Onko muiden n.1,5-vuotiaat kovia pukemaan ja riisumaan?

Meillä tyttö siis 1,5v ja ei mitään muuta teekään, kuin riisuu ja pukee. Tänään aamulla laitin tytölle vaipan lisäksi sukkahousut, hameen ja paidan, niin kohta ne oli kaikki riisuttu ja jalassa isoveljen pikkupöksyt, 4 t-paitaa päällekäin (aika vinksallaan ne päällä oli, mutta kuitenkin), isoveljen sukat ja vielä villatakkia yritti päälleen laittaa. Isoveljen vaatteet kelpaa, kun oman vaatelaatikkonsa laatikoita ei saa vedettyä auki.

Äsken laitin taas tytölle omat vaatteet päälle, niin hame on kadoksissa ja paita väärinpäin päällä. Mä luovutan |O

Muoks vielä, että pojat ei ikinä tällaista harrastaneet. Sukkia vaan nyhtivät pois. Selvä nainen tuo neiti jo nyt :D
 
Meidän tytöt on myös olleet tuonikäisestä alkaen kovia pukijoita. Vaatteita vaihdetaan edelleen noin neljä kertaa päivässä. Just huokailin yhdelle tutulle poikien äidille, että teillä ei varmaan ole joka paikka täynnä vaatteita, eikä olekaan! Riesansa se on tyttölapsissakin...
 
hm
Ihana :D Meidän neiti on lähes samanikäinen ja harrastaa myös tuota riisumista ja omien sekä isovelun vaatteiden pukemista .. Eilen sain kaverilta kassillisen vaatteita ja toin tytölle nii kuulu vaan uiuiuiui ja kauhea touhotus ku ne kaikki vaatteet piti saada laittaa päälle :D Usein on paidan hiha jalassa ja housut päässä, mut kivaa on.
 
vieras
Juu kyllä tapahtuu ja neitiltä menee hermo kun laitan sitten sellasen bodyn päälle josta ei saa itte neppareita auki ja housuvaippa alle, ei tuu pissaa joka paikkaan tavallisen vaipan kiskoo lahkeesta pois.
 
Kyllä tuon ikäseinä harrasti moista ja nyt 1v9kk vieläkin enemmän--> Jatkuvasti!!
Minä jos kerkeän(tai saan puettua,kun haluaa nykyään aina pukea itse )niin ei mene kauaa,kun jo on natiainen riisuuntunut joko alasti taikka vaihtanut itselleen jotkin toiset vaatteet |O
Mutta auttaahan se myös paljon kun itse osaa riisua/pukea..varsinkin kun muksuja useampi =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras tässä ketjussa:
Kyllä tuon ikäseinä harrasti moista ja nyt 1v9kk vieläkin enemmän--> Jatkuvasti!!
Minä jos kerkeän(tai saan puettua,kun haluaa nykyään aina pukea itse )niin ei mene kauaa,kun jo on natiainen riisuuntunut joko alasti taikka vaihtanut itselleen jotkin toiset vaatteet |O
Mutta auttaahan se myös paljon kun itse osaa riisua/pukea..varsinkin kun muksuja useampi =) :heart:
Niin auttaa ja varsinkin, jos ne vaatteet menevät useimmiten oikeinpäin päälle. Meillä tahtoo vaan aina olla väärinpäin ja miten milloinkin ja yleensä ne vaatteet ei ole tytön omia, mitä päälleen änkee :D
 

Yhteistyössä