Miksi vahvasti meikatut, liian pienissä vaatteissa kulkevat naiset

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
luulee et heitä katsotaan vain sen takia et ovat niin upeita ja kauniita ja seksikkäitä?
miksi läskit kuvittelee että miehet ajattelee heitä hyvännäköisiks? miehet vaan tietää että varmana saa läskiltä.
 
tt
ok, eli se ei ole upeus, kauneus, eikä seksikkyys eli mikä se sitten on. Rumuus se ei voi olla, koska itse luettelit juuri ne mitä kyseinen ihminen on. Minkä vuoksi he siis katsovat?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tt :
ok, eli se ei ole upeus, kauneus, eikä seksikkyys eli mikä se sitten on. Rumuus se ei voi olla, koska itse luettelit juuri ne mitä kyseinen ihminen on. Minkä vuoksi he siis katsovat?
Nainen voi olla näyttävä olematta kaunis? Liian pienet vaatteet näyttää epämukavilta? Liian vähäinen vaatetus herättää kummastusta? Siinä muutama syy näin alkuun.
 
bmi 21
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
luulee et heitä katsotaan vain sen takia et ovat niin upeita ja kauniita ja seksikkäitä?
miksi läskit kuvittelee että miehet ajattelee heitä hyvännäköisiks? miehet vaan tietää että varmana saa läskiltä.
Mikä se on sinun ongelmasi? Onko läski vienyt miehesi? En tajua näitä.

Yhtä hyvin voi sanoa, että rumalta saa, laudalta saa, perseettömältä saa jne....
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
luulee et heitä katsotaan vain sen takia et ovat niin upeita ja kauniita ja seksikkäitä?
miksi läskit kuvittelee että miehet ajattelee heitä hyvännäköisiks? miehet vaan tietää että varmana saa läskiltä.
miksiköhän minä ajattelen sinun olevan ääliö?
 
bmi 21
Alkuperäinen kirjoittaja bmi 21:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
luulee et heitä katsotaan vain sen takia et ovat niin upeita ja kauniita ja seksikkäitä?
miksi läskit kuvittelee että miehet ajattelee heitä hyvännäköisiks? miehet vaan tietää että varmana saa läskiltä.
Mikä se on sinun ongelmasi? Onko läski vienyt miehesi? En tajua näitä.

Yhtä hyvin voi sanoa, että rumalta saa, laudalta saa, perseettömältä saa jne....
HUOM!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tt :
ok, eli se ei ole upeus, kauneus, eikä seksikkyys eli mikä se sitten on. Rumuus se ei voi olla, koska itse luettelit juuri ne mitä kyseinen ihminen on. Minkä vuoksi he siis katsovat?
Nainen voi olla näyttävä olematta kaunis? Liian pienet vaatteet näyttää epämukavilta? Liian vähäinen vaatetus herättää kummastusta? Siinä muutama syy näin alkuun.
onks tää ap aina sama henkilö??? Taitaa olla omassa elämässä asiat huonosti,kun kaikkien ihmisten tarttis olla samanlaisia samassa kaavassa. kauniita ja hoikkia. hänen mielestään lihavat,rumat ja erilaiset ihmiset tarttis ilmeisesti lahdata...
 
ellu
mä ainakin ajattelen että läskeiltä saa helposti, kun niitä ei muutenkaan kukaan huoli.

Mun ex kaipasi seksiä meidän eron jälkeen ja haki baarista ilta toisensa jälkeen kaiken maailman läskejä sänkyynsä, KUN NE OLI NIIN HELPPOJA! Ja siis se oli sellainen seksinhaku vaihe hänellä. Erottiin ystävinä, ja minä en siis ole ylipainoinen. Eikä ole exän tyttöystävät koskaan minun jälkeenikään ole olleet lihavia. Mutta yhdenyönpanoja lihavista sai kuulemma helposti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
mä ainakin ajattelen että läskeiltä saa helposti, kun niitä ei muutenkaan kukaan huoli.

Mun ex kaipasi seksiä meidän eron jälkeen ja haki baarista ilta toisensa jälkeen kaiken maailman läskejä sänkyynsä, KUN NE OLI NIIN HELPPOJA! Ja siis se oli sellainen seksinhaku vaihe hänellä. Erottiin ystävinä, ja minä en siis ole ylipainoinen. Eikä ole exän tyttöystävät koskaan minun jälkeenikään ole olleet lihavia. Mutta yhdenyönpanoja lihavista sai kuulemma helposti.
Aika säälittävää yleistämistä ja haukkumista, ei voi muuta sanoa... Ruma voi olla vaikka on hoikkakin. Sinua jäänyt ilmeisesti kaihertamaan nuo "läskipanot"

Ja itse en ole lihava, mutta tällaiset yleistykset kertoo ihmisestä paljonkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
mä ainakin ajattelen että läskeiltä saa helposti, kun niitä ei muutenkaan kukaan huoli.

Mun ex kaipasi seksiä meidän eron jälkeen ja haki baarista ilta toisensa jälkeen kaiken maailman läskejä sänkyynsä, KUN NE OLI NIIN HELPPOJA! Ja siis se oli sellainen seksinhaku vaihe hänellä. Erottiin ystävinä, ja minä en siis ole ylipainoinen. Eikä ole exän tyttöystävät koskaan minun jälkeenikään ole olleet lihavia. Mutta yhdenyönpanoja lihavista sai kuulemma helposti.
juupa juu taas :headwall:
 

Yhteistyössä