Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

NPG Ihan samoissa mennään, mulla kans tänään ultra ja verikoe, ma uusi arvio, ke tai pe punktio. Mulla ollut annos 300ky koko ajan, joka nyt pysyy samana. Osa rakkuloista oli isompia, osa pienempiä. en huomannut kysyä, mut ilmeisesti sumut jatkuu entiseen malliin, ettei niitä vähennetä? Miten teillä muilla on ollut, kuinka kauan sumut?
 
Nyt sitten on ultrassa käyty ja niitä folleja on TODELLAKIN taas tulossa eli vasemmalla puolella 17kpl ja oikealla 20kpl...Lääkäri sanoi, että hyperi on lähellä..Just joo..
Nyt laskettiin Puregon 100iu tänään ja lauantaina, sunnuntaina klo 21 Pregnyl ja tiistaina klo 8.30 punktio. Olen 110% varma , että taas joudun sairaalaan tiputukseen.
Oli erittäin tympeä lääkäri ja hoitaja tällä kertaa Naikkarilla. Kun kysyin, että voisinko saada varmuudeksi toisen Pregnyl-reseptiin jos pilaan sen sekoituksen tms. kuten kävi viime kerralla niin lääkäri siihen..: No, me EI TODELLAKAAN kirjoitella reseptejä ja hoitaja että mene sitten yliopistonapteekkiin ja pyydä soittamaan heille..Siis WTF??? sunnuntai iltana klo 21..vai? Lääkäri ei puhunut sanaakaan monta niitä on tulossa tms..kysyi että No, onko kysyttävää sanoin, että kyllä montako on odotettavissa sitten kertoi noi luvut mutta ei mitään minkökokoisia tms. enkä enää edes viitsinyt kysyä..Olkoot. Paljon niitä taas tulee....

Tälläistä tänne....

-Jannika-
 
Heippa kaikille.
Joku jo kyselikin et miten meni eilinen punktio. No sehän meni hyvin, mut sen jälkee oli kyl masu aika kipeä koko päivän. Ja vertakin vuoteli vähän, mut käytiin klinikalla uudestaan ja kaikki oli ok. Nyt veren tulo melkein loppunut kokonaan ja masukaan ei ole enää niin kipeä, vähän arka. 11 munasolua saatiin ja kahdeksan niistä oli hedelmöittynyt. Huomenna siirto ja siirretään kaksi alkiota.

harmitukset neganneille. tsemmpiä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille.
 
soja onpa ihanan positiivinen asenne sulla :flower: Oletteko te jo ajatelleet adoption kohdemaata? Onnea teille tälle valitsemallenne tielle =) Musta adoptioon ryhtyminen on tosi rohkea päätös.

Sannulillakin hurja saalis punktiosta, onnea! Mä voin vaan haaveilla tollasista määristä... Onnea siirtoon (onko se oikeesti lauantaina? ihmettelee epäuskoinen taysin asiakas :D )

jannika voi grrr mikä lääkäri!! Mulla oikeen verenpaine nousi! Joskus on oikeesti pakko ihmetellä joidenkin ihmisten uravalintoja, kun tuntuu, että ne ei sit yhtään sovi hommaansa... no, mutta toivottavasti nyt ei mitään hypereitä kehity vaan kaikki menee hyvin.

sooda kiva, kun poikkesit :D ja pääsette sit myöhemmin tositoimiin.

ON: piinistelyä neljättä päivää... lueskelin tossa edellisen ivf:n "oirepäiväkirjaa" ja huomasin, et sillon pp2 kovat menkkakivut, sit oireet hävis ja menkat alko pp7... ja tällä kertaa samalla lailla oli keskiviikkona menkkajuilintaa koko päivän ja sen jälkeen ei oikeestaan mitään kunnon tuntemuksia. Kun ois jokin online-yhteys tonne kohtuun, että tietäis mitä siellä oikeesti nyt tapahtuu, tällanen arvailu on niin ärsyttävää :D
 
Kristiina76 Kyllä meillä väestöliitolla siirto on lauantaina. Julkisella puolella ei taideta viikonloppuna tehdä siistoja.? Se hyvä puoli väestöliitossa ainakin on. Ja maksetaanhan me siittä ihan mukava summa niille. Tsemppiä sulle piinapäiviin. Mullakin piinapäivät alkaa sit huomenna ja samalla lugejen laitto..
 
Jannika :kauhea mikä lääkäri! Ikäänkuin lapsettomuushoidot eivät olisi jo itsessään raskaita..varsinkin hyperi historialla. Anna ihmeessä palautetta...esimies se on kyseiselläkin lääkärillä. Voimia punktiopäivän odotteluun!

Sannuli mahtava saalis punktiosta! Onnea huomiseen siirtoon!

Oma hauduttelu aluillaan...odotukset eivät kovinkaan korkealla...

-tiki-
 
Tietääkö joku maksaako työnantaja aina ivf hoitoihin liittyvät sairaslomat? Mun työkaveri vaan sanoi, että jos ne katsoo, ettei tämä ole sairauden hoitoa. Musta on kyllä törkeää, jos ei saa sairaslomalta rahaa.
Jannika Hurjaa touhua. Lepää ja juo mahd. paljon, muuta en osaa sanoa. Jos käy joku katastrofi sen Pregnylin kanssa, soita päivystykseen, se on ainakin kellon ympäri auki.
Mites Huurre? Miten sulla tänään meni?
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
noni. täällähän on tullut taas tekstiä! vaikea muistaa enään että mitä piti kommentoida. :ashamed:
Jannikalla oli ainakin tympeä lääkäri - harmitus! :/
sairasloma rahasta: jotkut on saanut sen ja jotkut ei... mun sairaslomalapussa ei ainakaan ole mitään koodia tai diagnoosia; mä en siltä mitään rahaa saiskaan ku oon koulus.

(.) 1 kyytiläinen matkassa. muniksiahan saatiin 17; alkioita niistä saatiin 6 ja 2 laitettiin heti pakkaseen. Jakautumaan jäi vielä 3, joiden kohtalon kuulemme ens viikolla.
nyt vähän jänskättää, että mitä oireita saan keksittyä itselleni. :headwall: :D Välillä jopa unohdan meidän pienen "Justuksen". :heart:
 
Kiitos kaikille tsempeistä, olette ihania :heart:

Sannuli -Hienon saaliin saitte..Onnea tulevaan siirtoon

Sharlin - Meillä (kunnallisella) jos lääkärintodistuksessa on Z-alkuinen diagnosi niin palkattomaksi menee jos taas ei niin palkan saa. Edellisessä IVF.ssä(jonka teimme yksityisellä lääkäri sanoi tästä ja laittoi toisen diagnosin ja sain palkan vaikka olin sairaslomalla viikkoa ennen punktiota ja kaksi viikkoa jälkeen punktion.
Nyt en sitten tiedä kunnallisen puolen juttuja ..kun asiaa kysyin että älkää laittako sitä Z alkuista diagnoosia sanoivat, että laittavat numerosarjan mutta jonka voi vaikka googlettaa ja katsoa diagnoosia ja eivät välttämättä maksa palkkaa..joten ota tostakin sitten selvää..
Toivottavasti en ole niin kädeton, etten sitä Pregnylia kunnialla pysty laittamaan, toivotaan parasta.

ON - Olen NIIN pettynyt Naikkarin touhuun että en ikuna tämän jälkeen sinne mene ja senhän me olimme päättäneetkin että tämä on meidän viimeinen hoito. Tosin tietty jos niitä alkioita pakkaseenkin menee niin sitten varmaan käytämme kun onhan se PAS miljoona kertaa helpompi kuin tämä.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 15.5.2009:


Haave: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 28.4 pp16

Kipsu: 4.IVF siirto 4.5 pp11

vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp7

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp7

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp4

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp2

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp2

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp1

dreamer78: IVF, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp0

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 21, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp-

Jannika07: 2.IVF, punktio vko 21, pitkä kaava pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

NPG: 3.ICSI, punktio/siirto vk21-22pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:

emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp14


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI




 
Tervehdys kaikki!

Ensinnäkin, lämmin kiitos kaikille mua tukeville immeisille täällä :) :heart: Ihana kun jaksatte tsempata! Eilen illalla olin kyllä taas niin ahdistunut, että päätin kertoa tänään lääkärille asiasta. Kävikin niin, että kun lääkäri kyseli vointia heti aluksi, niin tuskin sain sanaa sanottua kun romahdin ja aloin pillittää. Siinä sitten kerroin totuudenmukaisesti mikä on tilanne...ja lääkäri oli kyllä sopivalla tavalla empaattinen+sanoi muutaman tarvittavan järkevän sanasen. Pyysin kirjottamaan jonkun rauhottavan lääkkeen ja sainkin reseptin. Nyt dropit on kaapissa ja toivottavasti se auttaa (että ne on siellä:)) Joskus auttaa, että on mistä ottaa mutta katotaan nyt. Jos alkaa yhtään ajatus surrata päässä niin pistän koko paketin naamariin :snotty:
Vähän tuli kyllä kumma fiilis kun eka kertaa jouduin turvautumaan lääkkeisiin. Ehkä se riittää, että tämän hoitorumban ajan niitä käytän (tarvittaessa) ja sitten ku "kriisi" ohi, niin palataan ns. normaalielämään.

Sitten ultrakuulumisia: toiselta puolelta laskettiin 11 rakkulaa, toiselta 6. Lääkäri sanoi, että noista 11:sta osa on pieniä..ja että on tyytyväinen jos saatais 10 munasolua.
Sitten se lääkäri alko pelottelee, et näyttäis et hyperin vaara on olemassa. Pyysin sen kattomaan viime hoitokertomusta ja vertaamaan, onko se nyt jotenkin todennäkösempi. Viimeksi oli nimittäin yht. 19 rakkulaa. Lääkäri korjasikin sitten että ehkä se kuitenkaan tulekaan. No! Kiva ku pelottelit! ja mua vielä :( joka pelkään kaikkea mahdollista mitä eteen voi mahdollisesti tulla :)
On kuulemma tosi yksilöllinen tuo, että miten herkästi se hyperi tulee. Lääkäri sanoi, että joillakin saattaa olla mieletön määrä rakkuloita eikä siltikään tule ja toisilla tulee pienestäkin määrästä.
Viimeksi mulla saattoi olla lievä hyperi.. karmeista kivuista päätellen + punktiossa todettiin, että nestettä on vähän vatsaontelossa..
No, toivotaan että nyt ei tuu pahempaa ainakaan.
Samaa toivon Jannikalle ja muille "monirakkulaisille" :) Muistetaan juoda hyvin!!

Ikävä muuten tollanen kohtelu, jota jouduit kokemaan siellä Naikkarilla. Ei tainnut olla sillä tätillä kovin kiva elämä. Joidenkin ihmisten on kiusattava toisia että voivat elää. Ihan käsittämätöntä! :headwall:

Sharlin Miten sulla on vasta ke tai pe punktio?Sanoiko lääkäri tarkalleen, montako rakkulaa oli kehittymässä? Mulla punktio on jo maanantaina. Ja eikö me oltu samoilla aikatauluilla? Ja mun annos on ollut vain 125iu. On nää vissiin melko yksilöllisiä juttuja.

Huomenna pitää pistää se kammottava Pregnyl, joka aiheuttaa huolta just tällä hetkellä... Nimittäin se oli noin tunnin huoneenlämmössä ja se pitäis säilyttää jääkaapissa! Onko se mennyt pilalle? Kertokaa pliis! Vai pitääkö mun alkaa soitteleen jonnekki ja kysyy... :|

dreamer78 Hieno saalis punktiosta, mutta aikamoinen hävikki. :| Miten sulla on aikaisemmissa hoidoissa käynyt? Tsemppiä hurjasti piinistelyyn!! Kyllä teiän "Justus" pärjää siellä! :)

Vielä lopuksi omaa napaa taas. Välillä vihloo kovasti muniksista ja painetta on kertynyt jo melkosesti. Pitää ottaa rauhallisesti tää viikonloppu sitten.

Aurinkoista viikonloppua meille kaikille!
Pärjäillään... :heart:
 
Keväaurinkoa! Ja Onnea aivan järkyttävän paljon kaikille plussanneille - täällähän on plussalista pidempi kun se toinen lista, mihin mä tipuin jo alkumetreillä...
Noh, kesä tulee pian; lomat ja kaikennäköiset menot ja meinigit, niin se on yks hujaus vaan kun on syksy. Yritin jo klinikalta (kunnallisella puolella) udella josko olis ajanvarauskirja jo auki, että sais heti syyskuulle ajan laitettua. Kuulemma kantsii elokuussa soitella uudelleen... :(

Olen mielenkiinnolla lueskellut tätä pinoa edelleen ja on tosi rohkasevaa kun noita plussia satelee :flower:

Tässä mietin, että kuinkahan paljon häränpyllyä heittelee kierto hoidon jälkeen kun tässä odottelen menkkoja alkavaksi. Että onko se tavallista, että kierto pitkittyy??
Kp 30 menossa (yleensä kierto 25..max 27) ja jonkinlaisia menkkajuilintojen häivähdyksiä on ollut jo kohta viikon, mutta mitään ei kuulu... Täällähän on useat vielä piinailemassa, mutta eiköhän useamman kierroksen tehneet vois valaista, miten heillä on hoidonjälkeisenä aikana kierron kanssa käynyt.

Toivon sydämestäni kaikille täällä, ihan joka vaiheeseen tsemppiä ja malttia!
Itse olen nyt yhden hoitokierroksen nyt käynyt läpi ja tajuan, että kovia naisia täällä on pinkat väärällään :wave:
Kesälomaa ja matkaa mummolaa odotellen.......... Möhkis
 
Huurre - Odottelinkin jo sun kuulumisia..APua jos sulla on jo hyperin vaara niin mikä mulla sitten on :eek: Sulla punktio jo maanantaina ja mulla vasta tiistaina..Jännää miten nää menee..Mullakin on 125ui Puregonia joka nyt laskettiin 100ui tänään ja huomenna ja sitten su Pregnyl...Jänniä aikoja meillä kummallakin, tsemppiä :hug:
Kiva, että lääkäri oli mukava ja kuunteli sua..Tosi kiva. Toisin kuin mun "ihana"lääkäri :kieh:
Vaikka olisi ollut asiaa niin en sanakaan olisi sille akalle sanonut, en todellakaan..Hyi, miten kylmä nainen oli...*palelee kun ajatteleekin*

-Jannika-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huurre-80:
dreamer78 Hieno saalis punktiosta, mutta aikamoinen hävikki. :| Miten sulla on aikaisemmissa hoidoissa käynyt? Tsemppiä hurjasti piinistelyyn!! Kyllä teiän "Justus" pärjää siellä! :)
heips. kiva että sait jutskailtua lääkärin kanssa - on tää elämä välillä niin raskasta. itsekin oon kerran lääkärin vastaanotolla revennyt itkuun, ja saikulla olin yli 4kk masennuksen takia. mutta siitä on nyt selvitty; se kuului ilmeisesti siihen aikaan. :/

muistaakseni v.2001 muniksia saatiin 16 ja 9 alkiota tuli, joista 2 siirrettiin. ja ne kaks istuu nyt tossa soffalla pelaas pleikkaa. nyt mulla on siis uus mies, joten ehkä sekin vaikuttaa.. tai se että aikaaaaa on kulunut.
 
Tirlittan -
Tässä linkki jossa enemmän aiheesta: http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00869
Hoito ei välttämättä mene läskiksi mutta usein jos on hyperin vaara ei tuoresiirtoa tehdä vaan hoidetaan ensin hyperin ja sen jälkeen sitten tehdään pas-siirto.

-Jannika-
 
huurre hienoa että juttelit lääkärin kanssa, sekin jo helpottaa! ja tosiaan noi lääkkeet auttaa jo kaapissakin =) Itsekin olen viimeisen reilun vuoden aikana silloin tällöin ottanut opamoxia että saan nukuttua kun meinaa välillä ahdistus mennä yli. Ensi yön aioin taas nukkua kunnolla, kun oli kurja viikko, eli nappia naamariin :LOL: Ja tosiaan kävin itse työterv.lääkärille juttelemassa, se auttoi, ja kontrolli aika reilun viikon päästä. ja katsotaan sitten mitä tehdään.

kristiina76 meillä ajatuksena kotimaan adoptio, tai sitten mahdollisesti Kolumbia, mut ensin yritetään Suomesta, kun haluttais ensimmäiseksi lapseksi mahdollisimman vauva, sit vois sisaruksen "hankkia" vaikka jo vähän vanhempanakin. Mutta näähän on vaan haaveita... elämä näyttää miten käy.

tosta sairasloman palkasta; tosiaan työnantajan ei oo sitä pakko maksaa. Ite oon vaan laittanu laput menemään palkkoihin, eikä oo kukaan mitään kyselly, maksettu on. (vaikka lähiesimies tietää syyt sairaspoissaoloihin.

Sannuli onnea tulevaan siirtoon!

Pitää rientää, sori en kaikille tajua kommentoida....
Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
Huurre Mulla näkyi ultrassa 13 munista, mutta osa isompia, osa pienempiä ja kaipaavat vielä kasvatusta. Ma uusi ultra. Toivon totisesti, että ke pääsis punktioon. Onnea sulle ja muille myös punktioon!
Soita siitä Pregnylistä johonki apteekkiin, kyllä ne osaa sanoa, haittaako, että oli tunnin lämpimässä, en usko..
 
Kuulostaapa hyvälle joillakin nuo munis tilanteet!

Noista sairaslomakorvauksista..mä soitin liittoon, kun mulle ei maksettu korvauksia. Sieltä sanottiin et jos ois sairauden takia lapsettomuushoidoissa, niin korvattais. Endometrioosi käy sairaudeksi, mutta tukkeutuneet munatorvet ei.

Ja täällä olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta kun on laiska kirjoittamaan niin minkäs teet :ashamed: Muutamia päiviä tässä olen piiketellyt puregonia 200iu ja toinen ultra olisi ensiviikon alkupuolella. Toivon vaan ettei oo sama lääkäri kun viimeksi :kieh: ei se minun mielestä ole potilaan hommaa neuvoa lääkäriä! Mietin jo tässä että jos tekisi valituksen. Jäi sen verran huono maku siitä lääkäristä. Ja voi p jos seuraavalla kerralla sama lääkäri! Tämä hoito on nyt alusta asti mennyt päin peetä, joten jospa se ainoa hoidon positiivinen olisi sitten se toivottu tulos.

Mites teillä joilla toka tai kolmas hoito? Onko puregonin määrää nostettu? Kuinka paljon ja kuinka moneksi päiväksi? Millä tuloksella? Mulla tosiaan viime hoito mentiin läpi 150iu ja nyt ekat 5pvää 200 ja sitten putoaa 150iu.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 16.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp8

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp8

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp5

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp3

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp3

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp2

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp1

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 21, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp-

Jannika07: 2.IVF, punktio vko 21, pitkä kaava pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

NPG: 3.ICSI, punktio/siirto vk21-22pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:

emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp14


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5







 
plasebo - Tässä toisessa IVF_ssä Puregonia laskettiin 125ui ja nyt eilen ja huomenna enään vain 100ui kun ekassa oli 175ui mutta kuitenkin niitä muniksia on tulossa vähintään 40kpl...ja tämä EI ollut toivottua :| Sullakin lääkärin ei ollut paras mahdollinen, ei täälläkään..ja noitahan riittää....Tsemppiä kaikesta huolimatta :flower:

ON - Nyt kipeämpi kuin eilen..välillä vihloo niin maan prkl...Maanantaina olisi vielä iltavuoro töissä..tjaa..mitenköhän sekin menee..
Noista sairaloman palkasta mietin ensin että otan ensi-viikon lomaa mutta sitten päätin että jos eivät maksa niin ei kai 3pvää palkatonta tässä konkurissa enää missään tunnu :LOL:

Aurinkoista lauantaita kaikille
-Jannika-
 
Hip hei. Mua on turha roikottaa tuolla plussanneissa, se pp8 nega pitää ja pysyy... Se oli periaatteessa mulla jo 13 päivää punktiosta. Menkatkin alko jo aikaa sitten vaikka tänään onkin testipäiväksi annetun mukaan vasta pp12. Näin se menee blaston siirrossa.

Nyt olemme jo kylpylälomalla rentoutumassa ja koko asia unohdettu :) Ihanaa kevätpäivää teille!
 
Vielä progesteronista: Se oli kuin olikin kelakorvattava. Sain siitä takaisin kaiken mikä ylitti 1,50 euroa. Muistelin aiemmin sen hinnaksi yli 40 euroa, mutta olikin karvan verran yli 30 euroa.

Hyvää kesää kaikille!
 

Yhteistyössä