Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Onnea pampuskalle Olipa tosiaan uskomaton tapa saada tietää masukista! :D

Alina78 lämmin :hug: sulle, onpa ikävä tapa suhtautua asiaan,. :/ Hienosti osaat ymmärtää siskoasi,mutta eihän tietysti ole sinun syysi hänen kokemuksensa. :hug: toivon kovasti että haamujen haamu vahvistuu :D

Omaa ).( mulla vaan menkkajomotukset vahvistuu, särkee jo tosissaan alaosastoon ja just sellanen turpea olo alapäässä :x :x :x niiku menkkojen ekapäivinä. Vuotoa ei vielä näy,valkkaria tulee kyl runsaasti. :x Mutta en mä nyt niitä menkkoja vielä odota, koopeet on ihan kesken vielä |O
 
Petite: Kiitos! :heart: Ehkä se sisko siitä tokenee ja osaa suhtautua asiaan toisin kun hiukan miettii. Taitaa se oma keskeytyspäätös vaivata mieltä...

ON: vaikka testi olikin negaa niin silti jotain positiivista tässä kierrossa, usein menkkojen alla ollut hiivatulehdus näyttää jääneen poies. :D Ja muita oireita on moneen suuntaan mutta onko ne sitten menkkoihin vai raskauteen viittaavia, mene ja tiedä. No, pian saan tietää. =)
 
Hellou!
Alina78 pahoittelut siskon tökerön käytöksen vuoksi... ehkä hänkin tosiaan ymmärtää suhtautua paremmin vauvantekosuunnitelmiinne hetken mietittyään. Olet varmasti pahoittanut mielesi, niin olisin minäkin...

Pampuska supersuuret onnittelut! Varmasti aikamoinen yllätys saada tietää tuolla tavalla :)

Ja tervetuloa uusille tulokkaille! Lisää vaan plussauutisia ja jännitystä =) =) =)
 
Voi että Alina78, olipa kurja vastaanotto... :| Toisaalta tämä lapsensaantiasia voi joillekin olla se kipein paikka, ja varsinkin sisaresi tilanteessa saattoi olla vielä arka asia... Toivottavasti hänenkin tunteensa tasaantuvat ajan myötä, ymmärrän kyllä sinua miksi pahoitit mielesi :hug:
 
Pampuska :flower: ja tarrasukkia!

Alina78 No olipas siskosi tökerö sinua kohtaan! Voi tosiaan olla hänellä että oma tuore abortti vaikuttaa asenteeseen!

Nuista asenteista tuli vaan mieleen tällainen, aloitimme siskoni kanssa ensimmäisen vauvaprojektin 1 kk erolla (sisko joulukuussa07, me tammikuussa 08) ja siskolle ei ipanaa kuulunu, tutkittiin ja selvisi ettei hän voi saada lapsia ilman apuja (keinohedelmöitys)! Meille kesti 3kk ja sitten neiti ilmoitti tulostaan. Ongelma oli kun olisin niin halunnu siskolleni jakaa kaikki ilot ja murheet raskaudessa mutta "en halunnut kääntää veistä haavassa". Edelleen huomaan ajoittain että siskoni on kyllä iloinen et meillä on tuo baby mut takaakuultaa oma murhe! :ashamed:
Nyt sitten pohdin miten ja milloin kerron hälle uudesta alkavastavaaviprojektista :( Asiaa hieman vaikuttaa myös se että heillä alkaa hoidot kesällä.

Nyt on enää 2 levyä pilsuja ja sitten "se" alkaa... :D

Kat :wave:
 
Alina78 Voi itku. Kaikista inhottavin on varmaan, jos läheinen suhtautuukin nuivasti raskauteen työnantajat ja muut vieraammat saa olla mitä mieltä tykkää, mutta läheinen on eri...
Tämä ei nyt varmaan yhtään auta, kun kerron, että minun siskoni oli ihan tohkeissaan jo siitä, kun kerroin, että kierukka on poistettu. Heti sanoi, että teille tulee vauva, ihanaa! Minä olen sitä toppuutellut, tosin sama oli oma reaktio, kun sisko kertoi omasta odotuksestaan.
Toki tilanteita on niin paljon kuin ihmisiäkin, ja jos asia on arka, rankkaakin reagointia voi ymmärtää.
Kaverin miehen veljen vaimon (tuliko tarpeeksi epäselvästi) oli vaikeeta tulla raskaaksi ja kaverini ehti saada kaksi ennen veljen perheen vauvaa. Veljen vaimo oli tosi herkkänä, ei tullut ristiäisiin, vältteli, itki kun kuuli jne. Onhan se tosi rankkaa, jos ei itsellä onnistu ja kaikki mut ympärillä tuntuvat saavan vauvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.

Afu-82 mukavahan se vain on kuulla :D uutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)

oikealla puolella alavatsalla nippaileee :/
hei, toi "nippailu"voi olla kiinnittymiskipua!pidän peukkuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.

Afu-82 mukavahan se vain on kuulla :D uutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)

oikealla puolella alavatsalla nippaileee :/
hei, toi "nippailu"voi olla kiinnittymiskipua!pidän peukkuja

niin ja itekseen mietin et olisko myös mahdollisesti kiinnittymisvuotoa, ku ihan pikkusen on tullu punaruskeeta/ruskeeta limaa..

toivossa on hyvä elää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.

Afu-82 mukavahan se vain on kuulla :D uutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)

oikealla puolella alavatsalla nippaileee :/
hei, toi "nippailu"voi olla kiinnittymiskipua!pidän peukkuja

niin ja itekseen mietin et olisko myös mahdollisesti kiinnittymisvuotoa, ku ihan pikkusen on tullu punaruskeeta/ruskeeta limaa..

toivossa on hyvä elää ;)
mulla tuli esikon odotuksessa just tuota kiinnittymisvuotoa, ruskeaa limaa!tais olla hiukan punaistakin yhtenä päivänä.Sit ekat raskausoireet oli et oli kylmä koko ajan, ja sit rinnat kipeytyi, sit teinkin jo testin
 
Kiitos kaikille ihanista lohdutuksen sanoista! :heart: Pidän hiukan eroa siskoon ja annan hänen miettiä rauhassa. Yritän ymmärtää häntä parhaani mukaan, olisin vaan halunnut jakaa tämän hänen kanssaan, olemme aika läheisiä.
No, tästä kierrosta ei sitten onnannut eli kp 1 tänne... Fiilikset on varmaan hiukan maassa tämän pari päivää mutta sitten innolla uuteen kiertoon.

Marjutti: toivotaan kovasti että vuoto kiinnittymisestä aiheutuvaa! :)
 
Hei :)

Mä oon nyt vaan taustaillut ja lueskellut teidän juttuja.

Nyt pitää kyllä onnitella Pampuskaa!! :heart: :flower: Tais olla nyt toka plussa tähän pinoon?

Täältä suunnalta ei mitään kummempia.. odottelen vaan ku kuuta nousevaa sitä kesäkuun ekaa päivää :D pian sekin jo koittaa, vähä yli kuukausi enää.

Puhaltelempa täältä jättimäärän plussatuulia kaikille

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

mmiilia
 
Tiistai 21.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 1/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp21/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp37/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp37/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp27/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp31/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp30/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp 8/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp15/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien...................kp 7/29-32.........toukokuussa................
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
love87....................kp32/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp19/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp28/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp??/??.............yritys käynnissä............2
Snoopy..................kp 5/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp11/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp20/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp 7/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 8/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 1/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 2/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp44/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp18/30.............yritys käynnissä............
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp21/31.............kesäkuussa..................
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 4/??................yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp21/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010


HAAMUILIJAT


 
Sydämelliset kiitokset onnitteluista! Tein tänään testin vielä Clear Bluella ja kyllä se tosiaan positiivinen oli. Haikeaa oli hävittää plussatesti, mutta ajattelin, että kun siinä kielletään kattomasta 10 min jälkeen enää, niin en sitten katso. (Clear Bluella se plussa kai haalistuu aikalailla)

Niin, jos haluatte päivittää tuon LA:n niin se on meillä 1.1.2010 :LOL: Kiireinen vuodenvaihde siis tiedossa...

Nyt siirtyilen tuonne odottajiin, tulkaahan perästä kaikki pian, enhän mä oikein edes tunne sieltä ketään!
 
Laskelin tuossa hieman kiertoa uusiksi, näyttääpi siltä, että mun kroppa on tykästynyt 20.päivään eli nyt olisi 1kp/30 Pillerit sotkivat mun lyhyen kieron. Usean kuukauden ajan ollut menkat aina 20 tai 21. päivä.. Joten sama pistää kieron pituudeksi, niin eipä tuu turhia toiveita itelle...

Toivottavasti meistä usea pian siirtyy Pampuskan kanssa odottajiin :) :flower:
 
dana88 :hug:

itellä samaa rataa, ei tätiä vieläkään. ruskeeta turhua on tosin tullu tänään muita päiviä enemmän, ei tänäänkään mitenkään paljoa. mutta vähän siltä tuntuu et kyllä se täti sieltä saapuu, myöhässä vaan.

kuinkahan paljon vuotoa voi tulla et vois siltikin olla raskaana? onko kellään tietoa tai omakohtasta kokemusta? :eek:

punastahan mulla ei ole vielä tullu oikeestaan ollenkaan.
 
marjutti86, mulla tuli vuotoa (veristäkin välillä) rv 4-6. Testin olin tehnyt jo aikaisemmin ja olin ihan varma että kesken menee. Kaikki oli kuitenkin ihan hyvin, vuodon syy ei koskaan selvinnyt. Mulla ihan sama homma kuin sulla - ruskeaa vuotoa jo ties kuinka monetta päivää :headwall: Lupaavia menkkakipujakin on ollut, mutta vuoto ei vaan prkl ala! Terolut -resepti odottelisi kaapissa, taidan mennä lunastamaan pillerit tällä viikolla. Varsinaisiksi menkoiksi ei tätä tuhruttelua voi millään ilveellä kutsua - mulla kun vuoto on tooooosi runsasta.

Alina78 ja dana88 :hug:
 

Yhteistyössä