Hera Me on kerrottu vasta anopille ja appiukolle, eikä kerrotakkaan muile vielä piiiiitkään aikaan. Sen verta pelottaa keskenmeno riski vielä, että ei uskalla vielä kertoilla vaikka mieli tekisikin. Ja toisaalta, jännää nähdä kauanko saa "piiloteltua" ihmisilta tämän.
Lily of the valley Aika jännä homma jos ei siellä ole "pelit ja vehkeet" olemassa.
Itse asun kohtuullisen pienellä paikkakunnalla ja kuitenkin minulle varattiin jo ultra 7.5 että nähdään mikä on tilanne ihan kunnalliselle puolelle neuvolaan. Tuolloin on rv6+3 ja terkkari ajatteli että voisi kuulua jo sydänäänet hyvällä tuurilla.
No, sitähän ei tiedä että kuuluuko mitään, mutta pointti oli se, että kun olen pitänyt tätä meidän tk:ta jämähtäneenä jäänteenä niin eihän tää näköjään olekkaan.
jenninho Sama oli minulla, että mietin monta kertaa ennen kuin soitin sitten lopulta.
Mutta nyt on sitten hyvä mieli, kun on tosiaan tuo ultra ja kaikki varattuna niin saa sitten mielenrauhan asiasta, että onko siellä kaikki lähtenyt ok, menemään vai ei.
Ei kun rimpautat vaan sinne, eihän se ota jos ei annakkaan ja kyllä ne siellä on varmaan "hätäisempiäkin" ilmottautujia tavanneet.
Aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja tarrasukkia.