Huurre: Älä nyt vielä huolestu liikaa! Mulla oli hartiakipua kolmekin ekaa päivää, mutta sit helppas kun vatsaturvotus laski! Eli mulla oli kauheen turvonnut ylävatsa, ja luulen että sinne oli kertynyt nestettä. Mä otin hoidoksi tietty lepoa ja vettä mutta myös MAGNESIUMIA JA KALIUMIA!!! Tai vastaavasti olisin juonut kivennäisvettä, mut en halunnut ilmaa enempää niellä. Noi hivenaineet auttoi siihen että ne hiukan poistaa sitä nestettä ja tietenkin tasapainottaa suoloja kehossa, kun tulee juotua paljon vettä, mikä taas huuhtelee kehosta noita tarpeellisia aineita.
sunnuntaina eli 5 pv punkitosta olo alkoi olla aika normi ja turvotus pois. Ja tänään oon sit jo mielestäni elellyt ihan niin etten ees oo muistanut et mulle on joku operaatio tehty... :saint: (eli riehuin imurin kanssa hiukan aikaa.. )
sunnuntaina eli 5 pv punkitosta olo alkoi olla aika normi ja turvotus pois. Ja tänään oon sit jo mielestäni elellyt ihan niin etten ees oo muistanut et mulle on joku operaatio tehty... :saint: (eli riehuin imurin kanssa hiukan aikaa.. )