Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Pohtijatar, sulla on sama saalis kuin mulla oli. Noista sitten 12kpl hedelmöittyi ja 5 oli hyviä 3 päivän viljelyn jälkeen. 1 siirrettiin ja 4 pakkaseen. Olen kyllä omaan saaliiseeni tyytyväinen. Sulla on noita niin paljon myös, et vaikka pieni kato kävisi luulisi hyviäkin löytyvän. Peukkuja!
 
Anksu :hug: Eipä tässä taas mitkään sanat riitä!

Onnittelut minunkin puolesta plussanneille ja rautaisiahermoja piinailijoille. :heart:

ON: Tänään oli ultra passia varten ja lääkäri jo säikäytti, että oltais liian myöhässä liikkeellä ja passitti heti ovistestin tekemään, mutta negatiivistä ainakin vielä näytti, huh. Tai sit ovis on jo mennyt, jota en kuitenkaan usko koska nyt vasta kp11. Saa nyt nähdä pääsenkö kanssanne tällä viikolla jo piinailemaan vai meneekö koko homma aikataulujen kanssa plörinäks, kun klinikka on kiinni la-su, joten ovisplussan pitäs tulla huomenna, jotta perjantaina päästäs siirtoon. Toivotaan parasta! :D

Kaikille punktioista toipuville myös tsempitykset! :wave:
 
).( omaa napaa pelkästään: kotiuduin just PAS-ultrasta, ja hyvältä näytti, sain aamulla ovistestiinkin plussan (kp 10). Jos labratestit on kunnossa niin huomenna pitäis tulla sitten lääkäriltä puhelu ja tarkemmat tiedot siirtopäivästä, joka olis sit kait loppuviikosta? Huuhuuuu :D jänskättää :D
Olis niiiiiiiin kiva olla ens kesänä mammalomalla (älkää naurako epätoivoiselle) :heart:
En tiedä mistä mulla tuli yhtäkkiä tällainen positiivisuuden aalto, ihan ku olis vasta aloittanut yritykset :xmas:

Irene olis kiva päästä piinailemaan sun kanssa yhtä aikaa!
 
Anksu, onko sun munasoluista selvinnyt mitään tarkempaa? Itse pääsin tänään siirtoon asti. Kolmesta munasolusta kaksi siirtokelvottomia ja yksi huono sinnittelijä. Jollei tämän sissi pärjää niin jatkossa voi olla että tämä oli tällä kaavaa tässä. Lääkäri sanoi että pitää miettiä jatkoja, ei kuulemma kannata hakata päätä seinään enempää. :'(

:ashamed: Kadehdin tänään toista samassa jamassa olijaa ennen siirtoa, jolle jäi alkioita pakkaseen... :ashamed: Hölmöä.... Mutta eevi-anterolle ja muille toivon parasta kuitenkin. Toivottavasti positiivisuus antaa siivet ja unelmat toteutuu ;)

Siirtoon sentään minäkin pääsin :)
Nyt sitten jännäillään vaikka toiveet ei ole katossa.

Paljon halauksia Anksulle :hug: :hug: :hug:
 
Mehän taidetaan eevi-antero mennä sitten samanlaisilla aikatauluilla! Kiva juttu!

ON: Kirjotin tossa aiemmin, että tein ovistestin joka näytti negaa. No kotia päästyäni tein varmistustestin niin se näytti sitten plussaa, joten siirtoon päästäs sitten torstaina! Mutta nyt on sellanen inha tunne, että tuleeko siirto liian myöhään eli jos se ovisplussa oliskin jo tullu eilen. Eli tämä olisi sitten vaan rahan tuhlausta, mutta ultrassa kuitenkin köllötteli 21,5 follikkeli ja vielä ainakin paikallaan. AARGHHH mä tulen hulluks!! :kieh: Eikä mun ennen ovistikuttelua ole edes tarvinnut aloittaan näin aikasin, joten olen nyt ihan pihalla.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
 
Anksu :hug: :'(
ei oo sanoja.

(.) tekis mieli testata. varmaan testaan aamulla. ei tätä kestä erkkikään. jos se on nega, se on sit nega ja voi muuttua plussaksi.. jos se on plussa, se voi pysyä plussana tai muuttua negaksi. ihan kuinka vaan; itsepä en asialle voi mitään. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti; raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan/vuoto alkaa. :heart: :heart:

ja kyllä se on sit niin kauhee pettymys, jos tää ei nyt tuota tulosta. :x - kuten tiedätte; se on se pieni ruusuinen, vaaleansininen tai vaaleanpunainen maailma kun romahtaa.

Todella paljon jaksamista edelleenkin kaikille tällä tiellä!
Onneksi on niitä positiivisiakin hetkiä, kuten eevi-anteron viestistä voimme lukea - se on se TOIVO! Sitä täytyis aina pitää yllä.
 
Anksulle minunkin puolesta iso lohtu :hug: . Tiedän sen pettymyksen tunteen, kun ei pääse edes siirtoon. Sitten vielä kun se on lopullista, eikä toivoa enää ole, on asiaa vaikea hyväksyä. Varmasti kaikennäköisiä tunteita vaihtelee. Pelkään hirveesti, et mulle käy kans niin, kun viime hoidossa ei päästy siirtoon. Kuinka kauan pistelit eli siis kuinka monta päivää munarakkulat kypsyi pistoshoidolla? Itse olen ajatellut mahdollisesti lahjoittajasoluja, jos omista ei oo mihinkään. Kaikkea hyvää sinulle!
Piinailijoille hyviä hermosoluja!
 
Onnenkukka, koita ajatella positiivisesti, on sulla kuitenkin se yksi siellä masussa turvassa kasvamassa! Niin kuin itsekin sanoit, niin toivottavasti positiivisuus antaa siivet!
Dreamer, milloin sulla olikaan se "virallinen" testipäivä?
Anksulle toivon voimaa jaksaa, en voi muuta.

).( oottakaa vaan, kyllä tää mun "positiivisuuskohtaus" kohta ohi menee ja palaan takaisin siihen perussynkistelyyn :LOL: Se tuntuu paljon turvallisemmalta, silloin ei pääse tippumaan niin kauhean korkealta kun lääkäri taas kerran kopauttaa nuijalla takas maan pinnalle. :/
 
Hui ku täällä on kirjoteltu!

Anksulle iso :hug: surullisista uutisista :(


dreamer, en jaksas minäkään enää oottaa testausta, mut pakko sinne torstaille on! Olin kaupungilla ja oli tarkotus ostaa pari testiä niin kuvittele, unohdin :LOL: vaikka koko ajan mietin torstaita ja muutenki näitä asioita niin silti unohin ostaa :D

Tissit on kipeytyny taas, jee! :D En minä kyllä tiedä tarkottaako se mitään, vai onko ihan lugeista johtuvaa mut silti. Pahaa oloa pukkaa myös, mutta se kyllä selkeesti on lugeista ja muutenki loppukierrosta johtuvaa. Jos tilais netistä sitten pari herkkää testiä.
 
jahas taas piti hakeutua pinoon. mulla alkaa alusta pitkällä kaavalla. pääsiäisen aikoihin oli viimeinen siirto, joka ei tuottanut tulosta. 16.9.09 pitäs aloittaa sumute ja 30.9 ois eka käynti. alkaa jännittää. mun eka hoito oli samoihin aikoihin viime vuonna. :p nyt toivon tärppiä heti alkuun.... niin saahan sitä toivoo.... :LOL:
 
Moi!

Onpa tosiaan tänne tullut kirjoituksia... Sympatiahalit kaikille joille ei tällä kierroksella tärpännyt. Tsemppiä kaikille piinailijoille! Onnea kaikille plussanneille!

Meillä alkoi piikitykset Menopur/Gonal lauantaina. Hyvin löytyivät rutiinit selkäytimestä vaikka aikamoista räpellystä tuon Menopurin sekoitukset on. Mitään tuntemuksia ei onneksi vielä ole. Ensimmäinen seurantaultra on ensi viikolla, saa nähdä lähteekö kasvamaan vai ei. Pitäisi lähteä matkalle noiden hormoonipiikkien kanssa. Mitenkäköhän tuo Gonal säilyy ilman jääkaappia, noin puoli vuorokautta pitäisi pärjätä?

Hohhoijaa! Tässä on pieni nuhan alku myös päällä... Saa nähdä mitä tästä tulee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isis:
Mukana menossa Maanantaina 7.9.2009





Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP13

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP12

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP12

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8,lyhyt kaava, PP11

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. PP10

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP10

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP7

tiki-71 : 3. IVF, punktio 31.8., siirto 2.9., lyhyt kaava,2 kyydissä PP5

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, punk 31.8., siir 2.9., pitkä kaava, 2 kyydissä P5P

Electra : 4. ICSI, punktio 1.9., siirto 4.9., pitkä kaava, 2 kyydissä PP3

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9., 2 kyydissä PP3

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP2

Nele : 1. IVF, vko 36, punktio 3.9., siirto 5.9., pitkä kaava, PP2

StellaR : 1. IVF, siirto ?, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, punktio 4.9., siirto 7.9, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, punktio 7.9, PP-

Anksu2008 : 2. IVF, punktio 4.9, siirto 7.9. pitkä kaava PP-

Inia : 1. IVF, punktio 7.9., siirto 9.9. lyhyt kaava, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 37, pitkä kaava, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 36-37?, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio vk 38, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Kolmisin: 2. ICSI. lokakuu PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

turilainen : IVF, syyskuu, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI,

tvvo : IVF,
 
Mukana menossa Maanantaina 7.9.2009





Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP13

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP12

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP12

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8,lyhyt kaava, PP11

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. PP10

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP10

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP7

tiki-71 : 3. IVF, punktio 31.8., siirto 2.9., lyhyt kaava,2 kyydissä PP5

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, punk 31.8., siir 2.9., pitkä kaava, 2 kyydissä P5P

Electra : 4. ICSI, punktio 1.9., siirto 4.9., pitkä kaava, 2 kyydissä PP3

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9., 2 kyydissä PP3

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP2

Nele : 1. IVF, vko 36, punktio 3.9., siirto 5.9., pitkä kaava, PP2

StellaR : 1. IVF, siirto ?, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, punktio 4.9., siirto 7.9, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, punktio 7.9, PP-

Anksu2008 : 2. IVF, punktio 4.9, siirto 7.9. pitkä kaava PP-

Inia : 1. IVF, punktio 7.9., siirto 9.9. lyhyt kaava, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 37, pitkä kaava, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 36-37?, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio vk 37/38, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Kolmisin: 2. ICSI. lokakuu PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

turilainen : IVF, syyskuu, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI,

tvvo : IVF,


 
Hei kaikille!

Yritin päivittää tuon listan entisen näköiseksi, onnistuikohan.
Itselleni laitoin vko 37/38 punktioon, tänään kävin ultrassa, keskiviikkona seuraava jolloin päätetään onko punktio perjantaina vai seuraavana maanantaina.
Hui, tämähän tuli nyt äkkiä! Tänään alotan jarrun.
Ultrassa näkyi "vaan" kaks vasemmalla ja oikealla kaks, joista ei tiedä onko ne vanhoja vai kasvavia. Lekuri sanoi, että ei syytä huoleen niitä voi tulla vielä. Mutta itselle tuli kyllä mieleen, että ai niin vähän. Mut kai niit viel ehtii tulla. Ja tosiian laatu tärkeintä.
Ehkä sitä pakastusta ajatellen, olin toivonut että tulisi enemmän. Mutta tässä on vielä monta vaihetta edessä, eihän sitä tiedä vielä olisiko muutenkaan mitään pakastettavaa.
Tsempityksiä kaikille, toivoa ja uskoa! :wave:
 
Kiitos kaikille :flower:

Nyt en jaksa ku omaa (.)

Ihan hirveästi on tunteet vaihdellu tämän päivän aikana. Jotenkin on ihan hirveän hankala uskoa, että näin kävi. Tämä oli toinen ivf hoito. Ensimmäisessä mulla oli lääkkeinä clomifen+puregon+orgalutran+pregnyl ja siitä saatiin kaksi top-alkiota. Nyt tässä toisessa ivf:ssä oli lääkkeinä suprecur+puregon+pregnyl. Piikityspäiviä oli yhteensä 15! Kaappiinki jäi vielä käyttämätön puregon 900iu. Taijan tuikata sen johonki appelsiiniin, kun niin suututtaa. Nii ja suprecuriaki jäi kaks pulloa. Lugesteronitki ehdin hakea ja se ottaa päähän tosi paljon ku eivät edes olleet kela-korvattavia. Rahan menosta viis. Ku ois vaan onnistunut, mutta ei. Oli vissiin liika pyydetty.

Huomenna on jo varmaan toisenlainen olo ja aletaan miettiä jatkoa. Varmaan se sitten on lahjasoluilla hoitoihin ryhtymistä. Miehessä ei (onneksi) ole mitään vikaa. Pitää vaan vaihtaa yksityiselle puolelle hoitoihin.
 
Voi Anksu :hug: Lahjasoluja minäkin ajattelin ehdottaa, mutta olit niitä jo itsekin ajatellut. On tämä niin väärin!. Tuolla 35+ pinossa on eräs, jolle heti kolahti plussa, kun sai munasoluja "lainaksi", joten hyvinkin voi käydä. Pohdinnan paikka se on kuitenkin aina, jos ei omista soluista ole tähän hommaan :(

Joku kysyi, voiko PAS:iin mennä punktiota seuraavasta kierrosta. Käsittääkseni voi. Minun on pitänyt aina odottaa yksi kierto ennen seuraavaa rundia, ennen kuin on voitu aloittaa seuraava koko rulianssi uudestaan. Uutta punktiota varten munasarjojen pitäisi saada levätä ainakin se yksi kierto.

SaaraX, eikö se Gonal säily huoneenlämmössä useita (kymmeniä?) vuorokausia. Ei sitä tarvitse jääkaappiin välillä laittaa, kun aloittaa pistelyn. Pakkauksessa pitäisi lukea tarkemmin säilyvyydestä. *Muoks: tarkastin "Avaamisen jälkeen valmistetta voidaan säilyttää korkeintaan 28 vuorokauden ajan enintään 25ºC:ssa" http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1061&d=16229&i=MERCK_GONAL-f_Gonal-f+900+IU%2f1%2c5+ml
 
Täällä ilmoittautuu vähemmän aktiivisesti osallistunut, tiedot saa lisätä seuraavassa päivityksessä (kun en itse ossaa...).

Eli siirto oli tänään, ja mukaan saatiin 2 kyytiläistä. 12 monusolusta peräti 8 hedelmöittyi, mutta järkytys oli tänään suuri, kun kuulin että vaan nämä 2 jakautuivat normaalisti. Pakkaseen ei siis saatu mitään :(

Onko kenelläkään aiemmista kerroista kokemusta, että jokin 4-5 luokan fragmentoituneempikin alkio olisi johtanut raskauteen...?

Aion nyt olla hieman enemmn taustalla piinailemassa, koska työtä pukkaa (onneksi, ei ehdi piinailla), ja toisaalta huomaan että lukiessa juttuja kelailen ja pelkään ja huolestun kovasti. Olen kuitenkin menossa mukana ja tulen toki kertomaan kuulumisia.

Jaksuja kaikille, ja etenkin Anksulle
:hug:
 
Sori, en ehdi päivittää listaa... mutta siis mulla ois tänään testipäivä. Pääsen kuitenkin vasta huomenna apteekkiasioille niin se testaaminen siirtyy sit tonne ke-iltapäivälle. Tuun sit antamaan rapsan teille :D

Anksu :hug: ikävä tilanne :'( Toivottavasti se toivo löytyy teille vielä, onhan tosiaan ne lahjasolut onneksi yksi mahdollisuus. Jaksuja sulle isosti! :hug:

Dreamerin kuulumisia sit vissiin saadaan jo tänään odottaa, vai miten se nyt oli :D vai huomenna? No joka tapauksessa tsemppiä!! bd bd
 
jännittää jännittää...odottelen hedelmöittymistuloksia eilisen punktion jälkeen enkä oikeen osaa keskittyä mihinkään....se on niin helposti taas seuraavan puolen vuoden/vuoden suunnitelmat uusiksi jos ei onnistu. Välillä tuntuu, että montako kierrosta tätä vielä jaksaa. Täytyisi se toivo ja positiivisuus kaivaa jostain :ashamed:
 
dreamer, peukutukset sinne, että tulee muheva plussa b:Dd

pohtijatar, toivotaan että hedelmöittyy mahdollisimman moni. Mä kans jännitin sinä aamuna ihan mahottomasti, että miten käy.

Näin sellasta unta, että menin vessaan ja pikkuhousunsuojaan oli tullu punasta vuotoa :/ tosi paska uni! Onneksi ei pitäny paikkaansa ku heräsin aamulla. Silti vähän jännittää koko ajan, että joskohan alkaa tuhruttelemaan. 2pv testaukseen, hui! Tänään on pp8 ja netistä löysin, että joku oli saanu jo haamuja näillä piinapäivillä, mut en taida uskaltaa testata tänään.
 
Monella on täl viikol jännät paikat :heart: Plussatuulia kaikille.

Itse aloitin tänään vasta pistelyn, että perässä tullaan. Punktio osuu 21/22.9.
Maanantaina olis seuraava tsekkausultra. Nyt jo jännittää miten alkaa solut lisääntyyn =)
Edelleen peukut ja varpaat pystys d :) b
 

Yhteistyössä