Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

No niin.. ilmeisesti nyt iltasella täti koputtelee.. elikkäs Afu mulle saat päivittää kp1/??. Ja nyt sitte saa vauva tulla kun on tullakseen. :) niinkuin tuolla jo aikasemmin sanoin niin en ala tikutella ovista tai mitään. Nyt pannaan vain peitot heiluu! :D
hui kauheeta! :eek: oonko mä hullu?? :D mut ku tätä vauvakuumetta ei saa muuten loppuu kun sillä vauvalla.. :/ :) :heart:
 
sanzibar tervetuloa mukaan :flower: . lisäsin sut listalle. Haluatko ilmoitella kp:t myös niin saadaan jännätä sun mukana B) ? Itsellä myös laihdutusoperaatio menossa. Parissa kuukaudessa lähtenyt reilu 3kg. Hitaasti mutta varmasti mennään koko ajan alaspäin =)

zara81 eiköhän kp 13 --> oli vielä ihan hyvä tärppipäiväksi, ellei kierto tosi lyhyt ;)

kaksosista mulla oli välillä Roosaa odottaessa tunne, että olis ollut kaksoset matkassa. No, ihan hyvä ettei ollut. Vaikkakin jos olisi ollut 2 samanlaista kuin tämä meidän esikoinen, niin oltais kyllä varmasti niistä selvitty kunnialla. Melko helppo lapsi ollut siis alusta alkaen. Itse olen miettinyt että jos nyt tulis kaksoset niin siinä ois kyllä ihan varmasti meidän lapsiluku täynnä :whistle: . No, raskautta odotellessa B)

Iltavuorosta kotiuduttu reilu tunti sitten. Ihanan rauhallista oli töissä. Kumpa jatkuiskin samanlaisena, mutta taitaa olla turha toivo..

Afu
 
Sunnuntai 19.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp30/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp19/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp35/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp35/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp25/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp29/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp28/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp 6/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp13/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien...................kp 5/29-32.........toukokuussa................
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
love87....................kp30/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp17/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp26/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp??/??.............yritys käynnissä............2
Snoopy..................kp 3/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 9/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp18/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp 5/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 6/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp28/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp22/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp42/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp16/30.............yritys käynnissä............
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp19/31.............kesäkuussa..................
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 2/??................yritys käynnissä..........1
Pampuska.............kp24/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp19/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Ja me just eilen lopetettiin ehkäisy, joten mulle saa laittaa, että yritys päällä. Vähän harmittaa, jos heti nappaa, kun on tuo Tukholman matka, ja se menee sitten kuivin suin, mutta ei se nyt niin kauheasti haittaa. :)
En tosin usko, että mulla ois vielä tärppipäivät, ei oo yhtään semmoinen tunne. Uskon, että tulee pitkä kierto ja tärppi vois olla ens viikonloppuna lähempänä. Onneksi tämä miehen opiskelu rajoittaa tätä
Lallalaa, täällä tuuli on ihan myrskylukemissa, vanha talo vuotaan joka nurkasta ja mies painuu taas viikoksi opiskelemaan, mutta ei haittaa mitään. Kohta mennään koko porukka päiväsaunaan. B)
 
noniin tänään aamulla testattu, tyylipuhdas negahan sieltä tuli.. kumma ku ei ole menkkojakaan.. pientä ruskeeta tuhrua on tullu paperiin pari kertaa pyyhkiessä, menkkatuntemuksia ei ole ollenkaan, mut järjellä ajatellen nii eiköhän ne menkat sieltä kohta ala, jos ei niin sitten vaikka tiistaina tai keskiviikkona uus testi.

tuntus vaan et eiköhän siinä testissä olis joku haalea haamu edes näkyny, ku herkällä tein..

 
marjutti en halua antaa liikaa toivoja, mutta meidän esikoisen odotus alkoi 3-4 päivän tuhrulla menkkojen aikaan. En alkuun siis tajunnut olevani raskaana, vaan odottelin menkkojen alkua. Kun eivät "voimistuneet" niin testihulluna naisena tein raskaustestin. Ja tuloksena haamujen haamu =) Itse olenkin siitä lähtien uskonut menkkojen vasta alkaneen kun kunnon vuoto alkaa. Mutta jos ei tärppi käynyt niin uuteen kiertoon uudella innolla ;)
 
kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.

Afu-82 mukavahan se vain on kuulla :D uutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)

oikealla puolella alavatsalla nippaileee :/
 
Maanantai 20.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp31/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp20/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp36/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp36/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp26/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp30/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp29/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp 7/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp14/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien...................kp 6/29-32.........toukokuussa................
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
love87....................kp31/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp18/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp27/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp??/??.............yritys käynnissä............2
Snoopy..................kp 4/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp10/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp19/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp 6/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 7/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp29/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp23/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp43/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp17/30.............yritys käynnissä............
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp20/31.............kesäkuussa..................
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 3/??................yritys käynnissä..........1
Pampuska.............kp25/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp20/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska


HAAMUILIJAT
Alina78 (?)
 
Täällä alkaa jo tosi monella olemaan taas aika isot kp:t =) . Lily88, Sayang, tuitutti, love87, mmilia, Alina78, HAPPY-82 ja Pampuska eiköhän joku teistä plussaa tästä kierrosta. :whistle: plussatuulia..

Meillä alkaa taas koko perhe olemaan kutakuinkin terve. Tässä onkin hyvä odotella parin viikon päässä olevaa neuvolaa ja mpr-rokotetta --> kuumereaktio todennäköisesti 10 vrk sisällä. No, elämä on :| (sairastelua kuukauden välein).
 
Huomenta rakkaat tulevat/olevat mammat... Mulla kävi ihmeellistäkin ihmeellisin asia. Sain järkyttävän hammassäryn eilen illalla, jouduin tk:n päivystävälle hammaslääkärille, jossa selvisi, että yhden hampaan juuret on jotenkin vioittuneet. Voimakkaan kyökkäysrefleksin takia lääkäri kirjoitti kiireellisen lähetteen sairaalaan, jossa hammas voitaisiin nukutuksessa leikata. Esmentelin, ja sanoin että voin olla raskaana, niin tomera hammaslääkäri komensi terveyskeskukseen testattavaksi.

Tulin juuri sieltä ja oon ihan sekaisin. Olen raskaana! HcG:n määrä oli aivan olemattoman pieni ja hoitaja sanoikin, että älä nosta toiveitasi ylös, tästä ei voi varmasti tietää on tapahtunut kiinnittyminen, mutta nukutus ei olisi nyt suositeltavaa! Nyt sain vain Panadolia hammassärkyyn (joka ei todellakaan auta) ja ke uusi testi ja sitten päätetään mitä tehdään.

Mä oon ihan takussa!!!
 
Ihanaa, onnea!!! :flower: :flower: :flower:

Varmaan sekaiset tunnelmat. Hammassärky on maailman kamalin kipu ja sitten päälle euforiatila raskaudesta. =) Toivottavasti on kiinnittynyt ja me muut tulemme myöhemmin perässä.

Minä menin viime raskaudessa hammaslääkäriin, kun jonon ohi pääsee raskaana. :p
Yksi viisaudenhammas oli hiertänyt poskeen reikää, mutta ajattelin, että ei voi poistaa, kun olen raskaana. Siitäkös hammaslääkäri vähät välitti, sanoi, ettei se puudutteidenkäyttöä estä. Veti hampaan pois, se kävi onneksi helposti, enkä sitten syönyt varaksi annettua antibioottikuuriakaan, kun hammas oli tosi hyvänä. Tarinan opetus: Hammaslääkäriä ei estä mikään, edes raskaana oleva ei ole välttis turvassa toimenpiteiltä. :LOL: Nukuttamaan eivät näemmä sentään rupea, mutta miten ihmeessä saat hampaan kuntoon nyt, tuskin voit panadolia syödä yhdeksää kuukautta... :)
 
Onnea Pampuska tosi paljon!!! :hug: niin hienoo kun tulee plussia :D nyt sit vaan lisää niitä naiset ;)

Afu-82 Mulla vaan kierto venyy, ei näy menkkoja vieläkään.. mut oon aika varma et se ovis olis vasta nyt v-loppuna, joten odotan vappuun, teen testin ja sit käännyn lekurin puoleen jos ei vieläkään mitään!

tää on nyt vaan tätä hemmetin odottamista..plääh! :/
 
Pampuska: paljon onnea! =) :heart: Olipa ihana uutinen! Ja koeta kestää särkyä, hammaskipu on tosi inhottavaa!

Tää malttamaton teki sitten aamulla testin ja ihan yhtä tyhjän kanssa se sitten olikin. Ensin katsoin sen olevan nega, mutta kun tarkemmin tiirasin olin jotain muutakin EHKÄ näkeväni. Mulla tosiaan on näkynyt testeissä todella haaleana viivana/haamuna aikaisemmat raskaudet vasta menkkojen ollessa myöhässä. Miehelle sanoin testistä ja se totesi että olisko se vaan sitä mitä haluat nähdä. Näin voi hyvinkin olla ja tulkitsenkin testin mieluummin negaksi kuin haamujen haamuksi tms. :| Katsellaan sitten aikaisintaan keskiviikkona(yritän jaksaa torstaihin) uutta testiä jos ei menkkoja huomenna kuulu. Nyt tietysti kierto pitenee kun oikein odottelee menkkojen alkua vaikka on tuo kierto ollut 29 päivää viimeisen 5 kuukauden ajan.
 
Oi Onnea Pampuska!!! Oliko tää sit eka plussa meidän pinoon vai enkö vaan muista muita??

Täällä ei mitään uutta.. :/ Hanat ovat auenneet ihan kunnolla. Niagaran putous on aika osuva kuvaus.. :( LAskeskelin tuossa varsin että jos kierto pysyis samana mitä on pillereillä ollut niin tärppipäivät osuis vappuun.. :) Mulla kun on hukassa toi oviksen bongaus. Tai siis en oo sitä koskaan tietoisesti bongannut. joskus vaan on kipee maha puolessa välissä kiertoa niiin olen olettanut sen olevan ovis. mut ku aina ei oo kipee maha. nooh.. kattellaan mitä tässä tulee eteen. MArjutille pahoittelut negasta!

muoks.Alinalle myös negapahoittelut. Toivotaan että olit vaan liian aikaseen testaamassa ;)
 
VOI VITSIT PAMPUSKA - vähänkö oli mieletön juttu!!! ONNEA! :flower: :D Ihana uutinen! :hug:

minttumaaria76, hyvin bongattu ovis, mä täällä pitelen peukkuja teitin puolesta! :wave: Koita nyt vaan malttaa mielesi ja pitää ne testit paketissa "viralliseen" testipäivään saakka :D

jösses, mitä synnytyksiä jonlii! :eek: Saatte kutsua kätilön seuraavaksi teille päivystämään! :p Toista se on meillä nautiskelijoilla, mä tykkäsiin niin synnytellä että päätin tehdä sitä 15 tuntia ;) Jospa sitten koittais vähän hoputella seuraavaa... :whistle:

sanzibar, tervetuloa mukaan! En osaa oikein sanoa tilanteeseesi mitään, itse kun olen varautunut jo vuodenkin plussan odotteluun... :| Toivottavasti teillä kuitenkin tärppää pian! :)

:hug: marjutti86, koita odotella ihan rauhallisin mielin. Stressaaminen voi venyttää kierron alkua entisestään, ja voi tietysti olla vielä mahdollista että raskaanakin olisit.

ON: Ei mulla nyt mitkään menkat sitten alkaneetkaan! :eek: Eli kp 25 ja kyseessä taas mystinen välivuoto. Ei raskausoireita, ihan normi loppukierto-oireet. V-vuoto lisääntyi ja vatsassa painontunnetta. Toivotaan, että kierto pysyy suhteellisen lyhyenä. Mä taidan tästä joukosta nyt olla ainoa joka oikein odottamalla odottaa niitä menkkoja! :LOL:
 
Kiitos tervetulo toivotuksista, mulla on vielä hieman epäsäännöllinen kierto 25-30 ja tuntui että ensimmäinen kunnon ovulaatio varmaan esikoisen jälkeen oli viime kierrossa. Imetin pitkään 15kk asti ja puoli vuotta imetyksen jälkeen vuotoa tuli kahden viikon välein. Nyt olen Terolut kuurin syönyt toissa kierrossa ja ajattelin nyt syödä taas kun ei kierto näytä muutoin tasottuvan. En vain ihan mielellään sitä syö, kun voisi jo teoriassa olla nuo 15-25pv:t raskaus alussa. Vaan ei kai siitä haittaakaan pitäisi olla. Nyt kiertopv 8 eli ovulaatiota odotellaan.... Ja laihdutuksen suhteen aloitin taas tänään suurin suunnitelmin painoa vastaan taistelun. Yritän leipiä ja makeaa vähentää, eli niitä minun heikkoja kohtia.

Pampuska: ONNEA! Hieno juttu
 
Pakko vähän purkaa jonnekin kun tuli niin paha mieli... kerroin siskolleni tästä kolmannen lapsen yrittämisestä ja suhtautuminen oli tosi ivallinen ja kylmä. Itse hän asiaa kysyi ja vastasin kun kysyttiin. Siskollani ollut vaikeuksia saada lapsia(1 on) ja nyt sitten henk.koht. syistä teki abortin muutama kuukausi sitten. Pitää vaan yrittää ymmärtää että tää voi olla arka paikka siskolle. Paha mieli silti tuli ja jäi. :| Päätin kuitenkin sen etten kerro sitten kelleen jos tämä on vastaanotto. Onneksi tänne voi kertoa tuntemuksiaan ja kuumeilustaan ilman että joku tylysti tuomitsee. Kiitos siitä kaikille! =)
 

Yhteistyössä