bikineitä käyttävät läskit uimahallissa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs mieltä? Mä oon ainakin kannan bikinit päälläni ylpeänä. Mitäs sitte. Ja sullekin ap tiedoksi, mistäs sä tiedät vaikka nää läskit olis pudottanu painoaan jo reippaasti!!! Sä taidat olla elämääs kyllästynyt anorektikko?
miks on niin tyhmä et lihottaa ittensä niin pahaks, että näyttää läskiltä vaikka ois tiputtanu painoo? eikö oo järkee päässä syödä normaalisti??

mä en tykkää et uimahallissa käy läskit. ne pilaa veden hienhajullaan ja mutustaa jatkuvasti ruokaa jopa uidessaan. en tykkää.
Älä sitten mene uimahalliin, jos läskit ällöttävät. Uimahallit on tarkoitettu kaikille.

 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Voiko bikineissä uida ihan rennosti? Onko uimahalleissa jotain sääntöjä pukeutumisen suhteen?
Mulla on sellainen mielikuva, että ainakin miesten uimashortsien osalta on jotain säännönpuolikkaita.

Onhan bikinejäkin moneen lähtöön, mutta en mä oikein näe että joku kevyt bikini olis kauhean kätevä kuntoiluun.
 
ViVa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uimahalliin mennään uimaan ja sinne sopii minusta kunnon koko uimapuku oli läski tai hoikka, auringon ottoon sopii biksut :)
Mä en kyllä ala ainakaan useempia uimapukuja ostamaan,jos sen kerran vuoteen uimahallissa käyn. Että kyllä joudutte nyt vaan kanssaihmiset kärsimään,sorry :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Voiko bikineissä uida ihan rennosti? Onko uimahalleissa jotain sääntöjä pukeutumisen suhteen?
Mulla on sellainen mielikuva, että ainakin miesten uimashortsien osalta on jotain säännönpuolikkaita.

Onhan bikinejäkin moneen lähtöön, mutta en mä oikein näe että joku kevyt bikini olis kauhean kätevä kuntoiluun.
No ei sitä sentään bikinit niskassa mitään spinningiä poljeta. Mutta ihmetyttää, miksi bikineissä ei voisi olla uimahallissa, jos kerta rannallakin uidessa? Joku kokouimapuku olisi tosi ahdistavan tuntuinen, kun ei sellaista tule muutenkaan käytettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Voiko bikineissä uida ihan rennosti? Onko uimahalleissa jotain sääntöjä pukeutumisen suhteen?
Mulla on sellainen mielikuva, että ainakin miesten uimashortsien osalta on jotain säännönpuolikkaita.

Onhan bikinejäkin moneen lähtöön, mutta en mä oikein näe että joku kevyt bikini olis kauhean kätevä kuntoiluun.
Mulla oli bikinit jotka näytti hyvältä jos löhösin rannalla. Jos yhtään liikuin oli sellainen olo että kohta putoo, kohta putoo. Niillä ei myöskään kannattanut sukeltaa :snotty:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ei sitä sentään bikinit niskassa mitään spinningiä poljeta. Mutta ihmetyttää, miksi bikineissä ei voisi olla uimahallissa, jos kerta rannallakin uidessa? Joku kokouimapuku olisi tosi ahdistavan tuntuinen, kun ei sellaista tule muutenkaan käytettyä.
Ei ihmiset yleensä ui kovin pitkää matkaa rannalla, ei siellä kovin moni kuntoile. Mä jotenkin itse ajattelen, että uimahallissa taas nimenomaan harrastetaan liikuntaa uimisen muodossa, uidaan pitkää matkaa kuntoilutarkoituksessa.

Joku kylpylä ja terapia-altaissa lilluminen erikseen. Ja sellainen, jos menee yksin lasten kanssa, ei siinäkään pysty kuntoilemaan jos lapset ei ole isompia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Voiko bikineissä uida ihan rennosti? Onko uimahalleissa jotain sääntöjä pukeutumisen suhteen?
Mulla on sellainen mielikuva, että ainakin miesten uimashortsien osalta on jotain säännönpuolikkaita.

Onhan bikinejäkin moneen lähtöön, mutta en mä oikein näe että joku kevyt bikini olis kauhean kätevä kuntoiluun.
Mulla oli bikinit jotka näytti hyvältä jos löhösin rannalla. Jos yhtään liikuin oli sellainen olo että kohta putoo, kohta putoo. Niillä ei myöskään kannattanut sukeltaa :snotty:
Ei kannata sellaisia bikineitä ostaa, jotka ei istu tai tue tarpeeksi. Kun omakin rintavarustus on riippuvaa mallia, niin kyllä mä olen aina varmistanut sen että ne riippuu varmasti myös siellä bikinien sisäpuolella :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ei sitä sentään bikinit niskassa mitään spinningiä poljeta. Mutta ihmetyttää, miksi bikineissä ei voisi olla uimahallissa, jos kerta rannallakin uidessa? Joku kokouimapuku olisi tosi ahdistavan tuntuinen, kun ei sellaista tule muutenkaan käytettyä.
Ei ihmiset yleensä ui kovin pitkää matkaa rannalla, ei siellä kovin moni kuntoile. Mä jotenkin itse ajattelen, että uimahallissa taas nimenomaan harrastetaan liikuntaa uimisen muodossa, uidaan pitkää matkaa kuntoilutarkoituksessa.

Joku kylpylä ja terapia-altaissa lilluminen erikseen. Ja sellainen, jos menee yksin lasten kanssa, ei siinäkään pysty kuntoilemaan jos lapset ei ole isompia.
Nojuu, hallissa ollessa kyllä uin mutta en tosiaan osaa mitään supernopeaa kuntouimarien tyyliä. Sellaisessa varmaan olisi uimapuku paikoillaan. Sellasta mun hidasta, sekalaista sammakkoa ja koiraa vetää hyvin bikinit päälläkin :xmas:
 
er
Alkuperäinen kirjoittaja isoiita:
Joo, mulle on ihan sama mitä mieltä ootte :) narustringit on ihqut :) Kyllä käännän miesten päät...

T. 155 cm ja 89 kg :)
mä oon vähän eri mieltä, mull 156cm ja 50kg mittarissa. Ja tuntuu hyvältä!!

Oletko muuten varma, ettet käännä miesten päitä tyyliin OMG NEVER!?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja er:
Alkuperäinen kirjoittaja isoiita:
Joo, mulle on ihan sama mitä mieltä ootte :) narustringit on ihqut :) Kyllä käännän miesten päät...

T. 155 cm ja 89 kg :)
mä oon vähän eri mieltä, mull 156cm ja 50kg mittarissa. Ja tuntuu hyvältä!!

Oletko muuten varma, ettet käännä miesten päitä tyyliin OMG NEVER!?
Taidat pelätä että sun miehes vois vaikka kiinnostua jostain toisesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Voiko bikineissä uida ihan rennosti? Onko uimahalleissa jotain sääntöjä pukeutumisen suhteen?
Mulla on sellainen mielikuva, että ainakin miesten uimashortsien osalta on jotain säännönpuolikkaita.

Onhan bikinejäkin moneen lähtöön, mutta en mä oikein näe että joku kevyt bikini olis kauhean kätevä kuntoiluun.
Mulla oli bikinit jotka näytti hyvältä jos löhösin rannalla. Jos yhtään liikuin oli sellainen olo että kohta putoo, kohta putoo. Niillä ei myöskään kannattanut sukeltaa :snotty:
Ei kannata sellaisia bikineitä ostaa, jotka ei istu tai tue tarpeeksi. Kun omakin rintavarustus on riippuvaa mallia, niin kyllä mä olen aina varmistanut sen että ne riippuu varmasti myös siellä bikinien sisäpuolella :whistle:
Nyt olikin kyse alaosasta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja okli:
lihavat on ärtyisiä ja aggressiivisesti puolustavat läskejään. terveysvaarat hoidetaan äksyilyllä pois.
No se on kyllä totta että terveysvaaroista ei saa puhua lihavuuden yhteydessä, eikä verorahoista.
Käännetäänkö keskustelu anorektikoihin? Onko ne sitten kauniita? Ne vasta kiukkusia on ja itteänsä täynnä.
 

Yhteistyössä