Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

hei!

tervetuloa uudet!!

nyt ihan pikaisesti vaan omaa napaa.. :ashamed: anteeksi! täällä siis iski flunssa sit kunnolla. likemmäs 40 kuumetta niin pää ei toimi! ei se ihan tätä pitäny tarkoittaa tää mun kuumeilu.. :xmas: :D mulla menkat alkaa vedell' viimeisiään.. onneksi.

terveisiä kaikille kuumeilijoille!
 
Elppa :wave:

Alina78, mä teen kohta varmaan seuraa sulle noiden testitikkujen kanssa :D Mä jossain vaiheessa vannoin, että ovista en ala tikuttelemaan vasta kun joskus, mut jollainhan se testihimo on tyydytettävä! :LOL: Mistä tilasit? Mä tiedän vaan mammaksin sivut.

Peikonpähkinä, vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan, sua on ihan varmasti jossain odottamassa se sun unelmaduuni. Vaikka motivaatio on nyt hukassa nykyisessä työpaikassa (ymmärrän sua tässä asiassa erittäin hyvin), yritä jaksella sen varjolla että rahan takia sä sitä työtä nyt ensisijaisesti teet. Uskomattomia käänteitä on itsellekin työelämässä käynyt ja nyt oon löytänyt itselleni loistavan työn ja ihanat työkaverit.

Annien, onnittelut tatuoinnista =) Olitko jo kauankin harkinnut kuvan ottoa?

Pikaista paranemista Röllimuorille :hug: Toivottavasti säästyt jälkitaudeilta! Muista levätä riittävästi. Mä olisin ihan dööd jos mulle iskisi tuollainen kuume! :x Alan hourailla jo yli 38 asteen...

Omaa navanseutua: Välivuoto tais loppua (?) Menkkajuilintaa tulee silloin tällöin, koko päivän olen ravannut veskussa tarkistamassa tilannetta. Ei vieläkään mitään! :headwall: Vatsakrampit kyllä lupaavat ihan toista.. Toivottavasti uusi kierto pian pyörähtäisi liikkeelle! |O Päätä särkee ja väsyttää. Nenä vuotaa ja aivastuttaa. Kevät on ihanaa aikaa, mutta nuo prkleen siitepölyt saa olon flunssaiseksi... :snotty:
 
Nonni,kirjoitin kamalan romaanin ja kone tiltti.. Eli pääkohdat uusiksi :D Peikonpähkinä, otan niin osaa työv*****kseen, itse lykkinyt ostoskärryjä 7h kolmesta kärryparkista parkkipaikan ja ostoskeskuksen läpi meidän markettiin ja olo on, no, KUOLLUT! Normaalisti siis ryöstän ihmisiltä rahat kassalla(unelmatyö.....) ja tämän piti olla ainutkertainen tilanne.. Ja p*skat, vapun jälkeen oli ilmestynyt alustavasti 3 päivää lisää kärryjä.. Itse voisin nauttia mutta rasitusvammat polvessa ja ranteessa ei.. En väitä että tilänne sama kuin peikonpähkinällä mutta nyt vaan lamauttaa kunnolla..

Mikä siinä on että puolet palkasta kuluttaa testeihin vaikka menkkojen odotetun alkamispäivän odottelu olis ilmaista? Ite tehny kaksi tyylipuhdasta negaa tässä kierrossa.. Ja lisää testejä pitäis hakee huomenna.. Tai malttaa.. :whistle: Tahtootahtootahtoo oman pikku rusinan!!!!!!!!!!!! :LOL:

Anteeksi aihepiiriä täysin sivuamaton vuodatus..... :ashamed: Ja plussia kehiin!!!!!!!
 
napiiri korjattu on. sitä se teettää kun jaloissa pyörii reilu 1v :LOL: mä muuten ehdin miettiä että ootko jostain pohjois-suomesta/lapista... Ja, täällä saa kyllä avautua ihan mistä vain. Ei ole rajattu koskemaan vain ja ainostaan vauvakuumetta, menkkoja, testejä ymv.

Röllimuorille pikasita paranemista :hug:
 
Kiitos tsempityksestä!!!! Ehkä mullekin joskus vakitoimi tulee. Just laitoin CV:n yhdelle osastonhoitajalle joka sen pyysin kun kyselin onko sijaisuuksia tarjolla. Sama työpaikka (kaupunki) olis kyseessä eli jos sattus pitkä sijaisuus löytymään niin pysyis työpaikka samana eli lomat säästys jne. Olis vähän edes omaa alaa kun kyseessä olis tuo naisen hoitotyö eikä vanhukset mitä teen. Oon siis oikeelta ammatiltani kätilö, mutta koska sitä päivätyötä haluan tehdä joudun sitten tekemään näitä sairaanhoitajan hommia.

Menkkoja odotellessa... Eilen tuli tuhruvuotoa joten jos tänään sitten hanat aukeis. Eli en vielä laita kierronpäivää 1 ennenkuin vuoto oikeesti alkaa.

Viime yö oli ihan hanurista. Tyttö kömpi taas viereen ja pyöri ja hyöri koko ajan ettei kukaan saanu nukuttua (paitsi toinen tyttö joka autuaasti nukkuu omassa sängyssään.) Ehkä tää on vaan joku vaihe taas...

Ja nyt muka töitä tekemään...
 
Elppa: Tervetuloa! Mukavaa kun tulee lisää porukkaa! =)

Snoopy: No Mammaksiltahan minä tilasin testit. Tilasin sieltä joitakin kuukausia sitten raskautestejä ja olin tyytyväinen toimintaan ja toimituksen nopeuteen. En tiedä noista ovistesteistä mitään, onkohan niissä eroja paljonkin...? Saa nyt nähdä miten tällä kertaa tulee paketti perille kun posti ei välttis kulje tavalliseen tapaan loppuviikosta mutta eihän tässä ole kiirusta vielä, vasta kp 3 menossa.

Työjutuista, mä tässä odottelen että se mun unelmaduuni jostain putkahtaa ja sillä välin tehtailen muksuja. :D On mulla vakipaikka ja ihan ok työ mutta ei ehkä se mitä haluan tehdä loppuelämän, toisaalta kuinka monella oikeesti se oma työ on just se unelmatyö... Tällä hetkellä mun unelmatyöpaikka on kotona lasten kanssa. =)
 
Pirkanmaalta olen :D Menkkoja ei näy eikä taas tunnu että alkais..... kp33..... Jaiks kun jännittää!!!!!!!!!! Peikonpähkinä: peukut ja varpaat pystyssä että tärppäis hyvä sijaisuus! Röllimuori: Parane pian!! En kanssa itse pystyisi noilla kuumeilla edes itse nousemaan ja raahautumaan vessaan.. Kerran kokeiltu noita asteita ja avomies mua kanto vessan ja sohvan väliä. Elppa: tervetuloa! Ollaan molemmat sitten ihan uusia täällä =)
 
Täällähän on puhallellut selvempiä ja haaleampia plussatuulia, mahtavaa!

Viikko oletettuun kierron päättymiseen. Silmissä mustuu kumartuessa ja janottaa, kraanavesi haisee aivan kloriitille ja suussa maistuu raudalle. Kaksi ekaa oiretta tuli esikoisestakin viikkoa ennen plussaa, kaksi jälkimmäistä muuten yleisiä. Nyt sitten vaan jännätään, onko kyseessä toiveajattelu vai olisiko meille taas tulossa lapsi ekalla kierrolla...

Mutta voi se viikko tuntua pitkälle ajatukselle!
 
napiiri ja tillukas: täällä mukana jännityksessä. ++ =)

Miten te muuten laskette kierron alkavaksi, eli siis onko pienikin tuhru menkkojen alkamisaikaan jo laskettu kiertoon vai sitten kun hanat aukeaa kunnolla? Mä lasken heti kun vuoto alkaa siis ihan pienestä vuodosta lähtien. Mulla tulee 2 päivää tuhrua ja sitten tänä ihanana kolmantena päivänä vuotaa niin maan perkuleesti. Olen aina kuvitellut että menkat lasketaan ihan ekasta vuotopäivästä oli sitä vuotoa sitten vähän tai vähän enemmän.
 
Mulla ne hanat aukee kerrasta ihan selkoselleen ja sitä kestää ekat n. kolme päivää järkyttävien kipujen kera ja sit yleensä alkaa väheneen ja tuhrua tulee parikolme viimeistä päivää.. Ennätys vissiin joku 11 päivää putkeen,viikon kestää keskimäärin aina vuoto :p Lasken siis ekasta päivästä ainakin..
 
Torstai 23.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 3/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp23/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp39/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp39/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp29/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp 33/??............yritys käynnissä............1
Sayang..................kp 4/25-29........yritys käynnissä............1
Tuitutti...................kp32/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp10/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp17/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp 9/29-32.........toukokuussa................
Elppa......................kp15/??.............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp34/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp21/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp30/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp11/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp 7/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp13/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp22/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp 9/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp10/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 3/29-30........yritys käynnissä...........
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 4/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp46/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp20/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp23/31.............kesäkuussa..................
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 6/??................yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp23/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010


HAAMUILIJAT
 
napiiri: mulla kanssa oli ennen ihan samalla tavalla mutta nyt ehkä viimeset 4 kuukautta kääntynyt toisin eli ensin 2 päivää tuhrua, 2 päivää kunnon vuotoa ja sitten 3-4 päivää taas tuhrua. Mikä lienee syynä että muuttui ihan toisenlaiseksi nuo vuotopäivät. Ja sekin muutos tullut että menkkakivut alkaa hyvissä ajoin, ainakin reilu viikko ennen menkkojen alkua. No, jos vaan olen tulossa vanhaksi.. Jostain muistan lukeneeni että nuo pms-oireet vois paheta kun ikää tulee. :(

Mä jo mietin että onko mulla mennyt jotain ohi ja oonko laskenut ihan väärin kierron alkavaksi, vaikka jokainenhan laskee kiertonsa tavallaan. :)

Afulle kiitos päivityksestä! =)
 
Äitini kärsi nuorempana samantyyppisistä menkkakivuista yms. siihen liittyvästä, esim. pyörtyili kauppaankin vuotopäivinä.. Hän koki helpotusta oireisiin kun esikoinen (eli minä) syntyi, ei sen jälkeen niin pahoja kipuja yms. menkkojen aikaan.. Voisitko Afu päivittää mulle kp:ks 33,oon laskenu varmaan aiemmin väärin.. Jaa-a, pitäis varmaan alkaa valmisteleen töihin lähtöä,yyh.. Onneksi sain huomisen vapaata ja vasta tiistaina seuraavan kerran lusiin ärripurreja ostoksilla.. Onhan niitä toki ihaniakin mutta nyt on vaan jotenkin niin negatiivinen fiilis ettei oikeen muuhun kykene kun marinaan :D Toivotaan että lähestyvä äitienpäivä valkenee useammalle äidille tänävuonna :heart:
 
Onnea plussanneille/haamuilijoille! :flower:

).( Jaa-a. Vieläkään ei oo menkat alkanu ja tuhruileminenkin loppu. Taas odotan niitä menkkoja ku kuuta nousevaa niin ne jättää tulemasta. Enkä usko että olisin pillereiden aikaan tullut raskaaksi kuitenkaan. No ku unohtasin koko asian niin josko ne sieltä tulis.

Piti vielä kertoo että Pirkanmaalta minäkin. Ja jos joku tunnistaa minut niin voi sitten sanoa... :)

ÄÄÄHH... Tylsistyttää. Töissä siis edelleen ja kaikki tarvittava tälle päivää tehtynä, mut istutaan täällä nyt vielä jonkin aikaa. Ei luoja että voi inhota työtään... :kieh:
 
Alina mulla myös nykyisin samalla tavalla ensin 2-3 päivää tuhrua, sitten vuotoa noin 3 päivää ja sitten noin 3 päivää tuhrua. Rasittaavaa tuossa on vain se että menkat voi tuolla tavalla tullessaan kestää reilun viikon :kieh: Näin se naisen kroppa muuttuu...

Pirkanmaalta myös minä :wave: :wave: Jos päivityksissä virheitä/tiedot muuttuu niin huikatkaa tietenkin. Korjaan aina kun täällä roikun (välillä käyn lukemassa vähän liiankin usein :ashamed: )

Marjutin uusintatestiä odotellessa..
 
Mä testaan kanssa lauantaina.. Tai huomenna :LOL: Toivotaan että edes toisella tärppäis! Onpa meitä paljon Pirkanmaalta! Kehtaisikohan sitä tarkentaa vai tunnistaako joku? Toisaalta eipä se maailmaa kaada jos joku tunnistaa.. Tampereelta olen minä :wave:
 

Yhteistyössä