Miten sun mies haluais että sä pukeutuisit?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Jaa, eipä se juuri puutu minun pukeutumiseen... Joskus saattaa sanoa jos yhtäaikaa ollaan vaatekaapilla esim saunan jälkeen että pittää laittaa joku tietty yöpaita :D Tai jos ollaan menossa johonki ehottaa jotku tietyt alusvaatteet :LOL: Mitä lie taka-ajatuksena... :whistle:

ei jaksa
* minihame
* korkokengät
* meikkiä
* hiukset hyvin
* silmälaseja ei saisi pitää ja mä en taas tykkää piilareista. pidän silti silmälaseja
* kuntosalilla pitää käydä ja käynkin
*pitäisi olla merkkivaatteita(minä kun tykkään käydä kirpputorillakin...)
* kynnet pitäisi olla aina siistit
Joskus miettii... miksi pitää olla aina niin edustuksellinen ja varsinkin silloin jos on hänen miepuolisia kavereita seurassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:
* minihame
* korkokengät
* meikkiä
* hiukset hyvin
* silmälaseja ei saisi pitää ja mä en taas tykkää piilareista. pidän silti silmälaseja
Joskus miettii... miksi pitää olla aina niin edustuksellinen ja varsinkin silloin jos on hänen miepuolisia kavereita seurassa.
Hommais sirkuskoiran.

Voi jehna en tajunnut, että tällaista vielä on, että kaikki miehet haluaa naisilta minihameita, korkokenkiä, meikkejä yms., ja naiset kokee asiakseen miellyttää miehiä.

ei jaksa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
* minihame
* korkokengät
* meikkiä
* hiukset hyvin
Hommais sirkuskoiran.

Voi jehna en tajunnut, että tällaista vielä on, että kaikki miehet haluaa naisilta minihameita, korkokenkiä, meikkejä yms., ja naiset kokee asiakseen miellyttää miehiä.
En aina noudatakaan. Pukeudun niin kuin huvittaa, mutta tämän jälkeen kuulen asiasta, että pitäisi pystyä parempaan. Kirjoitin tuossa, mitä mies minulta odottaa. Minä en itse tykkää pitää korkokenkiä, koska rasittaa jalkaa. Minihameita en jaksa pitää kovinkaan usein. Pitkiä hiuksia pidän siitä syystä, että eipä mulle sovi edes lyhyet.

Rukoilijasirkka
* minihame
* korkokengät
* meikkiä
* hiukset hyvin
Hommais sirkuskoiran.

No, mä miellytän mieluusti ja mies ei vaadi multa mitään. Meillä on vaatteista aika sama käsitys, joten siitä ei tule ongelmaa. Onneksi multa ei vaadita mitään tommosia kynsihommeleita ja muita.

Rukoilijasirkka
Mites teidän miehenne sitten pukeutuvat? esim. Rukoilijasirkan? Tai tuon, jolle aika pitkän listan on mies vaatimuksia asettanut?
Mun mies pukeutuu aika tavallisesti, farkkuihin ja teepaitaan. Eikä se vaadi multa vaan on tosi tyytyväinen. Se sanoo usein, että on mun vierellä olo, ettei ole itse tarpeeksi laitettu.

esteettinen silti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluuko se, että olet asiallisen näköinen, vai toivooko lyhyitä hameita?

Mun mies tykkää mun vaatteista ja haluaa mulle mieluusti hameita ja korkokenkiä. Ja mielellään seksikkäitä vaatteita muutenkin.
Mä seurustelin joskus tollasen fetissityypin kanssa, mutta ei sillä ollut päässä oikein mitään, joten eipä ihme, että olenkin naimisissa miehen kanssa, jolle on aivan se ja sama, mitä päälläni on. Vuoteessa hän rakastaa minua, ei muuta.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja esteettinen silti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluuko se, että olet asiallisen näköinen, vai toivooko lyhyitä hameita?

Mun mies tykkää mun vaatteista ja haluaa mulle mieluusti hameita ja korkokenkiä. Ja mielellään seksikkäitä vaatteita muutenkin.
Mä seurustelin joskus tollasen fetissityypin kanssa, mutta ei sillä ollut päässä oikein mitään, joten eipä ihme, että olenkin naimisissa miehen kanssa, jolle on aivan se ja sama, mitä päälläni on. Vuoteessa hän rakastaa minua, ei muuta.
Vai että fetissityyppi? Jos tykkää korkokengistä? :eek:

juu
No mun mies tykkää tiukoista farkuista, naisellisista tyköistuvista paidoista, korkkareista, saappaista, meikeistä, hameista, "businesslookista" jos se on seksikäs.

ja olen kaikkea muuta. enkä halua miellyttää miestä, ajatuskin v**ttaa että ostaisin korkokengät, joita vihaan, vain miehen mieliksi.

nimim. huono itsetunto

ps. mieheni ei myöskään itse pukeudu hyvin.

no varmaanki en sais käyttää avonaisia paitoja yms muodikakaita..ainaka ihmisten ilmoilla :kieh: mutta minäpä käytänki :D aikanaan sanoi että miksen mä kjäytä' minareit ollenka,sit ku aloin käyttää se suuttu :headwall:

girl in black
no mä oon tämmönen letkeä hevari ja pukeudun sen mukaan. :D aika paljon mustia vaatteita mulla on, vaihtelevasti farkut tai hame, enemmän tyköistuvaa kuin löysää vaatetta. ja mies tykkää aina ja kaikesta, joka päivä muistaa kehua paitsi ulkonäköä niin ihan vaatteitakin. ihqu mies. :heart: ite pidän myös sen tyylistä kun on semmonen tatuoitu hyväkroppainen pitkähkötukkainen rokki/hevimies. :p njam! :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Naiselle sopiva vaatetus on mielestäni, minihame, verkkosukat ja tiukka toppi + korkkarit
No niin, nyt sit vaan kaikki naiset hommaamaan tällaiset. Ranehan on vähän Sirkan miehen kanssa samoilla linjoilla. Jos Sirkan idylli miehensä kanssa joskus rojahtaa, niin otahan Raneen yhteyttä.

tiu
mun mies seurustelun alkuaikoina toivoi, että mä käyttäsin useemmin silmälaseja ja meikkaisin harvemmin. no, sitä saa mitä tilaa. :D
joku ihme mieltymys sillä on goottityyliseen pukeutumiseen (siis että mä pukeudun) . mies myös toivois, että mä kasvatan pitkät hiukset. (sillä on pidemmät kun mulla ;) ) .
toiveita ja ehdotuksia otan vastaan, mutta ihan kyllä ite lopulta päätän mitä päälleni pistän. eikä se oo koskaan arvostellu mun pukeutumistyyliä; nää on vaan asioita jotka on tullu esille, kun oon ite kyselly, mitä se haluis mun pukevan.

No niinkuin kaikki miehet niin toivoo että mä käyttäisin aina seksikkäitä vaatteita, korkokenkiä tms.
B)

Piukat farkut on yhtä hyvä hänen mielestään kans.

Vaikka kuulemma mä olen aina hyvännäköinen, vaikka laamahousut jalassa kuulemma :LOL: :heart:
Rakkaus on sokea :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mimma:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
mun ex yritti muuttaa mun pukeutumista just sellaseen businesstyyliin. näytin paljon vanhemmalta kuin olin. osasyy miks on ex...
Tosi hyvä syy jättää toinen. Hoh hoijakkaa!
No jos ei toiselle omana itsenään kelpaa niin saa ollakin ex.
Kyllähän sitä nyt toiveita saa esittää, mutta jos totaalisesti koettaa muuttaa pukeutumista ihan toiseen linjaan niin hohhoijakkaa.

Yhteistyössä