Höh

Noh, ihan ekaks..

Mä oon lähös tapaamaan viikonloppuna kavereita joita en oo nähny pariin kuukauteen... Siistii.

Sit toiseks, se on aika siistii, vaik mä pääsääntöisesti olen nykyään niin masentunut et mikään ei tunnu miltään. Ja ois vaan siistii jäädä peiton alle nyyhkyttää.

Mut sit, mä mietin et onks mul sit kuitenkaan siistii siel viikonloppuna?

Nojoo...

Sit mä mietin sellasta, et ois ihan sika siistii olla ihan sairaan hyvännäkönen. Siis sellanen joka veis kaikilta jalat alta.

Ja et olut on hyvää. :D
 
Ite oon kans joskus ollu masentunu ja sain lääkityksen siihen. se oli kyl osittain jotain teini angstia:D ja onneks jo ajat sitten ohi.. nyt odotellaan esikoista seitsemännellä kuulla ja kieltämättä uusi ja ihmeellinen pelottaa niin mua kun mun miestäkin.. vaikka on paljon tukijoita lähellä.. keitäs sun perheeseen kuuluu??
 
Mun mies on viitenä iltana/yönä viikossa töissä.. ma ja su sillä vapaata ja mä istun kotona yksikseni tai sit siellä kyseisessä baarissa missä se on töissä.. ilo irti vielä ku voi, kohta sitä saa illat istua kotona:D Töitä mulla ei ole,eikä oikeestaan kavereitakaan.. kaikki alkoi karttamaan ku tulin raskaaks.. musta on tullu kuulemma liian kiltti ja huolehtivainen.. paapon muka kaikkia..:D mielestäni oon aina ollu suhteellisen kiltti ja "normaali", mut ku tapasin mieheni niin rauhotuin entisestään.en enää ryypänny ja rällästäny kuten ennen.. mies sai kesytettyä ja oon siitä sitä kiittäny monia kertoja. en edes halua kuvitella missä olisin jos se ei olis ilmestyny mun elämään..

Ja tää meni tähän itsestä puhumiseen..:D sori.. sullahan se puheripuli on.. :whistle:
 
Mulla aika samat kokemukset... siis että kun aloin esikoista odottamaan niin kaverit joita mulla oli silloin, niitä ei ole enää. Mutta onneksi oon saanu uusia kavereita.

Ja ennen kun tapasin mieheni olin kyl joka viikonloppu kavereittan kanssa jossakin riennossa mukana...

Mut nyt on tosiaan harventunut nää kerrat lähteä pitämään hauskaa.
 
Mä nyt oon vasta 23-v,et kyllähän täs olis vielä aikaa niitä lapsia tehdä myöhemminkin, mut mä oon niin kamalan fiksu et ennakoin tän laman ja ajattelin tehdä muksun tähän väliin ku ei kerran töitäkään ole ja ei niitä oo kohta enää monella muullakaan.. heh..
 

Yhteistyössä