Vinkkejä treffeille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Noniin, kaikki kivat ideat kehiin! Oon nyt menossa yhden vanhan tutun kanssa treffeille ens viikolla, ja tarvis keksiä jotain kivaa tekemistä! Ideoita!! Mulla on pää ihan tyhjä :D Ois kiva tehdä jotain muutakun leffaa tms..
 
Menkää vaikka keilaamaan tai pelaamaan biljardia.. :D Sen oon jostain lukenut, että treffeille kannattais järjestää jotain jännittävää tekemistä, se kuulemma lisää rakastumisen todennäköisyyttä. Eli vaikka riippuliitoa tai kuumailmapallolentoa... ;)
 
vieras
Hehe mistähän mä saisin äkkiä kuumailmapallolennon järjestettyä, oishan se ihanaa, mutta... :D Mä haluaisin kokeilla sitä semmosta seinäkiipeilyä.. hmm oiskohan se mitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noniin, kaikki kivat ideat kehiin! Oon nyt menossa yhden vanhan tutun kanssa treffeille ens viikolla, ja tarvis keksiä jotain kivaa tekemistä! Ideoita!! Mulla on pää ihan tyhjä :D Ois kiva tehdä jotain muutakun leffaa tms..
menkää mini golfaamaan!!! Meillä oli mieheni kans älyttömän kivaa ku oltiin pari kuukautta oltu yhdes ja se oli armeijasta iltalomilla.
 
vieras
Lisää ideoita!! Vaik nois on kyl monta hyvää! :D Mitään kahvitteluu tms mä en pelkästään haluu vaan jotain toimintaa ja kun tuo mieskin on semmonen että tykkää tehdä jne niin jotain semmosta sen täytyy olla :)
 
loll
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:
ratsastamaan. Ja jos toinen/kumpikaan ei ole ikinä kokeillutkaan niin aina vain parempi. Opettaja opettaa teitä siellä. Hauskaa ja jännää.
joo tosi hyvä idea! tosin ensitreffeillä ei kannata mennä ratsastamaan. nimimerkillä kokemusta on.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:
ratsastamaan. Ja jos toinen/kumpikaan ei ole ikinä kokeillutkaan niin aina vain parempi. Opettaja opettaa teitä siellä. Hauskaa ja jännää.
no miehenä sanon että treffit jäisi siihen jos ratsastamaan pitäisi mennä.
 

Yhteistyössä