Tammivauvat

Enie No niinpäs vain! =) On muuten aika lailla vihlonu vatsaa tänä päivänä, kasvukipuja jes!
Mietin vieläkin tuota ultran ajankohtaa....laskurin mukaan sydän alkaa lyödä n. 8.5 ja kärsimättömänä haluaisin ultraan mahd pian....mulla on nyt varattuna 15.5 eli luulis ainakin varmasti sykkeen löytyvän kunhan vaan maltan sinne asti odottaa. Miten te muut meinaatte ultraan mennä jos menette?
 
Moi kaikki ja onnea uusille!

Mä jouduin tähän päivitykseen vähän vaan siksi, kun aloitin ketjun. Jos joku muu haluaa ottaa tän päivittelyn vastuulleen, niin kovasti mielellään luovun tästä, koska en käy täällä kovin usein niin, että olisi aikaa päivittää listaa! Jos kukaan ei halua päivittää, niin sitten pidän listan tällaisena hyvin yksinkertaisena, mutta voin toki jatkaa päivitystä tuossa etusivulla...

26.12.
Linneja

27.12

Jenniho

28.12
s-a-j

30.12.

Jafa
Wilsson

31.12.
Lily of the Valley
Lubi

1.1.

Pampuska
Anni77
valf
UniUnna

2.1.
Hera

4.1.
Enie
Sohvi77
tammikuun4

5.1.
pinkgreen
millis1981

Sanelma
 
Sohvi77 Mulla eka ultra vasta 1.6. rv:llä 10. Ennemmin ei kunnalliseen päässyt. Vielä jaksan odottaa, mutta jos käy ylivoimaiseksi, niin suuntaan yksityiselle ultraan. 10 rv:tä tuntuu hirveän pitkältä ajalta jos kaikki ei olekaan hyvin.. 1/4 koko raskaudesta!
 
Heippa!

Elikkäs minäkin esittäydyn lyhyesti =)
vielä hetkisen 26 vuotias yhden 3 vuotiaan tyttösen äiti.. Nyt sitten toista odottelen hieman myös jännityksellä/pelolla.. Yksi km takana aikaa sitten, tätä on vaikea siis luottavaisin mielin odotella ennen kun olen kuullut jonkun viisaan suusta kaiken olevan hyvin :D
Laskettu siis 28 tai 29.12 oisko viikkoja nyt sit 5+2

Oireita vähän edelliseen nähden, alavatsaa viiltää menkkamaisesti aina aika-ajoin ja rinnat hieman hellät. touhuttua vähemmän ku tavallisesti iskee hirvee väsymys.. Mut jotenki kaikki aika lievästi viel....

Neuvolaan soitoista ultrista oli puhetta, en oo viel soittanut, pitäis varmaan ;) Meil odotusaikana vaan 2 ultraa, 12 vkolla ja 20 vkol.. muuten dobleril vai mikä nyt onkaan kuuntelevat..

-s-a-j
 
Sohvi77 Minulla on ultra 7.5. Toivottavasti kuuluis sydänäänet jo silloin.

Pampuska Jos haluat luopua niin minä voin alkaa vetämään sitä listaa? Ja vaikka heti huomisesta alkaen jo jos haluat.



 
Moikka taas kaikille :wave:

Olen pitänyt pari päivää hiljais eloa, väsymys on olut täysin laamaannuttavaa! :|

Sain sentäs eilen soitettua sinne neuvolaan ja varasin ajan ekalle käynnille. Ainenkin hoitsu kuulosti tosi ihanan mukavalta ja onnitteli!
Sain aja kyllä vasta 18.5 ja sillon ei vissiin ultraa ees oo vielä, oon nyt kovasti pähkäillyt sitä varhais ulta-juttua.. Aika tuntuu menevän tosi hitaasti.

Sitten tohon galluppii vastaisin: Ikää tulee marraskuussa 26
Kotipaikka kymenlaaksossa, melkein rajalla. Synnärinä KOKS. ja esikoista odotetaan

Niin ja onne tuhannesti kaikille plussanneille! :flower: :heart:
 
Pampuska Mielellänihän minä.

Katson teenkö huomisen vielä tähän, ja sitten yli huomenna uuden Tammivauvat toukokuussa avauksen, ja siihen sitten likityksen tähän tietysti. Saadaan siihen sitten aloitus sivulle se "uusittu ilme" kaikkine tietoineen niin että voin siihen sitä ylläpitää sitten.

Eipä kai kun nukkumaan täytyisi lähteä. On jo yliväsymyksen puolella niin alkaa tuntua ettei kohta sitten pääse enää uneen, niin jää lätkä matsi katsomatta nyt. Muuten olis kyllä voinut katsoa kun huomenna on vapaa päivä niin ei olisi töihin menokaan. Tietty lapsen kouluun mutta muuten ei mitään pakollista tekemistä koko päivälle. Ajattelin tosin jos jaksan niin tehdä munkkeja ja jos tekis samalla juustosarvia ainakin, kun ne on niin hyviä aamulla herkutella :)

Mutta nyt hyvät yöt kaikille ja tarrasukkia :heart:
 
Enie Mahtava juttu et otat listan päivityksen! Oon ite päivitellyt tota pikkukakkosta toivovia tovin aikaa ja alkoi jo käydä työstä tuo päivittäminen joten :flower: sinulle tosiaankin. =)

Unis Voi vitsi, mä en yhtään muistanut, et teillä oli tosiaan toi tuplamahdollisuus! :D Jännät paikat teillä. =)

Omaa napaa: oon miettinyt pitäiskö ultraa aikaistaa. Nyt se olis 14.5., mutta kun ei MILLÄÄN malttaisi odottaa sinne. :ashamed:

Ai niin, ja mä oon siis 29, Helsingistä, toista lasta odotellaan (esikoinen 12/2007) ja synnytyssairaalaa ajattelin mahdollisesti vaihtaa Naikkarista Kättäriin.

Meillä meni tän plussan saamiseen 1 v 2 kk, joten epäuskoiset fiilikset on välillä, ja en oikein uskalla iloita ennen kuin oon nähnyt sen sykkeen. Jos kesken menisi niin olisin kyllä aika murtunut kun kuitenkaan ei tullut mitenkään helposti.
 

Yhteistyössä