Hakutulokset

1. S

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Niin ja Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :flower: :flower: :flower:
  2. S

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Merkkailen vaan Sissi75 ja vatsan asukas 40+3
  3. S

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

Merkkailen vaan :D Oon päässy takasin sivistyksen pariin. Ihanaa lomaillakin, mutt ihanaa palata kotiin. Sissi75 + vatsan asukas 32+5
  4. S

**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Tämä likka painuu nyt töistä kotiin ja pulahtaa eilen pihalle viritettyyn uima-altaaseen viilentymään. Toivottavasti vaan lapset eivät ole kantaneet sinne kamalasti hiekkaa ja nurtsia. :D Sissi75 & vatsan asukas 29+2 (muistaakseni)
  5. S

Äitiyspakkauksesta: Mä tykkäsin kaikista vaatteista ja kamoista. Kaikki varmasti tulee jossain vaiheessa käyttöön. Nyt oon haalinu muutamat 56cm vaatteet kirpparilta kun niitä ei montaakaan ollu pakkauksessa.
  6. S

Silityksestä: En minäkään ole mikään silityksen ystävä. En silitä ku pakolliset. Jostain vaan luin ett pitäs silittää :ashamed: Huuhteluainetta ku ei suositella käytettäväksi niin silittämällä sais pehmeeksi. Kai mä noi ekan kerran silitän ja sit ne käytön mukaan jää silittämättä...
  7. S

Neuvolassa kävin eilen ja mulle on tullu painoa yhteensä 10kg. Itse kauhistelin, mutt neuvolan täti oli rauhallisin mielin. Eli painoa nyt 71,5kg. Kaikki oli neuvolassa hyvin. Lääkärilläkin kävin. Sf-mitta on pompannut lähelle yläkäyrää kun se aiemmin on ollu lähempänä alakäyrää. Pesu-urakka...
  8. S

Täällä on puhuttu liivinsuojista. Mä sain vinkin ett jos käyttää kertakäyttöjä niin ne voi tarttua nännin päähän kiinni... Kannattaa kuulemma laittaa joku kangas siihen väliin. Esim. lakanasta tehdä pieniä kangastilkkuja jotka sit pesee koneessa muiden mukana. Itse ajattelin käyttää...
  9. S

Mä oon kyllä käsittäny ett hoitovapaa pitäis pitää loppuun saakka mihin on sen ilmottanu. Riippuu varmaan työnantajastakin. Olikohan se nyt niin ett kaks kertaa voi hoitovapaata jatkaa ja sit täytys mennä töihin. En oo ny ihan varma, mutt näin mä oon käsittäny.
  10. S

Ehkäisystä: Pillereitä vähempi hormooninen vaihtoehto on ehkäisyrengas ja ehkäisylaastari. Mulla on ollu joskus pillerit, mutta syytin niitä keskenmenoista( päässä kun on vikaa :laugh: ). Sit vaihdoin ehkkäisylaastariin, eli tyyliin nikotiinilaastari, kiinni vaan esim. pakaraan ja viikon päästä...
  11. S

Roona onnea tulevien häiden johdosta! :flower: Seksi: Meillä miehellä on halut samat ku ennenkin eli heti valmis, mutta mulla taas halut on vähä laantuneet. Harmittaa ja tulee huono omatunto ku toista haluttais. Ei sillä etteikö me seksiä harrastettais, mutta ei ny joka päivä. Mun...
  12. S

Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

odottava ja onnellinen meillä kun paketit tulee R-kioskille niin sieltä pääsee hakeen viikonloppunakin. Jotain hyötyä siitäkin. :D Mä tykkäsin paketin sisällöstä, mutt mulle kelpaa vähän kaikki. Se villahaalari oli aivan täydellinen. Ihanan ohut. :D
  13. S

Uskomatonta mutta TOTTA! Kelasta tuli maanantaina lappu ett äitiyspakkaus saapuu parin viikon päästä. Eilen oli posti tuonnut lapun ett äitiyspakkaus on noudettavissa!!! :D Vähänks siistii!!!! Eilen en ehtiny sitä vielä hakee, mutt tänään...heti ku mies ja auto vapautuu lasten...
  14. S

sohvi-04 Onnea todella paljon prinsessasta :flower: :hug: Täälläkin pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin :heart:
  15. S

Roona82 voi kiesus sentään ton Kelan kanssa. Mua ärsyttää ett sen kanssa joutuu tappeleen eikä loppujen lopuksi sieltä saa kunnolla mitään tietoa :headwall: Tai ainakaan ne ei puhu samaa kieltä. Pitäs olla joku taho joka auttais kaikkien papereiden täyttämisessä/hakemisessa. Tuskaa!!!
  16. S

Nuppu09 mä vein paperit Kelaan 11.5 ja eilen 26.5 tuli päätös ett pakkaus tulee parin viikon päästä. Eli tohon tietoon meni n. 2 viikkoa. ElämänIlo3 mulla tulee painon tunne tai lähinnä semmonen ett koko värkki valahtaa ulos sillo ku oon kyykyssä. miimumaija mä syön retaferiä rautana...
  17. S

Eilen päivällä olin huolissani kun ei Kelasta ole kuulunut mitään päätöstä, niin eikös postin joukossa ollut kirje ett äitiyspakkaus on tulossa parin viikon päästä. Hieno homma! :) Mulle ei olla neuvolassa puhuttu mitään sokerirasituskokeesta. Eilen viimeksi kävin ja vatsan asukkaalla...
  18. S

Vivid näinhän sitä toivoit ett pakkaus tulisi maanantaina :D Hyvä niin! Kerrankin käy toiveet toteen =) Mä jatkan odottamista. Pelkään ett ne on unohtanu meidät kokonaan. Tulis edes jotain päätöstä. Mulla on neuvola tänään. Pääsen kysymään ku mulla on ollu alavatsa todella kovana...
  19. S

Jossain vaiheessa teillä ollut iästä puhetta. Mä olen 33v ja esikoista odotan. Ett onkohan täällä muita yli 30v ensiodottajia? Aikoinaan parikymppisenä naimisiin mentyäni haaveilin tekeväni lapset nuorena. Kaks keskenmenoa saatiin aikaseksi ja kolmatta en olis enää kestäny. Sit tuli ero ja nyt...
  20. S

Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

Tänään oltiin perhevalmennuksessa ja siellä selvisi mahdollisesti syy pakara kipuuni. SI-nivelen löystyminen. Käyn huomenna hakemassa terveyskeskuksesta lainaksi kapean lanteille tulevan tukivyön, jospa siitä olis apua. Kovasti suosittelivat niitä muitakin tukivöitä. Ei tarvi kuulemma asioiden...

Yhteistyössä