Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Huurre: Älä nyt vielä huolestu liikaa! Mulla oli hartiakipua kolmekin ekaa päivää, mutta sit helppas kun vatsaturvotus laski! Eli mulla oli kauheen turvonnut ylävatsa, ja luulen että sinne oli kertynyt nestettä. Mä otin hoidoksi tietty lepoa ja vettä mutta myös MAGNESIUMIA JA KALIUMIA!!! Tai vastaavasti olisin juonut kivennäisvettä, mut en halunnut ilmaa enempää niellä. Noi hivenaineet auttoi siihen että ne hiukan poistaa sitä nestettä ja tietenkin tasapainottaa suoloja kehossa, kun tulee juotua paljon vettä, mikä taas huuhtelee kehosta noita tarpeellisia aineita.
sunnuntaina eli 5 pv punkitosta olo alkoi olla aika normi ja turvotus pois. Ja tänään oon sit jo mielestäni elellyt ihan niin etten ees oo muistanut et mulle on joku operaatio tehty... :saint: (eli riehuin imurin kanssa hiukan aikaa.. ;) )
 
Huurre - Täällä ollaan ja ihan ookoo voimissa =) Voi, sua ja sun hartiapistosta mutta mä en usko, että se mitään vakavampaa on..En usko ja olen AINA oikeassa :)
Punktio oli aika iisi homma..Sain heti aluksi rauhottavan suun kautta kun sanoin, että olen paniikissa ja meitä oli viisi pariskuntaa samassa huoneess jotka odottivat punktioon ja me oltiin ekoja..Luojan, kiitos siitä :whistle:
Lääkettä tuli kiitettävissä määrin suoneen joten aika pöpperössä olin ja viimeisimmät munarakkulat vasemmalta sattui kipu lääkken läpi mutta senkin kesti, vähän kuulemma irvistin mies sanoi...
No, siinä makoilin vähän aikaa ja kävin vessassa..Söin leipää , jogurtti, omenatuoremehua 3 kuppia kahvia..no, siitä johtuen sitten ravasin ainakin 5 krt veskissä ja kun lääkäri tuli juttelemaan ja kysyin että et ole varmaan vielä käynyt vessassa sanoin, että olen jo 3 kertaa :LOL: (siihen mennessä)
Munarakkuloita oli oikealla puolella 14 ja vasemmalla 25...ja 21 munasolua näistä sitten löytyi :wave:
Huomenna lääkäri soittaa kun katsoo tämän aamuisen labran vastauksen onko hyperiä tulossa jos on niin perjantaina ultra ja JOS ei nestettä näy niin sitten siirto(siis jos hedelmöittyy yms.) eli tulee se kolmen päivän viljely jonka halusinkin (hyvä ,että to on pyhä)
kun kaikki ne kiinnittymiset mitä on tapahtunut on tapahtunut 3pvän viljelyillä alkioilla..
Jos käy niin että hyperiä pukkaa niin kaikki pakastetaan ja siirretään sitten kesän jälkeen..
Katotaan miten käy.
Alavatsaa nipistelee mutta ei pahemmin..Panadolia olen kiitettävissä määrin nappaillua(kun buranaa yms. ei saa kuulemma ottaa)Vettä olen juonut ja juonut joten vessassa sitten juoksen n. 15min välein.
Kaiken kaikkiaan ihan ookoo kokemus

-Jannika-
 
Noniin Jannika07, oli kiva kuulla sun kuulumisia!
Ja mikä saalis! ONNEA hurjasti!
Kyllä tuosta määrästä pitäis vauvelikin tulla jo :)

Hyvä, että sun vointi ok, niinhän mä lupasin :)

Tsemppiä jatkoonkin kaikin puolin!

Mulla jonkun verran pistoksia hartiassa..mutta ei kovaa. Toivottavasti saan yön nukuttua.
Aamulla jo se siirto, joka tietysti vähän arveluttaa... olisko pitäny pyytää pitempää viljelyä.. :/
No, näillä mennään ja katotaan mihin riittää.

Tuota jäin miettimään, että miksi ei saa ottaa buranaa tms. kipulääkettä?
Mulle antoivat klinikalta mukaan burana kuussatasia ja sanoivat että voin kotona jatkaa ibumaxilla..
Voiko lääkkeet kenties aiheuttaa jotain epämääräistä? :|
Tiiätkö Jannika, miksi et saa niitä napsia?

Vointeja + hyviä öitä meille kaikille!

Huurre |O
 
Googlaamalla löytyi tällaista tulehduskipulääkkeistä:

Tulehduskipulääkkeet voivat vaikeuttaa raskaaksi tulemista. http://www.burana.fi/kivun_hoito.html

Duodecim suosittelee parasetamolia (+glukokortikoidia, esim. kortisolia) raskauden tai ovulaation aikana http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=reu00184

Löytyi myös tällaista tekstiä v. 2009 lääkäripäiviltä: Monet tavanomaiset tulehduskipulääkkeet (ns. NSAID- eli non-steroidaaliset anti-inflammatoriset tulehduskipulääkkeet) ovat kiellettyjä naisilla juuri ennen raskautta ja raskauden alku- ja loppuvaiheessa, sillä ne heikentävät alkion kiinnittymistä kohdun seinämään, altistavat keskenmenoille ja saattavat myös pitkittää synnytyksen kulkua. http://www.psori.fi/fin/ajankohtaista//?nid=249 NSAID:eja ovat mm. ibuprofeeni, ketoprofeeni ja naprokseeni.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 20.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp12

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp12

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp9

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp7

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp7

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp6

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp5

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp4

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp-

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp-

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, pitkä kaava pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio 22.5, siirto 25.5, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

NPG: 3.ICSI, punktio/siirto vk21-22pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5











 
Huurre - Kuinka yö sujui? Hartia ok? En kysynyt miksi ei saa buranaa napsia , niin hoitaja sanoi ja kotihoito papereissakin lukee ja Elecra kirjoitti vastauksen . Muistan, että viimeksi söin buranaa eivät sanoneet mitään lääkärit tuohon asiaan , mutta ei se mitään haittaa eihän sulla siellä sisällä mitään vielä ole , et odota ovulointi tms..joten älä nyt siitä stressaa..Sitten siirron jälkeen vain panadolia jos tarttet.
Tulehan kertomaan siirtokuulumiset.

ON- aika hyvä olo. Kipulääkettä en VIELÄ ole ottanut, vähän turvottaa mutta ei hirveesti..
Paino lasku suunnassa, ainakin mitä vaaka näyttää.
Odottelen että lääkäri jossain vaiheessa soittaa siitä labravastauksesta...ja miten nämä 21 munsoluja on hedelmöittynyt tai onko yhtään jne..jne..apua :eek:

Mies lähtee kohta töihin ja mä jään kotiin ihmettelemäään...Ajattelin, että lähden kävelemään hiljakseen kun on niin kaunis ilma ei tätä kotona jaksa odotella soittoa ja kun olo ei tämän pahempi niin....

-Jannika-
 
Oot sä uskomaton nainen Jannika! Vai että kävelylle!! :)
Nää kaikki prosessit on kyllä niin yksilöllisiä että. Mulla ei oo vieläkään semmonen olo, että tekis mieli hirveesti kävellä. Ja punktiosta on kuitenkin kaks päivää jo.

Kiitos kysymästä, yö meni hartiapistoksen osalta hyvin. MUTTA. Viiden aikaan heräsin kun selkä oli niin jumissa, varsinkin alaselkä, etten pystyny paljon viiden jälkeen nukkumaan. Yritin vähän tietyistä pisteistä hieroskella itteäni ja vähän auttoi muttei kuitenkaan niin että olisin saanut levollisesti nukuttua.
Kyllä näitä vaivoja pukkaa kertakaikkiaan!! :snotty: Kun yhdestä pääsee, niin toista pukkaa.
Onneksi on tämä paikka jossa saa purettua tätä tuskasuutta, kiitos teille kaikille jotka jaksatte lukea ja vastailla :heart:

Tosta särkylääkeasiasta mulle on sanottu just niin, että sit ku on alkio siirretty, niin sen jälkeen vaan panadolia. Mut toi Electran juttu valaisi uutta... et juuri ennen raskaaksituloa pitäis välttää myös. No en stressaa, mut jos olisin tiennyt niin en olis käyttäny niin ahkerasti. Toivottavasti sillä ei nyt mun kohdalla ole ratkaisevaa merkitystä.

Sitten siirtokuulumisia: Eilen siis kerroin että 6 oli hedelmöittyny. No. Nyt jäljellä oli vielä neljä sinnikästä. Ilmeisesti monitumaisia kaksi ja ne on tunnetusti roskiskamaa, niinku joku täällä totesi vastikään.
Mut yks alkio siirrettiin siis ja kolme meni pakkaseen.
Toivon, että tämä pieni kyytiläinen nyt pysyis seuraavat 40 viikkoa kohdun perukoilla :)
Toivossa on hyvä elää, vaikka inhorealismi meinaakin nostaa päätään. Että eihän tästäkään mitään tule.
Nyt en anna itteni semmosia aatella. Uskottelen, että olen raskaana ;)

Huurre pp0 ?
 
Vielä unohduksia..

Niin ku tänään aamulla heräsin niin tuntui muniksissa enemmän ku kahtena eka päivänä punktion jälkeen. Pähkäilin, että säteileekö alaselästä vai säteileekö muniksista alaselkään. Hermoilin ennen klinikalle menoa, että nytkö sitä nestettä on sit alkanu kertymään... (kun oli jopa pahimmillaan semmonen tunne ku ennen punktiota)..
Lääkäri tutki munasarjat ja vatsaontelon ja totesi onnekseni, että normaalin näköiset ovat ja siten palautuneet ku pitäiski tässä vaiheessa..

Eilen hoitaja sanoi, että takapakkia ei saa tulla olossa et pitää mennä koko ajan parempaan suuntaan (et tietää kaiken olevan kunnossa)
Sit ku tuli takapakkia niin heti pelkäsin ettei kaikki oo kunnossa.
Mut lääkäri olikin toista mieltä, että olo voi olla vaihteleva ekat 5-6 pv. punktiosta eli voi tulla huonompiakin hetkiä. Ja sit jos olo pahenee viikon jälkeen niin se saattaa olla hyvä merkki, niinku tiedätte. Alkanut raskaus pahentaa oireita kuulema helposti.

Mut tämän rumban keskellä ei meinaa hermokontrolli pitää, kun joka sanan ottaa niiiin kirjaimellisesti mitä tuo hoitohenkilökunta sanoo. :)

Vielä piti sanoa Jannikalle, että mulle hoitaja sanoi, että ei sais hirveesti rasittaa ekoina päivinä vaikka olo on hyväkin.. mut ilmeisesti mä näytin niin heikolta ja särkyvältä ihmiseltä, että mua piti kaikesta varotella :)

Edelleen hyviä vointeja Jannika ja muutkin!!
:heart:
 
).( Hui hui, lähden nyt hakemaan tarrasukkalaisen kyytiin, vaikka piti vasta perjantaina mennä. Olikin aamulla sellainen tunne, että tänään tulee puhelu ja pääsenkin siirtoon. Ihmevaisto...

Joten Huurre, samoilla mennään. Onnea ihan tosi tosi paljon sun tarrasukkalaiselle! Jännittää kovin kovin paljon. =) Isot halit meille :hug:

Amelie pp0 =)
 
Heipsan vaan kaikille tältä laiskalta kirjoittelijalta :wave:
Kylläpä täällä on tullut komeita saaliita monelle ja onnittelut Huurre kyytiläisestä.

).( Minä olen onnistunut saamaan itselleni karsean flunssan. Nenä on aivan tukossa ja poskionteloissa tuntuu siltä että taitaapi räkä siellä muhia oikein kunnolla. Lämpöä on vähän päälle 37 mutta sitähän ei oikeasti tiedä minkä saurausta se sitten on...paleltaa koko ajan mutta ei näytä kuumeeksi asti nostavan. Alaselkä myös juilii mutta siihen lienee syynä eilinen puutarhatyö jossa siirtelin 200 kg kiviä kukkapenkkiin.
Nythän on sitten kiinnittyminen joko tapahtunut tai sitten ei mutta eipä tässä oikein pysty oireita tunnistamaan tämän lenssun keskeltä. Onneksi on loppuviikko töistä vapaata niin pääsee kunnolla huilimaan.

Jaksuja kaikille :wave:
 
Huurre - Onnea kyytiläisestä :flower: Ihana uutinen, että kaikki meni sillä saralla hyvin..*taputtaa*Juu, mä kävin kävelyllä ja samalla kaupassa..Vatsanturvotus väheni kun käveli eikä vain makoile sohvalla...sitten kun tulin kotiin laitoin pesukoneen päälle, tiskasin, pyyhin pölyjä, vaihdoin keittiön maton jne.jne..Mä taidan olla hullu :LOL: mutta EN imuroinut vaikka teki hirveesti mieli(mulle siivoaminen on terapiaa )Tyydyn katselmaan hiekkasta eteisen mattoa siihen asti kun mies tulee kotiin ja arvaa, kuka sitten imuroi??? :LOL:
Mullakin on toi inhorealisti ja vahva ajatus ettei tästä mitään tule..Kohta se lääkäri varmaan soittaa että yksikään ei ole hedelmöittynyt tai jos on niin siirtoa ei voi tehdä ja jos voi niin vituralleen tämäkin hoito menee..ja se oli sitten siinä. Eikös teilläkin ollut viimeinen hoito vai muistanko väärin???Tsori jos meni väärin....Me ollaan päätetty tämä on sitten tässä. Olo sen suhteen hyvä. Asia ollaan puhuttu niin läpikotaisin että kaikki on selvää.

Amelia -Onnea siirtoon :flower:

dream -Flunssa voi olla raskausoire ! Pidetään peukut sille :wave:

ON - Meitähän on monta jotka melkein samoissa mennään..tai mähän en nyt vielä missään mene kun ei se hempurin lekuri ole soittanut..Koko ajan kyttään kännykkää...
mutta nyt menen katsomaan kotimaista elokuvaa..taisi olla vuodelta -47 B) Noi leffat on niin älyttömiä että ihan tykkään niistä :D

Jaksuja kaikille ja mä ilmoitan kun SE SOITTO tulee :eek:

-Jannika-
 
Heippa taas kaikille!
Olen laiska kirjoittamaan mutta ahkerasti olen käynyt lukemassa kaikkien kuulumisia ja ehkä nyt jopa hieman pelonsekaisilla fiiliksillä odottelen punktiota. Hyperiä olen pelänny kun ikäni puolesta ilmeisesti riskiryhmään voisin kuulua mutta tämän päivän ultran perusteella vaaraa ei pitäisi olla. Itseasiassa olen hieman pettynyt muniksien määrään. Oikealla 8 ja vasemmalla 5, mutta vasemmalla olevat pienempiä kuin muut. Mutta voivat kuulemma keritä ihan hyvin kasvamaan tiistaihin mennessä kun punktio tehdään. Positiivista oli että limis oli tosi hyvä joten jospa se sitten auttaisi kiinnittymään jos jotain siirrettävää saadaan. Lääkäri lohdutteli että ihan hyvä määrä on tulossa ja hyvän kokoisia. Sanoi että jos tulee yli 15 laatu voi ruveta kärsimään. Täytyy luottaa siihen.
Melko turvonnut on olo ja vielä viisi päivää pitää pistellä. Kauhuissani olenkin lukenut Jannikan hurjasta määrästä. Mitä se olo silloin on kun mennään yli kahdenkymmenen. Hurjaa.

Jaksamisia kaikille punktiossa olleille ja tarrasukkia piinistelijöille!
 
Maima -Olen itsekin kuulut että jos tulee paljon laatu kärsii mutta ei ainakaan meidän ekassa hoidossa josta tuli melkein yhtä paljon laatu kärsinyt. Kaikki kesti sulatuksen ja jakautui 8-soluiseksi ja pari sinne blastovaiheeseen kun sitäkin kokeiltiin joten..Tää on niin arpapeliä koko touhu..Ja kuten aina sanotaan siihen tarvitaan VAIN SE YKSI :D
Hyperihän ei tule iän perusteella vaan useimmiten sen takia kun munarakkuloita tulee liikaa sekä niillä joilla on PCO. Ole huoletta en usko, että sinulle sitä tulee.

ON- Nyt on juteltu lääkärin kanssa ja 17 hedelmöittyi !!! Huimaa :wave:
Näillä näkymin perjantaina sitten siirto JOS olo ei pahane. Labra arvo esterogeeni oli pysynyt samana viime perjantaista (otettiin eilen aamulla uusi)ja siitä näkee on hyperiä tulossa joten ehkä nyt ei tule...Lääkäri sanoi, että soita heti perjantai -aamuna jos huomenna olo huononee ja sitten hän ultraa ensi ja katsoo voiko siirtoa tehdä mutta muuten klo 10:30 on sitten siirto.

-Jannika-
 
NPG
http://dl8.glitter-graphics.net/pub/123/123918xheac5dzk4.gif[/img][/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 20.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp12

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp12

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp9

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp7

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp7

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp6

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp5

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp4

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp-

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp-

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, pitkä kaava pp-

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio 22.5, siirto 25.5, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5











[/quote]

 
Vilhelmiina ja onnenkukka miten teillä menee..? Pitää ilmottautua oireiten kanssa vähintään joka päivä, täällä on uteliaita :LOL: :wave:

Mulla ei vuoto oo kunnolla alkanu vieläkään, vaan menkkakivut vaan pahenee... kummallista, koska Luget (+Zumenon) ei oo ennen mulla estäneet vuodon alkua hyvinkin aikasin?? Toivon nyt vaan, että sais sen lopullisen niitin tälle hoidolle ja pääsis taas jotenkin eteenpäin...

Ainiin ja IHMEUUTINEN: se kasvamaan jäänyt ja jo roskikseen päätyväksi povattu alkiomme oli kuin olikin saatu pakkaseen! Eli siellä ois pienenpieni toivo vielä olemassa, meidän pikku pingviini (tosin ei mikään huippulaatunen, mut silti...) :heart:

Amelie ja Huurre nyt kovasti tarrasukkia teille!!
 
Amelie & Huurre Onnea kyytiläisestä! :flower:
Jannika...Mikä saalis!! Mahtavaa! Hoidin punktion jälkeistä oloa samoin metodein...toimii...

pp6 ja mieliala on tällä kertaa tehnyt tepposet. Aiemmin olen porskutellut hoidot läpi ilman kummempaa myrskyämistä vaan en tällä kertaa...yhtä vuoristorataa. Mahtaisiko johtua siitä, että tämä on todennäköisesti meillekkin viimeinen hoito ja pakkaseenkaan ei tällä kertaa jäänyt mitään

:( -tiki-
 
Janika, mahtava määrä hedelmöittynyt =)

Huurre ja Amelie, Tsemppiä piinaviikoille. Onnea kun saitte kyytiläiset mukaan.

kristiina76, Teillä oli onnea et se yks alkio selvisi vielä pakastukseen. Toivotaan että sulla ei menkat ala ollenkaan. ja että sinne kohtuun on kyytiläinen tarrannut kiinni lujasti. Onkos sulla mitään oireita?

Omaa napaa: Täällä masua nippailee tasaseen tahtiin. Ilmaa ei ole enää niin paljon masussa. Aamulla oli kaamea kipu alamahassa, mikä oli hetkellinen. Onneksi. Tisut arat, mut kaikki nämä johtuu ärsyttävistä lugeista. Vasta nyt pp4 tähän aikoihin niiden kyytiläisten pitäs varmaan kiinnittyä jos on kiinnityäkseen.

Meidän pidossa kyllä plussa rivi näyttää aika hyvältä. =)
 
Kommentoimpa lyhyesti..kun väsyttää niin armottomasti ettei sormet pelaa näppiksellä.. |O

Siis ihan mieletön saalis Jannika, HIENOA!! Kyllä tuosta määrästä pitäis riittää jo teille vauveliksi!Tuntuu kyllä aika käsittämättömältä tuommonen määrä! Ja oot niin hyvässä kunnossakin, että huippu homma!

ON Mulla ollu tänään vähän takapakkipäivä. Kipua tuntunu enemmän ku kahtena edellisenä. Mut syykin löytyi kun vähän mietiskelin. Kaks päivää söin säännöllisesti kipulääkettä. Nyt en tietysti enää oo ottanut, joten kipua tuntuu..
Mitähän se olisi ollut ilman lääkkeitä nuo kaks päivää.. :x
En olis kestäny varmaan..
Ehdin jo tässä taaas jälleen huolestua, että onko tää nyt oikeesti menossa huonompaan suuntaan, mut mies hoksautti, että ei oo ehkä ihme että vielä tuntuu..kun en ota lääkettä enää..
Sit ku samalla on ILMAA vatsa täynnä ja suoli toimii huonosti. Ja kaiken päälle tuo selkäkipu. :(
Pitää nyt yrittää alkaa nukkuun, ku aamuviiden jälkeen en nukkunu tänään ku tuo selkä jäyti..

Sojalle vielä: Oothan kunnossa? Jaksuhaleja sulle!! :hug:

Hyvää yötä kaikille!

Huurre :wave:
 
ps. Jannika, nyt oon kyllä ihan varma, että tää on vika hoito meillä. Toinen ja viimeinen. NIIN rankka setti, että nyt ku on vielä järissään niin kannattaa lopettaa. Toivottavasti tästä rumbasta olis joku muukin palkinto kuin negarivistö.
 
[/url][color=Green3]


Mukana menossa torstaina 21.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp13

onnenkukka: 1. ICSI, siirto 8.5., pp13

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp10

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp8

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp8

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp7

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp6

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp5

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp1

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp1

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, pitkä kaava pp-

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio 22.5, siirto 25.5, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS,vko 21-22, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio vko 22, lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5









 
huamenta... Meniköhän oikein nuo päivitykset?

meikä ei enää saanut unta 6 jälkeen... nyt oonkin sit jo kahlannut kaikki seuraamani hoitokeskustelut - ja nyt on tylsää. ;)
Joten laittakaapa jotain mielenkiintoista. :whistle:

Ärsyttää tää epätietoisuuden olo. Aamulämmöt on noususuunnassa, mutta sehän voi johtua lugeista tai siitä että mulla oli KUUMA aamulla; nukuin paksut sukat jalassa kun illalla olin jäässä nukkumaan mennessä. Päivisin kyllä kuumottaa naamaa ja muuten on vilu.
Eilen sattui alaselkään vasemmelle puolelle aika kovaa; sellaista hormoonisärkyä. Ja samalla oli kovat kk-kivut. :/ Aamulla heräämisen jälkeen ei oo ollut sellaisia vielä... Rinnat on todella kipeät, mutta niinpä ne on ollut ennenkin... Kaikesta näistä voimme syyttää lugeja eli keltarauhashormoonia. :kieh:

On tää semmosta vuoristorataa että... ja edelleen välillä on oksetttava olo, kuten on ollut jo pregnylistä asti. argh...
Nyt siis pitäis olla pikkuinen kaivautunut kohdun lämpöiseen seinään.. ja jos ei... :|

jaaha... nyt tuli viluviluvilu, pitää hakea ne paksut sukat takaisin jalkaan.
 
Kiitos Dreamer pinon päivityksestä. Säkin olet aamvirkkuna jo hereillä. :) Uni ei tullut silmään enää viiden jälkeen. :eek: Minkälainen on sun olosi, pp 6 menossa.

Kristiina Jos sun vuoto onkin sitä kiinnittymisvuotoa? :heart: Nyt vaan toivotaan, että se on sitä. Millon uskallat tehdä testin?

Vilhelmiina ja Onnenkukka Mitäs teidän piinailuihin kuuluu? Halutaan kovasti tietää.

=)

Sharlin Kovasti voimia huomiseen punktioon. Hyvin se menee! Ja pian saat kyytiläisen mukaasi! =)

NPG Myös ilontuulia :) siirtoon! Tilasin tarrasukat Sinulle mukaan.

Huurre Hei, meillä on PP1! =) =) =)

).( Siirto meni hyvin ja kivuttomasti. Mun 19:sta munasolusta vaan kahdeksan oli hedelmöittynyt ja neljä jakaantunut. Yksi pikkuinen jäi sinne vielä sinnittelemään, joten toivottavasti sekin jaksais vielä jakaantua riittävästi. :) Lääkärin mukaan siittiöiden pakastus heikentää niiden laatua, joten olen tyytyväinen tähänkin tulokseen. Joten kaksi saatiin eilen pakkaseen ja se yksi vielä sinnittelee. Eli mulle siirrettiin kaksi top-alkiota kaiken varalta. :heart: Tässä nyt piinaillaan vaan ja odotetaan ajankulua. Huh huh, nyt on jotenkin helpottunut olo, kun pistelyt, sumuttelut ja kellotukset on loppunut. Jäljelle jäi vaan odottelu. ;) Ja jotenkin uskomaton olo, että siellä ne pikkuiset nyt vaeltaa mun kohdussa ja hakevat hyvää makuupaikkaa. Toivottavasti myös löytävät sen. :)

Mutta tsemppiä kaikille ja hirmusesti jaksuhaleja. Tää on rankka kokemus :hug:
 

Yhteistyössä