Hakutulokset

  1. U

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Hei kaikki kolmatta kaipaavat ....Olen täällä itsekin kirjoitellut vielä tammikuussa... Halusin nyt tulla valamaan uskoa teihin, ettei kannata luovuttaa vaikka se odotettu tulos antaa odottaa itseään, muistan hyvin tuon tunteen kun kuukausi kuukaudelta sain aina pettyä, ja aina se tuntui...
  2. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nasunaskali kiitos kaikki ovat ihmetelleet ja ihastelleet sisun tukkaa =) Teidän Olivia on myöskin varsin suloisen näköinen pikkuneiti ! Nipistys kiitos sisu on todellinen peikkopoika pörrösine hiuksineen ! Jäi tuosta synnytyskertomuksesta uupumaan vielä kesto eli kokonaisuudessaan...
  3. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Unikeiju synnyttää ! Eli josko sitä ehtisi jonkinmoisen stoorin väsätä ! Torstai 30.9 oli ihan kuin mikä tahansa päivä en aavistanutkaan että se kauan odotettu tapahtuma olisi jo lähellä :) ainoa poikkeus päivässä oli se että nukuin miehen "käskystä" päiväunet jotka venyivät 2,5 h...
  4. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heissan kaikki mammat ! Vihdosta viimein minäkin maltoin istahtaa koneen ääreen.... Meille sitten vihdoin syntyi rv41+6 1.10 klo: 02.02 ihana poika, mitat olivat 4380g ja 52 cm ei onneksi mikään hirmuinen jättiläinen vaikka sitä pelkäsin. Itse kotiuduin jo 2.10 mutta poitsu joutui...
  5. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Vihdoin ehdin tänne asti ilmoittelemaan että meille syntyi 1.10 klo: 02.02 ihana poika mitat olivat 4380g ja 52 cm eli ei onneksi mikään kovin jättiläinen ollutkaan vaikka sitä pelkäsin.... synnytys oli kaikkine tuskineen suhteellisen nopea ja lopputulos mitä mahtavin .... vauva joutui 2.10...
  6. U

    Kolmatta odottavat 2010

    Täällä lähdetään näytille tämän illan aikana :wave: Lapsivettä alkoi lorahdella reilu tunti sitten ja sitähän tulee !!!! Jännittää ja oon innoissani josko jo vuorokauden sisällä ois pikkukäärö sylissä !!!! Oon ihan täpinöissäni :whistle: Vielä ei supistele ainakaan kivuliaasti !!!! huomenna ois...
  7. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :wave: Täällähän se unikeiju vielä on :D toistaiseksi !!!! SIIS N.45 MIN SITTEN MULLA ALKOI VALUMAAN SITÄ ODOTETTUA NESTETTÄ JA SITÄ ON NYT SITTEN LORAHDELLU AIKAAJOIN :rolleyes: luulen sen sitä olleen kun ei kyllä talouspaperitollokaan pidättele vaan imeytyy siteeseen ihan samantien eli...
  8. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille jälleen :heart: Jokohan Epetillä on oma pieni käärö =) Täällä oli mielenkiitoinen aamuyö... olin jopa aika varma että lähtö tulisi .... ennen neljää heräsin ihan järkyttävän kovaan supistukseen joka tuntu ettei lopu millään, siinä kuulostelin ja suppareita alko...
  9. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    No mutta täällhän on alkanut tapahtumaan :D hyvähyvä !!!! Tsemppiä kaikille :hug: Kyllä se pahasti näyttää että meikäläinenkin täällä viellä lokakuun puolella yhä edelleen odottaa ihmettä :wave: onneksi kuitenkin alkaa olemaan jo loppusuoralla !!!! Nyt koitan vaan tsempata itseäni jaksamaan...
  10. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvautuneille :heart: Kävin tänään neuvolassa ja siellä kaikki ok .... sisun syke oli nyt rauhallisin mitä on vielä koskaan ollu (enteilisköhän jotain ? ) Neukkutäti sit tokas et onkohan tää perätilassa :rolleyes: kun syke kuului niin ylhäältä ...arvatkaa vaan meninkö jo vähän...
  11. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Toivottavasti tämä on nyt sitten viimeisen kerran poks eli tänään 41 poksuu niin että paukkuu ainakin päässä :stick: Viime yönä kärsin menkkajomotuksista ja ne pitivätkin hereillä jonkin verran samoin päätä särki ja on tänään särkeny aina välillä samoin menkkatuntemuksia on ollut pitkin...
  12. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea jälleen vauvautuneille :flower: Siis mä en jaksa enään :| alan olemaan niin väsy tähän oloon ettei oo tosikaan !!!! Joo ja tänään tuli sitten kutsu sinne Taysiin ja olen ihan maassa sen takia aika olis 1.10 :rolleyes: vasta !!!! Silloin on jo 41+6 !!!! mua pelottaa ihan älyttömästi...
  13. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Pläääh :headwall: täällä sitä vaan edelleen ollaan yhdessä paketissa !!!! Ei auta ässät eikä mitkään poppaskonstit ei!!! on tainnut tämä sisu ostaa vakituisen kotikolon tuolta masusta |O Miten tää aika voikin näin madella !!!! Oikein paljon onnea vauvan saaneille :flower: Ihanan paljon...
  14. U

    Kolmatta odottavat 2010

    Nostellaanpas !!!! Täällä ois tänään sitten se odotettu 40+0 poksulipoks :heart: Viime yönä oli alaselkäkipuilua ja tänään tullut päivän mittaan aika napakoitakin supistuksia kylläkin vielä ihan epäsäännöllisen säännöllisesti .... mutta antaa toivoa tulevaan etteipä tässä toivottavasti...
  15. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Nyt se sitten olis 40+0 Poksulispoo :heart: Ja täällä on alkanu tapahtuu edes jotain joka voisi merkitä ettei enään montaa päivää menis .... kaitvissiinehkäpä näin toivon :rolleyes: Viime yönä alaselkäkipuili ja nyt on koko aamun tullu astetta jos toistakin kovempia supistuksia...
  16. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Tylsää :headwall: miksei tää heppu tajuu tulla tuolta masusta pois !!!! Mä oon niin väsyny öisin ei saa nukuttua kun niskat ja selkä on niin jumissa ettei saa nukuttua kunnolla .... kädet puutuu ja niitä polttelee huoh !!!! en kyllä jaksa sitä 2 vko enään jos ei ala itsekseen tulemaan.... kaikki...
  17. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Hellurei !!!! Täällä sitä edelleen porskutellaan yhtenäisenä !!!! Olen kyllä jo ihan valmis ottamaan käärön tänne syliini , alkaa olemaan niin väsyny ja muutenkin olo on tukala... Onnea taas kaikille käärön saaneille , teitä olikin paljon ilmaantunut sitten viime visiittini ! Maanantaina...
  18. U

    Kolmatta odottavat 2010

    Täällä ollaan edelleen .... ei tää taida haluta pois ollenkaan |O sais mun puolesta tulla jo !!!! Neuvolassa oli maanantaina kaikki ok ! Sai kätilöopiskelija oikein kunnon potkusarjan kun toinen ei yhtään tykänny ku häirittiin .... mahtaa tullakin aikamoinen äkäpeppu .... Olo alkaa olla jo...
  19. U

    Kolmatta odottavat 2010

    Merkkailen ! Täällä selkäkipuilee ja laimeita supistuksia ! Huomenna siivoilen ja katson tekeekö se taikojaan ;) Viime yönä näin unta et lapsivedet meni juna-aseman vessassa :rolleyes: synnyttämään asti en ehtiny ! Unikeiju + sisu 39 pokspoks
  20. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea taas pienistä kääröistä :heart: Täällä selkäkipuilee ja laimeita supistuksia ! Viime yönä näin unta et lapsivedet meni juna-aseman vessassa mut supparit ei alkanu unen aikana ollenkaan .... Unikeiju+sisu 39 poksista poks :heart:

Yhteistyössä