Hakutulokset

  1. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Hei kaikki piiitkäästä aikaa. Onpas tänne tullut hirveesti porukkaa! Mä olen taustaillut lähinnä viime aikoina, syykin on aika selkeä. Oksensin 5 viikkoa tauotta, ja olin (olen edelleen) niin heikossa kunnossa, etten ole edes kyennyt juurikaan kättä nostella... Tipassa sairaalassa 2 kertaa...
  2. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Moikka kaikki, tässä tietoja minusta... 31 v, seks, toinen oma lapsi, eikä hajuakaan mikä olo... :laugh:
  3. P

    Tammivauvat

    Enie voi kovin mielellään jos viitsit! Lista on sinun ja suurkiitos! Parempi, että sen ottaa joku säännöllisempi kirjoittelija! :flower: Sinulle!
  4. P

    Tammivauvat

    Sohvi77 Mulla eka ultra vasta 1.6. rv:llä 10. Ennemmin ei kunnalliseen päässyt. Vielä jaksan odottaa, mutta jos käy ylivoimaiseksi, niin suuntaan yksityiselle ultraan. 10 rv:tä tuntuu hirveän pitkältä ajalta jos kaikki ei olekaan hyvin.. 1/4 koko raskaudesta!
  5. P

    Tammivauvat

    Moi kaikki ja onnea uusille! Mä jouduin tähän päivitykseen vähän vaan siksi, kun aloitin ketjun. Jos joku muu haluaa ottaa tän päivittelyn vastuulleen, niin kovasti mielellään luovun tästä, koska en käy täällä kovin usein niin, että olisi aikaa päivittää listaa! Jos kukaan ei halua päivittää...
  6. P

    Tammivauvat

    26.12. Linneja 27.12 Jenniho 28.12 s-a-j 30.12. Jafa Wilsson 31.12. Lily of the Valley Lubi 1.1. Pampuska Anni77 valf 2.1. Hera 4.1. Enie Sohvi77 5.1. pnkgreen Sanelma
  7. P

    Tammivauvat

    26.12. Linneja 27.12 Jenniho 28.12 s-a-j 30.12. Jafa Wilsson 31.12. Lily of the Valley Lubi 1.1. Pampuska Anni77 valf 2.1. Hera 4.1. Enie Sohvi77 Sanelma
  8. P

    Tammivauvat

    Tervetuloa mukaan valf, esikoista ilmeisesti odotat? Saako olla utelias, että miten vanha olet? 26.12. Linneja 27.12 Jenniho 28.12 s-a-j 30.12. Jafa Wilsson 31.12. Lily of the Valley 1.1. Pampuska Anni77 valf 2.1. Hera 4.1. Enie Sanelma
  9. P

    Tammivauvat

    26.12. Linneja 27.12 Jenniho 28.12 s-a-j 30.12. Jafa Wilsson 31.12. Lily of the Valley 1.1. Pampuska Anni77 2.1. Hera 4.1. Enie Sanelma
  10. P

    Tammivauvat

    Hera kunnallisissa neuvoloissa ei yleensä ole välineitä, joilla sikiön elossaoloa pystyttäisiin arvioimaan ennen rv:tä 8. Yksityispuolella kait mahdollista rv:stä 6, mutta esim. minä nyt rv:llä 4+2 en pystyisi vielä ultrassa sikiön elossaoloa totetamaan... Minä en ole pahemmin palellut, kuuma...
  11. P

    Tammivauvat

    Osta Sanelma Clear Blue testi apteekista. Se ainakin mulle näytti selkeän plussan kun muut näytti vielä haamua. Kannattaa se tehdä kuitenkin purkkipissasta, koska se näyttö kastuu helposti jos suihkusta yrittää...
  12. P

    Tammivauvat

    Tervetuloa s-a-j, tammivauvat on vahvast joulukuun lopun vauvat :D lisään sut listoille: 26.12. Linneja 27.12 Jenniho 28.12 s-a-j 30.12. Jafa Wilsson 31.12. Lily of the Valley 1.1. Pampuska Anni77 4.1. Enie Sanelma Hera
  13. P

    Miten voi tehdä lastensuojeluilmoituksen nimettömänä?

    Vastaan sen verran, että olen itse sosiaalityöntekijä ammatiltani, ja jokainen lastensuojeluilmoitus tutkitaan ja niihin suhtaudutaan yhtä vakavasti. Suurin osa lastensuojeluilmoituksista tulee poliisilta, mutta seuraavaksi suurin osa on nimettömien ilmoittajien. Voit myös kertoa nimesi...
  14. P

    Tammivauvat

    Kiva kun on tullut paljon uusia, päivitin tätä listaa, korjatkaa jos jotain on väärin. Hätäpäissäni en la:ta löytänyt Heralle ja Sanelmalle, joten ilmoitelkaa niitä jos on jo varmistunut/tai edes jotain alustavaa! 26.12. Linneja 27.12 Jenniho 30.12. Jafa Wilsson 31.12...
  15. P

    Tammivauvat

    Linneja ei siellä sun masussa ole kyllä vielä mitään ultrattavaa :D Oliko se rv 7 ku aikaisintaan voidaan ultrata sydänäänet ja todeta sikiö eläväksi, en nyt tarkkaan muista, mutta ei kummiskaan ihan vielä. En mäkään meinaa millään uskoa, ja sen takia oon tehny plussan jälkeen vielä kaikki...
  16. P

    Tammivauvat

    Tervetuloa Lily of the valley ja onnea! Kyllä mulle neuvolasta ainakin sanottiin, että kyllä se nyt tulossa on, kun kerran testi plussaa... menkat pitäisi mullakin alkaa vasta huomenna! 26.12. Linneja 27.12 Jenniho 31.12. Lily of the Valley 1.1. Pampuska Jee meitä on...
  17. P

    Tammivauvat

    Up! Että tuoreet odottajat löytää oikean ketjun!
  18. P

    Tammivauvat

    On näissä tärpeissä kyllä niin suuria eroja! Meillä tärppäsi ek:sta 1, pillereitä 4 v. siinä takana... Esikoinen oli aikanaan pilleriraskaus, eli kärsin kovasta vatsataudista pillerien aikana, ja siitä sitten vauva. Paitsi että ihan toivottu oli, vaikkakin isän kanssa pian sen jälkeen...
  19. P

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Meillä kans plussaa!!! Ihan sekaisin :D LA 1.1.2010 ja rv 3+4
  20. P

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Tulkaa pian! Tuolla tammivauvoissa on kauhean hiljaista vielä...

Yhteistyössä