Miten sun mies haluais että sä pukeutuisit?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Mies toivoo että pitäisin naisellisia vaatteita jotka olisivat vartalon- tai ihonmyötäisiä. Hameita myös toivoisi minun käyttävän.

Valitettavasti vaatemakumme ei käy yksiin.. minä arvostan enemmän mukavuutta ja väljyyttä.
 
bride of dracula
minun ukkoni ei piittaa.. jos kysyn mielipidettä niin "ihan sama"... tosin saisi olla vähemmän mustia vaatteita ja jos olisin hoikempi/kiinteämpi niin sitten minihameita tms.. ja tukan pitäisi olla pitkä ja kihara. ja sormuksia on kuulma liikaa ! :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.
Miksi sua haittaa se, että mulla ja mun miehellä on sama vaatemaku?
 
Se tykkää mulla peppua korostavista housuista, siinä se. :D
Ei kyllä puutu mitenkään mun puketumiseen, eikä muutenkaan kiinnitä huomiota mihinkään tiettyyn, esim. kenkiin.
Ja aina jos kysyn että onko tämä tai tämä hyvä niin vastaus kuuluu "joo on, ota ne niin lähdetään". :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.
Miksi sua haittaa se, että mulla ja mun miehellä on sama vaatemaku?
Totesin vain, että myös Ranella on samanlainen kuin teillä.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.
Peesi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.
Miksi sua haittaa se, että mulla ja mun miehellä on sama vaatemaku?
Totesin vain, että myös Ranella on samanlainen kuin teillä.
Vai siis onko Rane sun mies?!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.
Miksi sua haittaa se, että mulla ja mun miehellä on sama vaatemaku?
Totesin vain, että myös Ranella on samanlainen kuin teillä.
Vai siis onko Rane sun mies?!
Ei o Rane mun mies.
 
Itse asiassa mun mies ei oo koskaan vinkannut asiasta sanallakaan - eikä mulle oo tullut mieleenkään, että mun pitäis kysyä siltä, miten se haluaa mun pukeutuvan. Kauniiksi se on kohteliaana miehenä kehunut... tai sit mä oon vaan onnistunut miellyttämään sitä vaatevalinnoillani ;).
 
IhanaValo
Hmm..ei kai sillä oo sen kummempia vaatimuksia. Kotona ei tartte olla vaatetta ja ihmisten ilmoille lähdettäessä mieluusti joo..ja korsettisysteemejä se tykkäis kuulemma nähdä miun päällä :p
Kerran oonkin kokeillut, toista kertaa en..nolotti ku yks kuolaa :ashamed:
 
Vastaan kun sattui sopivasti juuri viime la mun pukeutumiseen liittyvä juttu miehen kanssa.Oltiin iltaa lähdössä viettämään pitkästä aikaa ja mulla oli mustat pillifarkut,mustat korkkarit ja sellainen vihreä/valkoinen toppi joka oli tuosta vyötärön kohdalta hiukan löysä ja sitten resori lanteilla,kyllä te naiset tiiätte millasta tarkotan :D

Mies sitten tuumas kun kysyin onko hyvä,että joo...mutta näyttää ihan siltä että sä peittelisit jotain läskejä! :eek: Koitin sitten selittää että eikun sä et tajua että tiukkojen housujen kanssa on tosi mageen näköistä jos on vähän löysempi yläosa B)

Arvatkaa ketä lähti loppupelissä niissä pillifarkuissaan ja mustassa helmin koristellussa korsettityyppisessä tiukassa yläosassa? :LOL: Kyllä se vaikuttaa näköjään aikalailla mitä mies sanoo :whistle:

Niin ja mä olen laihtunut 8 kiloa joten sekin voi vaikuttaa asiaan :D
 

Yhteistyössä