Hakutulokset

  1. E

    RV-GALLUP ja fiiliksiä kans!

    rv 38+2. Haluisin jo eroon tästä vatsasta!!! =) Käytiin maanantaina lääkärissä sydänkäyrässä ja ultrassa kun epäilevät pojalla liian isoa sydäntä. Täs nyt odotellaan josko lähtee itekseen syntymään ja jos sydän on edelleen kasvanut vauvan kokoon nähden niin sektioon sitten vaan... seuraavaks...
  2. E

    Miksi vahvasti meikatut, liian pienissä vaatteissa kulkevat naiset

    onks tää ap aina sama henkilö??? Taitaa olla omassa elämässä asiat huonosti,kun kaikkien ihmisten tarttis olla samanlaisia samassa kaavassa. kauniita ja hoikkia. hänen mielestään lihavat,rumat ja erilaiset ihmiset tarttis ilmeisesti lahdata...
  3. E

    bikineitä käyttävät läskit uimahallissa

    Taitaa ap olla aikas pinnallista sorttia...eikä vissiin mitään vähääkään.
  4. E

    Ahdistaa nyt tämä suhde!

    Jos haluat kuitenkin olla lapsesi isän kanssa,eikä sulla ole varaa oman vuokrasi lisäksi maksaa hänen vuokrastaan puolta,niin mikset kysyisi ystävältäsi josko hän maksaisi asumisestaan luonasi... Olisi mielestäni kohtuullista että ystäväsi maksaisi sinulle vuokraa..
  5. E

    Täältä ei oikeestaan voi kysyä mitään, kun kaikki palstalaiset on niin rikkaita

    oon itekin huomannu,ettei täältä saa vastausta kysymyksiinsä... eikös jauhelihasta saa tehtyä aika hyvin kaikennäköstä ja jos kaupasta satut löytää alennuksessa olevaa kanaa tai lihaa,niin pakkaseen vaan.
  6. E

    auttakee minnuu!!!

    Onko kellään päivätyötä,mikä alkaa aamulla kuudelta? Miten ootte vieny lapsenne hoitoon? Mun olis tarkotus aloittaa piakkoin työt mikä alkaa aamulla kuudelta ja poika tarttis sitä ennen viedä hoitoon. Tällä hetkellä ei oo autoa käytettävissä,joten matkat tarttis hoitaa kävellen.(tai hommata...
  7. E

    onko normaalia???

    Rv 29+2 ja on jo pari päivää ollu ylävatsa puutunut/tunnoton ajoittain.. Oon yrittäny soittaa neuvolaan,mut ilmeisesti aina väärään aikaan kun ei siellä vastaa kukaan tai ovat aina jossain kokouksessa.. jos jollain on kokemusta,niin kertokaa onko jotain huolta?? mitään muita vaivoja en oo...
  8. E

    Vinkkejä treffeille?

    menkää mini golfaamaan!!! Meillä oli mieheni kans älyttömän kivaa ku oltiin pari kuukautta oltu yhdes ja se oli armeijasta iltalomilla.
  9. E

    allergiatietäjiä paikalla?

    Vaihda lääkäriä,jos se pitää sua ihan idioottina. se ei oo tyhmä ketä kysyy......... :hug:
  10. E

    Taas erittäin tyhmiä päättäjiä.

    Siis oikeesti!! Miten kehtaavat tehdä raumalla aloituksen kahden koulun yhdistämisestä. Nyt ei kyse esim. kahden ylä-asteen yhdistämisestä vaan yhden ylä-asteen lopettamisesta ja kahteen ala-asteeseen liitettäisiin ylä-asteet. Onkohan ne tyypit ajatelleet loppuun asti.. Jos ala-asteisiin...
  11. E

    Uuteen raskauteen ei enää yritystä?

    meillä kävi niin,että me haluttiin lasta,muttei sen koomin yritetty sitä ja sovittiin,et se tulee jos on tullakseen. Mut kävikin niin et mä ravasin koko aika apteekissa hakees testejä ja ajattelin lähes koko ajan et "nyt oon raskaana" "nyt on ihan sellanen olo" mut jouduin aina pettymään. Sit...
  12. E

    milloin pinnasängystä reunasuojat pois?

    Mullakin ensimmäinen tulossa,mut eikös niiden suojien tarkotus mahda olla se ettei lapsi satuta itteensä pinnoihin..
  13. E

    menkat

    Samaa mieltä!! Raskaana!!
  14. E

    Kertokaa, miksi mikään paistinpannu ei kestä hyvänä?

    Ostin kuus vuotta sitten oman ensimmäisen teflonpannun vapaa vallinnasta,käytän lähes päivittäin ja edelleen on sama pannu käytössä. ainut käytön jälki näkyy pohjassa tummumisena. en pese koneessa ja kuumennan pannun kutosella..
  15. E

    Kertokaa, miksi mikään paistinpannu ei kestä hyvänä?

    Mulla ollu sama teflonpannu jo kohta kuus vuotta ja erittäin hyvässä kunnossa vieläkin. ja se on ostettu vapaavalinnasta. ainut että se on pohjasta mustunut,mutta niin käy kaikille pannuille.. käytän sitä lähes päivittäin.
  16. E

    Suosittelen - grillattiin ja paistettiin lettuja ulkona

    Kiva ajatus häiriö näköjään tullut ku oot kirjottanu..:D "hillolla ja mansikkahillolla" :laugh: Tarviikin pitää mieles toi grillaaminen talvella omalla pihalla sit joskus jos saatais se oma koti jostain..
  17. E

    jos et omista näitä olet köyhä!

    Meillä ei oo noista merkeistä yhtään mitään ja hyvin pärjätään.
  18. E

    Mennäänkö sinne rakenneultraan rakko täynnä vai ei?

    Mulle sanottiin sillon että tuntiin ei sais käydä pissalla, kun menin rakenneultraan.. Mut mehän oltiin miehen kans niin tohkeissaan ku kuultiin et meil on tulossa poika, niin unohdin käydä sen jälkeen pissaamassa purkkiin ja mittauttaas verenpaineet yms... :laugh:
  19. E

    Voiko pyykinpesukoneen pesuainelokerikon pestä tiskikoneessa?

    Ite en välttämättä pesis.. siinä on kuitenkin jotain pesuaine jäämiä,mitkä ei kuulu tiskikoneeseen ja tiskeihin.. ehkä pääsee helpommalla ja turvallisemmin ku pesee käsin..:D
  20. E

    Oon tykästynyt hunajateehen.

    Eikös teessä ole kofeiinia.. ???

Yhteistyössä