Hakutulokset

  1. V

    Mitä, jos kesken synnytyksen syttyisi tulipalo?

    Ittelläin tuli kyllä kaikkea muuta mieleen H-hetken lähestyessä,muttei tuota vaihtoehtoa :D Voi sinuu :hug:
  2. V

    Joensuun/P-K:n äitejä?

    Morjens! :wave: Minä vm`83 + 6vee poika,sekä tytöt 5vee ja 2vee.. Laitelkaa vaikkas yv.tä?
  3. V

    Miten sun mies haluais että sä pukeutuisit?

    just nyt se on hurahtanu rockabilly tyylisiin hameisiin ja mekkoihin..Muttei siis itselleen vaan mulle haluaisi :D ..Onhan ne kivoja,mutta arvokkaitakin.
  4. V

    coca-cola vai pepsi?

    Coca-Cola light ja sitä menee vaihtelevasti(paljon )..
  5. V

    minkä kokoinen asunto ja monta henkeä teitä asuu siellä?miten ootte järjestäny nukkumisen?

    140neliötä; 5h+++ Lapsia 3. Jokainen nukkuu omassa huoneessa ja vieraita jos on yökylässä niin kuopus siirtyy meidän huoneeseen yöksi..
  6. V

    Ristiäiset

    piirakat ja munavoi?+keksejä...ja vaikka pullapitko viipaleiks? Eikös ne riittäne?..kuitenkin voileipäkakku ajaa sen "ruokaisemman"puolen
  7. V

    4D: Kahdeksanraajainen tyttö(miten päättyi?)

    Miten se päättyi? Nukkumatti pääsi yllättämään siinä vaiheessa,kun perhe oli lähdössä kotikylästään. Nettitv:stä ei löytynyt tuota jaksoa :/
  8. V

    ei helvata mikä tuuli

    meillä jopa kaatuikin..mutta onneksi ei(meidän )talon suuntaan... Kauhea myräkkä :/
  9. V

    Onko muiden n.1,5-vuotiaat kovia pukemaan ja riisumaan?

    Kyllä tuon ikäseinä harrasti moista ja nyt 1v9kk vieläkin enemmän--> Jatkuvasti!! Minä jos kerkeän(tai saan puettua,kun haluaa nykyään aina pukea itse )niin ei mene kauaa,kun jo on natiainen riisuuntunut joko alasti taikka vaihtanut itselleen jotkin toiset vaatteet |O Mutta auttaahan se myös...
  10. V

    Tunnetko olevasi kauniimpi kuin kaverisi?

    No EI... :/ ...tai riippuu keneen heistä vertaa..
  11. V

    Onko ystävälläsi/kaverillasi mielestäsi hyvän näköinen mies?

    hmm..mietin kaikki läpi ja muutama on ihan ok..mutten kenestäkään voi sanoa että olisi erikoisen hyvännäköinen....tai ehkä ne on omalla tavallaan..tai en tiiä :D Oma on ihan jees... :xmas:
  12. V

    G: perheenne tulot + perheen koko

    3 lasta,2 aikuista ja tulot nyt kun minä khtuella,niin yhteensä n.vähän reilu 3000/kk
  13. V

    onko teidän mielestä 1,5-v. ikätasoaan edellä jos pukee ite sukkahousut ja housut jalkaan?

    Meillä osasi myöskin tuon ikäisenä ja nyt 1v8kk ikäisenä pukee pikkupöksyt,sukkhousut,housut,paidan,takin,sukat,kengät ja ulkoilupuvun..
  14. V

    Kuinka kauan sinulla 5 vuotias yksin kotona?

    Puhutko meidän muksuista :D Meillä poika 5vee kanssa on ollut jo kotona yksin..noh,max varmaan just puolisen?tuntia.Kännykkä hälläkin käytössä.. ...annan tosin aina hirveet ohjeet,ettei saa syödä mitään sillä aikaa ettei tukehdu :whistle: ja sen aikaa pitää vaikka pelata pleikkaa tms...
  15. V

    Gallup kotiäideille:

    vajaa 2vee olisi jatkuvasti ulkona ja mikäli aurinkoinen ilma on,niin koko päivä menee pitkälti pihalla ollessa(jopa ruokailukin =) ) Jos huono,vesisateinen keli,niin silloin ollaan sisällä..
  16. V

    Alkoi ihan kauheasti hirvittämään (talonrakennuksesta)

    :o No onpas arvio tosiaan.. meillä tuli 2vuotta sitten (kokonaisala) 170neliöinen talo puolet vähemmän maksamaan. Pitkästä rakennettiin ja mies teki mahd.paljon itse,-lisänä yksi timpuri(jonka palkka vie kyllä aika paljon budjektisti ). Talolle olisi tullut vieläkin vähemmän hintaa,mikäli ei...
  17. V

    Onko ruokakaupat huomenna normisti auki?

    Entäs muutes pikkuliikkeet,kuten h&m jne...??

Yhteistyössä