Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Täälä piti testejä näkyä, mutta ei vaan oo. :attn:

Näin pitkään ei voi nukkua muut kun ekaa testailevat, muilla ovat muumit ja galaksit pyörineet jo kaheksasta asti olohuoneessa. |O
Testejä kehiin, ennenkuin hermostuu hän. Kääk!

Mulla tunnelmat vaihtelee varmasta raskaudesta varmaan ei-raskauteen. Välillä on huono olo, mutta se jos mikä, on psyykkistä.
 
juu testailtiinhan täällä :D nega :'( aivan tyylipuhdas nega! en ymmärrä mistä mun maha oireet sitten on johtunu, kyllähän tuon testin nyt jo olis pitäny näyttää jos raskaana olisin.. vieläpä herkkä testi oli.

en kauheena yllättyny ku sitä plussaa ei tullu, tänään aamulla jotenki oli ihan ei-raskaana olo :) ja nyt harmittaa.. varsinkin se kun kierto on nyt ihan mitä sattuu!!

toissa iltana maha oli tosiaan ku jalkapallo, ja kipeäkin vielä, silleen kummasti, nyt ei onneksi enää ole :/
 
:hug:
Kyllä se siitä, vastahan aloititte. Seuraavassa jo mahdollisesti onnistuu. Ja mitä vähemmän on kesällä raskaana, sen kivemmin voi pukeutua. :) Talvella on sama, vaikka oliski kuinka paksuna, kun rytkyt pitää olla paksuja (kertoo nimimerkki kaksi syksykakaraa synnyttänyt...)

Minä yritän olla innostumatta nyt, vaikka on niin huono olo, ja tekee pahaa koko ajan. Tämä on vain psyykkistä, uskon ma. Ei kai pahoinvointi voi alkaa vasta kuin muutaman viikon päästä.
 
Aurinkoista lauantaipäivää kaikille!

Ja tervetuloa uudet mukaan ketjuun! :) Kyllä on niin mukavaa, kun saadaan paljon kesällä kuumeilevia kasaan ja ei tarvitse sitten yksin jännittää =) =) =)

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä, kun edelleen mennään samoilla eväillä... ehkäisy tekee taas noita ihanuuksia et rinnat on kivan kipeät ja kovat, mut kai se sit helpottaa, kun heittää ehkäisyn roskakoriin...
Ja niin mulle vois päivittää sinne listalle et on tyttö 10/06 :attn: Jos joku ihana laittais, joka osaa.... =)

Kaikille ihan ihan hirveästi plussaonnea, joilla ajankohta on suotuisa =)
Ja marjutti86 halauksia, kyllä se vielä onnistuu, jos ei tästä yrittämästä nyt... :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria76:
Näin pitkään ei voi nukkua muut kun ekaa testailevat, muilla ovat muumit ja galaksit pyörineet jo kaheksasta asti olohuoneessa.


Tämän todistan myös minä :LOL:
ja minä :LOL: muumit on kova sana meillä, tyttö 1 v 8 kk ei osaa sanoa haisuli, joten se on haisee :D radiosta kun tuli aamupoikien uusi biisi move it (ootteko kuulleet?)tyttö totesi takapenkiltä, että ahaa, se on muumi

marjutti86 :hug: uutta yritystä vaan ens kierrosta :D jonlii, olitko sinäkin testaamassa? :whistle:

mul ois gallubbi teille joilla lapsi/lapsia jo on, kauanko kesti yritys ennenkuin plussa pärähti testiin? meillä 5:stä yrityskierrosta tärppäs :D
 
Miulla oli ovisplussa eilen aamulla ja tuli ihan hyvin hyödynnetyksikin se. Saa nähdä, että tuottaako tulosta :D
Listalle voi lisätä minulle, että tyttö 04/08. Tännää vietettii synttäribileitä. Varsinainen synttäripäivä oli jo torstaina. Täällä ei siis oo enää vauvaa vaan taapero niin on vauvalle tilaa tulla :)
 
En tiiä. Minä en piä sitä välttämättä tsäkänä. Ihmiset on erilaisia, toisten ei tartte ko istua miehen vieressä saunassa, niin ne on paksuna ja toiset yrittää vuositolkulla, vaikka ikää ei ole kuin +20.
Just työkaveri ilmotti raskauesta. On jo yli 35, heille eka, ja uskon, että kauan on tätä tehty. Toivon hartaasti, ettei vaan mene kesken. Tasan ei käy lapsionnenkaan lahjat.

Meillä on kanssa molemmat naksahanut heti ekasta. Esikoinen oli itse asiassa vahinko, kakkonen oikeen tehty lapsi. Että sikäli olen minttumaarian kanssa samassa jamassa, kärsimätön kun mikä. Vaikka tuntuuki, että ei se ehkä näin vanhempana oliskaan enää niin helppoa.

Ei oo testailtu, kun en oo ostanu testejä. Pieni paikkakunta ja ammatti tekee minut hyvin tunnetuksi, niin pitäis tilata, enkä kehtaa nähä sitä vaivaa. Ens viikonloppuna häivyn kaupunkiin, ja testailen sitten siellä. Silloin alkaa olla oikea aika testatakin, jos menkat ei nyt läsähä päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonlii:
En tiiä. Minä en piä sitä välttämättä tsäkänä. Ihmiset on erilaisia, toisten ei tartte ko istua miehen vieressä saunassa, niin ne on paksuna ja toiset yrittää vuositolkulla, vaikka ikää ei ole kuin +20.
Just työkaveri ilmotti raskauesta. On jo yli 35, heille eka, ja uskon, että kauan on tätä tehty. Toivon hartaasti, ettei vaan mene kesken. Tasan ei käy lapsionnenkaan lahjat.

Meillä on kanssa molemmat naksahanut heti ekasta. Esikoinen oli itse asiassa vahinko, kakkonen oikeen tehty lapsi. Että sikäli olen minttumaarian kanssa samassa jamassa, kärsimätön kun mikä. Vaikka tuntuuki, että ei se ehkä näin vanhempana oliskaan enää niin helppoa.

Ei oo testailtu, kun en oo ostanu testejä. Pieni paikkakunta ja ammatti tekee minut hyvin tunnetuksi, niin pitäis tilata, enkä kehtaa nähä sitä vaivaa. Ens viikonloppuna häivyn kaupunkiin, ja testailen sitten siellä. Silloin alkaa olla oikea aika testatakin, jos menkat ei nyt läsähä päälle.
totta tuo, että aina lapset ei tule kuin tilauksesta. tiedän parin joka yritti esikoista yli vuoden, eikä ikäkään aina ratkaise, myös nuorilla voi olla vaikeuksia laspensaannissa, jos on hedelmällisyyttä alentavia tekijöitä.
 
Moiks! Te ootte kirjoitelleet niin paljon, että unohdin jo puolet mihin piti kommentoida :ashamed:

Gallup: Esikoista yritettiin vähän vajaa vuosi - ehkäisy jätettiin elokuussa ja plussa tuli seuraavan vuoden huhtikuun lopulla. Eli mä en ihan heti usko tälläkään kertaa plussaavani.. :| Kuukausi kerrallaan mennään. Kierrot edelleen ihan mitä sattuu, nyt kp 30+ jotain, eikä vielä merkkiäkään menkoista.
 
Menkat ei oo vieläkään alkanu... :ashamed: No odotellaan...

Meillä meni edellisen kerran raskautuminen silleen, että ooteltiin pillereisen poisjätöstä seuraaviin menkkoihin ja toisesta yrityskierrosta tärppäs. :heart: Nyt nuo "tärpit" nukkuu huoneessaan autuaan onnellisena. Tänään oli touhupäivä ku päikkärit jäi väliin ja oltiin ulkona koko iltapäivä. Oli hieman väsynyttä sakkia sekä vanhemmat että lapset.

Mä oon päättäny olla tikuttelematta oviksia (ainakin näin aluksi) ja otetaan rennosti.

Onko muiden kanssasisarien perheissä lomautuksia? Meillä isäntä on ollu yhden viikon ja lisää on tulossa. Onneksi ei irtisanomisia tule meidän perheeseen...

Tulipa sekaista tekstiä. Anteeksi. :ashamed: Taitaa tää eukko olla päivän touhujen jälkeen vähän väsynyt...
 
Moi. Huomaan olevani enemmän valkoilijatyyppiä kuin omia tuntemuksiani sepustavaa tyyppiä, joten jos joku listaa päivittävä viitsisi poistaa minut listalta? Käyn kyllä katselemassa mitä teille kuuluu satunnaisesti. :)
Ei kuitenkaan malta olla kertomatta iloisia uutisia ennen lähtöä. Eilen plussasin aamulla ja nyt täällä ollaan kovin täpinöissään. :) Plussatuulia teille kaikille muillekin ja oikein aurinkoista ja ihanaa kevättä.
 
Onnittelut Tuitutille! :flower: :flower: :flower:
Ihanaa, kun alkaa näitä plussia tulla niin monelle.

Ei tainnu tulla meille plussaa tästä kierrosta. Nyt tuli ihan semmoinen fiilis. Tutut alaselkäjomotukset on ollu päällä pari päivää, pahaolo oli, mutta meni ja pömppömaha katosi. Kaikki menkkojen esioireita, joihin olen tottunut. Mutta ei se nyt kovasti haittaa, myöhemmin sitten. Epäilen jopa, etten tässä kierrossa ehkä ovuloinut ollenkaan. Ei ollu niin selviä oireita, kun on aiemmin ollut.

Se on muuten jännä juttu (huomatkaa Routalemmen sitaatti :D) tämä keho, miten se säätää itte itteensä. Minä lihon muutaman kilon aina mahdolliseen raskauden alkamiseen asti, sitten viikon ovulaation jälkeen hoikistun aina ihan muutamassa päivässä, kun keho huomaa, että raskautta ei tullutkaan.
 
Sunnuntai 26.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 6/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp26/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp42/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp42/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp 2/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp36/??............yritys käynnissä............1
Sayang..................kp 8/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp14/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp20/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp12/29-32.........toukokuussa................
Elppa......................kp18/??.............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp37/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp24/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp33/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp14/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp10/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp16/??...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp25/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp12/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp13/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 6/29-30........yritys käynnissä...........
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 7/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp49/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp23/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp 3/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 9/??................yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp26/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??


HAAMUILIJAT
 
Onnea plussista :flower:

Hiljaa alkaa porukka plussaamaan, ihanaa!

Meillä mies lomautettu jo hmmm 4kk, tokko ihan lähiaikoina töihin on menossa. Lisäksi on alalla jossa tällä hetkellä KOKO Suomessa 12 paikkaa tarjolla joten... Nooh saapahan ainakin nähdä esikoisensa kasvua... Kesällä sitten selviää menenkö minä töihin syksyllä kun vanhempainvapaa loppuu ja mies jää hoitamaan neitiä =)
Hehhee, olisi hienoa (ja toivoisin) että olisi plussannu niin ei kauaa tarviis töissä kärvistellä, ko en millään haluis mennä, mutta kun rahat ei riitä niin ei riitä :eek:

Afu
Mulle vois laittaa että tyttö 12/08

galluppii oli (kai, jos oiken pikaissti vilkaisin) niin ja en ole vastannu (tai ehkä jo olenkin mutta joo) eli meillä neiti lähti yk3...

:wave:
 
:wave: Minulle vois korjata kp 3/23. Oudon lyhyt kierto, mutta täytyy vaan olla tyytyväinen, kun aikasemmin olen kärvistellyt pitkän kierron kanssa.

Gallupiin meillä tosiaan kaksoset, jotka syntyneet vuonna 2000. Kaksosia yritettiin reilu vuosi ja jo tuolloin minulla oli pitkä kierto eli tuona yritysaikana oli noin 4 menkat. Tuon raskauden jälkeen olen ollut pari kertaa raskaana ja ne ovat tärpänneet yk 1-3, tosin päättyneet keskenmenoon. Että saas nähdä kuinka pitkään olen täällä palstoilla ja kuumeilen. :kieh:
 
Mely: Huomenna meet Alkoon ja ostat vahvaa viiniä. Valdemar on hyvä. Sitä huitaset lasillisen (ihan reilusti vaan se 2,5 desiä), ah kuinka helpottaa. Itsellä toimii kuin tauti.
Viini jotenkin rentouttaa lihakset, jotka kipuilee ja kiemurtelee ja jomottaa. Viinasta en tiiä, mutta juuri tuo viini toimii mulla. En vois elää niitä muutamia päiviä ilman sitä. =)
Muutkin joilla kipuja, testatkaa. En ite ensin uskonu, kun äitini suositteli, mutta kyllä äiti tietää mistä puhuu. :D
 
Non nii.. pikkuhiljaa elävien kirjoihin olen palailemassa. Tulin sitte niin kipeeksi että jouduin sairaalaan :( tulhdusarvot liki 200 ja kuumetta yli 40. nyt olen kotona ja yritetään toipua. Vähän on vaan vaikeeta levähtää kun on noi lapset huolena.. eikä apua oo saatavilla :( vähän mysteerikisi jäi mikä mua vaivaa.. :(

en oikein oo kärryillä teidän jutuista mut laitan kuitenkin kaikille :hug: niin hyvien kuin huonojenki uutisten vuoksi.
 
Maanantai 27.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 7/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp27/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp43/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp43/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp 3/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp37/??............yritys käynnissä............1
Sayang..................kp 9/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp15/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp21/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp13/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp19/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp38/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp25/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp34/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp15/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp11/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp17/??...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp26/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp13/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp14/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 7/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 8/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp50/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp24/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp 4/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp10/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp27/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??


HAAMUILIJAT
 
:hug: Röllimuorille Hui kauhistus, äitykö sulla siis keuhkokuumeeksi vai mikä pöpö vei noin hurjaksi arvot? :eek: voin kyl uskoa,että lepääminen lasten kanssa on...noh, vähän muuta ku lepäämistä. :/

tääl odotellaan tädin tuloa. Vti yrittänyt parina päivänä tulla,greippimehulla oon saanu häädettyä..
 
Ei kuulu menkkoja eikä varsinkaan näy. :kieh: Ihan satavarmasti ne alkaa just Italiassa... jee... :/ Tai sit ne ei ala ollenkaan. Menkkajomotuksia on kyllä, mut ei muuta. Olishan tuo kiva laittaa listaan KP1... Mut ei! Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä!!!!

Töissä taasen ja ihan kuollutta. Opiskelija tekee omalla koneella jotain kouluhommaa ja kävin jo sanomassa että lähtee kotiin. Taidan itsekin poistua takavasemmalle kohtapuoliin.
 

Yhteistyössä