja nyt puhun punktiosta en EKASTA kerrasta :LOL: , sillä tuossa asiassa tämä pitää paikkaansa)Toivotaan niin.....pidän peukut pystyssä ja tulehan kertomaan huomenna jos suinkin kykenet. Tsemppiä :hug:

tiki- Hyvä, että paino palautuu...kun tuntuu, että nousee vaan joka päivä...*huokaus*
Vai, on mies saanut osansa.. =) Samma här...tosin miestä jo etukäteen valistin että voi olla aikamoista vätytystä kotona mutta siihen että no, niinhän se on aina :eek: Mitä ? Pois se minusta..Minä EN jäkätä EN kiukuttele NEVER :saint:

Hyvää illanjatkoa
Halein,
Jannika
 
Huurre80, Nyt sinullakin punktio ohi. Ja tulehan kun jaksat niin kertomaan kuulumisia.

Jannika07, Tsemppiä huomiseen punktioon.

kipsu, Juu niin se lääkäri sanoi että aina niitä jonkun verran tulee siis niitä monitumaisia, ut meillä kummallakin kerralla ollu 6. Aika paljon. En tiedä sit mistä jouhtuu.
Teilläkin oli aika iso kato hedelmöityksen jälkeen, mutta sitäkin tapahtuu aina. Mutta teillä kuitenkin meni pakkaseen huuruneniä. meillä ei. Syksyllä uus taas jos ei nyt tärppää.



Mulla täällä masussa ilmaa koko ajan aika paljon, punktion jälkeen ollu. Viime yönä heräsinkin siihen ku maha murisi ja ilmakiersi. Tosi tympee vaiva. Ei voi kävellä kovin lujaa ku vatsaan sattuu. Ja vähän rusehtava vuotoa vieläkin tulee lugejen seassa. Viime punktion jälkeinen olotila oli aivan erilainen. No siirrossa lääkäri sanoikin et masu taitaa olla vielä kipeä. Muista juoda runsaasti. Olen yrittänyt sitä noudattaa.

Mukavaa alkanutta viikkoa.

Harmi kun en osaa päivittää listaa, no jos joku ystävällisesti sen jaksais päivittää. Mulla pp2 vielä piitkämatka edessä..
 
heipä hei
Ultra takana ja tällä hetkellä tilanne seuraavanlainen:
pienimmät munikset oli 7mm ja niitä oli oikealla 7kpl ja vasemmalla 3kpl.
Suurimmat munikset oli 11mm ja niitä oikealla 3kpl ja vasemmalla 6kpl.

Seuraava ultra perjantaina ja tänään aloitan tuon jarrupiikin.Jos kaikki menee suunnitellusti niin maanantaina punktio ja keskiviikkona siirto.Ja sitten keskustellaan että siirretäänkö 1 vai 2 alkiota....
 
oma kävin just ultrassa, siirto sit ke 27.5. kaikki oli ihan ok. miun pää vaan ei nyt jaksa tästä(kään)! innostua. voi kun jaksasin tän viikon, ens ma ois työterveyslääkärillä käynti, taidan tosiaan olla ihan levon ja nollauksen tarpeessa. anteeks surkuttelu, kyllä tää tästä...

soja
tsemppiä teille muille!
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 18.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp10

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp10

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp7

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp5

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp5

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp4

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp3

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp2

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp-

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp-

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, pitkä kaava pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio 22.5, siirto 25.5, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

NPG: 3.ICSI, punktio/siirto vk21-22pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:

emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp16


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5









 
Olikos Emilyn ja Nea-Millan haamuista uutta tietoa..? Kun en millään löytänyt?

Mites Huurre punktio sujui? Toivottavasti meni hyvin :)

).( Mä oon ihan pää sekasin näiden oireiden ja "oireiden" kanssa :kieh: Mulla alko taas se alaselkäsärky, joka tässä alkupiinapäivinä olikin jo poissa, samoin kauhee palelu (meillä on 27 astetta sisällä...), närästys ja univaikeudet. Joku vois vaikka kuvitella jo jotain... enhän minä kuitenkaan :saint: :headwall: :LOL:
 
Minut voi siirtää vihdoin plussanneisiin =) Varhais-varhaisultrassa näkyi pienen pieni ihmisen alku ihan oikeassa paikassa. Lääkärin mukaan alkio on luultavasti joko kiinnittynyt myöhemmin kuin yleensä tai sitten olen tullut luomusti raskaaksi hoidon aikana, en oikein pysty uskomaan jälkimmäiseen :LOL:
 

Yhteistyössä