Uuteen raskauteen ei enää yritystä?

Onko kellään käynyt samalla tavalla? Tässä huomasin keskenmenon jälkeen että uusi raskaus on toiveena, mutta en halua enää yrittää juoksemalla kalenterin kanssa. Tarkoitan ovulaation paikantamista ja kierron laskemisia noin muuten ja tuntemusten kyttäämistä. Jotenkin haluan tän asian menevän omalla painollaan eteenpäin ja harrastan seksiä jos siltä tuntuu enkä enää ahdistele miestä ainoastaan ovulaation aikaan :) Joten jos on jossain päätetty meille tulee lapsi, se tulee ilman mun kalenteria...
 
meillä kävi niin,että me haluttiin lasta,muttei sen koomin yritetty sitä ja sovittiin,et se tulee jos on tullakseen. Mut kävikin niin et mä ravasin koko aika apteekissa hakees testejä ja ajattelin lähes koko ajan et "nyt oon raskaana" "nyt on ihan sellanen olo" mut jouduin aina pettymään. Sit päätettiin miehen kans et yritetään tosissaan olla ajattelematta asiaa eikä edes puhuta siitä ja hups keikkaa nyt oon seitsemännellä kuulla raskaana. Kokeile säkin olla ajattelematta asiaa, myös sitä keskenmenoa. Mulla oli parisen vuotta sitten tuulimuna raskaus,mut sillä oli varmaan tarkoitus, koska olin ihan väärän miehen kans jne... Voimia!! :hug:
 
Mutta miten sitä pystyy olemaan ajattelematta? 1½ kk nyt km:sta ja joka hetki (melkein) ajatuksissa ainakin vilahtaa halu olla raskaana, pelko, ettei se enää onnistukaan, ja kokoajan yrittää kroppaanasa kuunnelle, eetä oisko ovisaika ja sit sen jälkeen... joo, ei oo helppoo olla ajattelematta.. ja kalenteria lukematta..

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, miten olla ajattelematta vauvapuuhia?
 
Mä kans samaa mietin kuin Murmelin...miten ihmeessä sitä pystyis olemaan miettimättä. Km:n jälkeen päätin etten asiaa mieti mutta turhan usein yllätän itseni kyttäämästä itteeni ja laskemassa kiertopäiviä, vaikkei niistäkään mitään hyötyä oikein ole kun epäsäännöllinen kierto ja nyt km varmaan sekotti entisestään. Ovistikkuihin en ole sortunu ja ajattelin mennä tästä eespäinkin ilman. Seksistä/haluista kun ei oo meillä kummallakaan puutetta että luulis tärppäävän jos on tärpätäkseen. :heart:

Mutta siis vinkkejä ei todellakaan ole. Itse nyt yritän pitää ajatukset tulevassa lomassa parin viikon päästä mutta kun eipä sitä lomaillakaan voi koko ajan... ;)

Jaksamisia Murmelin!
 
Juu, vinkkejä otettais mielellään vastaan miten ajatukset sais pois vauvapuuhista!

Nyt 2kk km:sta ja pahasti näyttää kuume nostavan päätään, vaikka niin km:n aikana vannoin ettei koskaan enää....ei raskautumisia, ei lapsia. Mutta niin se mieli muuttuu, näköjään.

Itselle olen antanut kyllä luvan ajatella vauvaantumista aina kun siltä tuntuu. Olen huomannut että tunteiden ja ajatusten "panttaus" ei tee hyvää. Siitä se pää vasta meneekin sekaisin, kun haluais ajatella mutta yrittää kieltää sen. Ja sitten kun aikansa pöyrii ja möyrii niissä vauvahaaveissa, huomaa että ne menee ohi. Tullakseen taas takaisin, jossain vaiheessa...

Nyt olis tarkoitus tämän toisen km:n jälkeen olla tjot-linjalla, mutta katotaan miten käy... :whistle:
 
:hug: Kaikille teille! Ajatuksissa tietenkin mullakin on raskautua uudestaan. Km:sta kohta 2kk. Mutta huomasin tossa ennen plussa testiä ajattelevani vain ja ainoastaan tulla raskaaksi ja peuhattiin vaikka ei haluttanut. Koska oli ovulaatio. Nyt haluaisin vain antaa asian olla ja ajatella vaikka tulevaa kesää ja tehdä suunnitelmia lomaa ajatellen. Että se liika kuumeilu saa jäädä nyt taka-alalle ja keskityn olennaiseen eli mieheen ja parisuhteen ylläpitoon. En halua hulluna pyörittää ajatuksia uudesta raskaudesta ja että tänään kierron päivä se ja se, tänään sitä ja tätä. Toivon iloista yllätystä tapahtuvaksi juuri kun sitä kaikkein vähiten odottaa. Ja kun huomaan ajattelevani asiaa liiaksi, työnnän sen vaan pois mielestä ja uskon ja toivon meille se onni suodaan. Kuten toivon sitä kaikille teille:)
 
hommatkaa mahatauti |O tääl viimeseen viikkoon ei ole kyl vauva haaveet käyneet mielessä, eikä kyl se "tekeminenkään", isäntä ja 1v sairaana..ja ite alotin vasta uudessa työpaikassa. Tuo työpaikan hankkiminen on ollu hyvä askel. tosin meil mentiin ihan fiilis pohjalla ennen km:kin.. imetin viel sillon ja piiiitkät kierrot, mut pitää täs nyt vähän seurailla kierron pituutta sen verran, et laitan menkkojen alkamispäivän ylös ja sen kummempia muistetelatta annan sen hautua. jos syksyyn mennessä ei ole uus raskaus alkanut, ni sit vois gyneltä käydä kyseleen jotain kiertoa tasoittavaa
 
Mä sain keskenmenon parin vuoden yrityksen jälkeen ja ajatus uudesta yrityksestä tuntui :headwall: . Me sitten päätettiin ottaa koira, josta oltiin jo pitkään haaveiltu, mutta lykätty jos satunkin raskautuun ja kouluttaminen olisi hankalampaa raskaus/vauva-aikana. Noh sitten kävi niin, että otettiin koira helmikuussa ja toissaviikolla tein sitten plussatestin. Kaikki ajatukset oli kyllä koirassa ja vauvaa ei todellakaan tehty, vaan mentiin vaan fiiliksen mukaan. Aiemmin oli jopa lääkitystä lapsettomuuteen...
 
Aika tosi paljon samoja ajatuksia meilläkin, kohta on 1½kk km:sta.. Haluan raskaaksi, oman vauvan. Ajattelen sitä paljon ja en halua olla kalenteri kädessä ja miettiä mikä olo milloinkin, jotain muita asioita pitäs olla mielessä. Kauheeta empä tiiä- olotilaa koko ajan, :headwall:
Ajatukset seilaa.. Meillä on tulossa syksyllä häät, joten saadaan ajatukset niihin. Toisaalta ajattelen, että se saattaa olla huonokin asia, koska osaan stressata asioista aika hyvin. No, katotaan mitä tulee! Toivottavasti tärppää kuin vähiten odottaa..
 

Yhteistyössä