bikineitä käyttävät läskit uimahallissa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Vanilja
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja okli:
lihavat on ärtyisiä ja aggressiivisesti puolustavat läskejään. terveysvaarat hoidetaan äksyilyllä pois.
No se on kyllä totta että terveysvaaroista ei saa puhua lihavuuden yhteydessä, eikä verorahoista.
Tämä ei kyllä ole mitenkään yksinkertainen aihe. Entä miten verorahoja tulisi käyttää, jos

-ihminen loukkaantuu kolarissa ajovirheensä johdosta - kannattaako verovaroin hoitaa?
-ihminen loukkaantuu laskettelurinteessä tai pyöräillessä tai luistellessa (tai missä vaan liikunnassa - mikä pakko harrastaa moista?
-jätetäänkö syöpäpotilaat hoitamatta, jos taustalla tupakointia?
-kännissä itsensä teloneet - eivät taida ansaita hoitoa verovaroin?
-etteivät vaan jotkut mielenterveyspotilaat tavalla tai toisella olisi itse osallisia ongelmiinsa?

Näitä voisi keksiä loputtomiin.
 
ohho
Teidän uimahallinne ja siellä käyvät ihmiset lienevät pienoinen erikoisuus. Mä en nimittäin ikinä ole käynyt uimahallissa, jossa läskit hienhajullaan saastuttaisivat veden saati sitten että söisivät uidessaan. Vinkkaapa johonkin tieteellisempään paikkaan noista teilläpäin asuvista ihmisista, olet varmaan löytänyt ihka uuden ihmisrodun!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ohho:
Teidän uimahallinne ja siellä käyvät ihmiset lienevät pienoinen erikoisuus. Mä en nimittäin ikinä ole käynyt uimahallissa, jossa läskit hienhajullaan saastuttaisivat veden saati sitten että söisivät uidessaan. Vinkkaapa johonkin tieteellisempään paikkaan noista teilläpäin asuvista ihmisista, olet varmaan löytänyt ihka uuden ihmisrodun!
samaa mieltä!
 

Yhteistyössä