Hakutulokset

  1. E

    Käytin koiran just ulkona..

    Mulla toukokuussa kaks vuotta täyttävä shar pein ja bulldogin rakkauslapsi,paino melkeen 30kiloo ja vetää ulos päästessään ihan järkyttävästi. kuonopanta auttoi vetämiseen eikä enää kisko. koita tehdä koiralles ulos menosta mukava kokemus.. makupaloilla tai leiki sen kanssa ulkona jos vaan...
  2. E

    Miestenne ammatti ja harrastukset/intressit?

    Kolmas kerta toden sanoo..:D Tää on kolmas baarimikko mun elämäni aikana ja joka kerta tullu töistä kotiin ja vinkuu mut aina mukaan töihin ettei muut naiset ahdistelis.. :D ja oon sen elämän aikana sen toinen tyttöystävä, eli luotan siihen mieheen täysin. Kuulostaa aika uskomattomalta, mut...
  3. E

    Mistä päin olette?

    Tappara on paras!!! en kyl tosin oo mansesta vaan raumalta..:D
  4. E

    ompelijat! Missä...

    Jokainen kaava nätisti taitettuna kirjekuoreen ja kuoressa lukee mikä kaava sisällä ja mistä lehdestä otettu. Kuoret ihan vaan korissa.
  5. E

    Miestenne ammatti ja harrastukset/intressit?

    Myy viinaa ihmisille ravintolassa ja harrastaa elektroniikka ja haluis aloittaa laitesukelluksen.. alkeiskurssi maksais 400e.. turhan kallis kurssi meidän tuloilla.. :/
  6. E

    G: Mitäs teillä syödään huomenna?

    Kylläpäs joku viittii...:D
  7. E

    Tienaako lehtimyyjä näin hyvin?

    Ei niitä töitä kauheen monella muullakaan ole.. mäkin pelästyin et saan sen minimi päivärahan,mut onneks siin on toinenkin vaihtoehto.. eipä tää mitään juhlaa oo ollu näillä 500e kk tuloilla. muualta ei saa rahaa ku kelasta ku mies on kuitenki töissä ja hyvä niin..:D saadaan edes jostain leipämme.
  8. E

    Tienaako lehtimyyjä näin hyvin?

    Eikös kela siellä susirajan takana ota huomioon valmistuneen verovuoden,eli 2007 tuloja?? Ite oon ollu työtön jo n.9kk ja neuvolasta juuri saatiin äitysraha paperit ku tarttis viedä kelaan ja koska mulla ei ole tuloja viimeseltä puoleltavuodelta kela laskee päivärahan vuoden 2007 tuloista...
  9. E

    Höh

    Kati puhuu asiaa, mut esim. meillä mä saan kelasta peruspäivärahaa,sillä me maksetaan vuokra. mies tienaa n. 1500 kk sillä me pärjätään ja saadaan laskut maksettua. Mies pistää tipit säästöpossun ruoaksi ja lupas perheloman sit ku poika on sen ikäinen et sen voi viedä johonkin. se on kyl harmi...
  10. E

    Höh

    Joko kati meni nukkuu???
  11. E

    Höh

    Ulkoilupuvusta en ikinä maksais 300.. 50-60e on maksimi mitä kenkiin laitan.. mies hommannu jo tietokoneen ja teatterit ennen ku oltiin edes tavattu ja hyvät pelit on näköjään ostanu ku ihan hyvin nää toimii.. :)
  12. E

    Höh

    Me on kans vähän alettu tinkii asioissa.. esim. talo haaveet pistettiin joksikin aikaa jäihin ja päätettiin vielä asua täs kerrostalo kaksiossa vuokralla niin kauan kun vaan mahdutaan ja mietitään sitä taloa sit ku niitten hinnat on ihan ruohonjuuri tasolla..:D
  13. E

    Höh

    Mun siskon mies opetti mun siskon samanlaiseks. puhelimet pitää olla uusinta uutta ja kaikkee muuta kivaa. niitten autokin on viime vuoden mallia, mut siinä on koko ajan jotain vikaa.. tälläkin hetkellä siinä on reikä pohjassa..
  14. E

    Höh

    Voih, ku itelläkin olis noin..:D Mun mies antaa mun ostaa jos haluan.. oon kuulemma niin ihana ettei multa voi kieltää mitään,mut ajattelen vähän sitäkin ja tyydyn vähään. siitä se ei pidä et ostan koko ajan koiralle kaiken maailman luita ja hemmottelen sitä..:D
  15. E

    Höh

    Totta toi hinta-laatu-suhde.. meil ei mies tajua sitä..:D
  16. E

    Höh

    Mä asuin hämeenkyrös pari vuotta..eikös tuo mahda kuulua pirkanmaahan,vai oonko kamalasti väärässä.. :snotty:
  17. E

    Höh

    Mä nyt oon vasta 23-v,et kyllähän täs olis vielä aikaa niitä lapsia tehdä myöhemminkin, mut mä oon niin kamalan fiksu et ennakoin tän laman ja ajattelin tehdä muksun tähän väliin ku ei kerran töitäkään ole ja ei niitä oo kohta enää monella muullakaan.. heh..
  18. E

    Höh

    Alkaa vissiin aivot pehmetä ku en lainkaan tajunnu kattoo kuka kyseli mun asuinpaikkaa..:D mistäs sie??
  19. E

    Höh

    Monsteri on raumalta.. Entäs apatiasta kärsivä kati??
  20. E

    Höh

    Mun mies on viitenä iltana/yönä viikossa töissä.. ma ja su sillä vapaata ja mä istun kotona yksikseni tai sit siellä kyseisessä baarissa missä se on töissä.. ilo irti vielä ku voi, kohta sitä saa illat istua kotona:D Töitä mulla ei ole,eikä oikeestaan kavereitakaan.. kaikki alkoi karttamaan ku...

Yhteistyössä