Heipsan!
Täällä on menty vauhdilla koko loppuviikko paikasta toiseen, kun loma alkoi torstaina. Käytiin katsomassa miehen siskon vastasyntynyttä poikaa toisella paikkakunnalla torstaina. Perajantaina olin viihteellä työporukan kanssa, kun meillä oli perinteiset kesäkauden avajaiset. Olin tietty kuskina ja join kahvia/colaa/kaakaota koko illan syöminkien päälle. Oli kyllä virkistävää käydä ihmisten ilmoilla ja mielettömän paljon tuli naurettua pitkästä aikaa. Eilen olikin maha ihan kipeä syömisistä ja nauramisesta =) Tämä päivä puolestaan vietettiin shoppailemalla Turussa ja kavereita moikkaamassa siellä =) Nyt oonkin ihan poikki fyysisesti, mutta mieli on niin virkeä
Pikkuinen on nyt muutaman päivän
liikkunut lähes 24/7 ja vaihtanut asentoa monta kertaa niin, että koko maha heiluu. Automatkalla kotiin tullessa hän vääntelehti hirmuisesti ja minä kiemurtelin penkissä hyvää asentoa etsien. Nyt sitten liikkeet tuntuvat hieman ylempänä taas vaihteeksi eli taitaa tyyppi olla nyt "oikeinpäin"
Ähky-olo on nyt bongattu täälläkin pari kertaa viime päivinä. Ravintolasyömingit ei mahdu kokonaan :x Maha tulee olevinaan hirmu täyteen ja sitten kuitenkin 1-2h kuluttua on taas sellainen olo, että voisi syödä jotakin
Niinpä syön koko ajan :ashamed:
Limoista ollut juttua. Mulla esikoisesta limatulppaa alkoi irrota aamulla, kun illalla suuntasin synnyttämään. Sellaista veriviiruista kirkasta limaa ja sitä tuli paljon pitkin päivää :x Valkovuoto on mulla nyt raskauden aikana lisääntynyt paljon ja on toisinaan koostumukseltaan limaista, välillä kirkasta välillä valkoisempaa :x Hyi, mitä juttuja :x :x :x
Ostin tänään tulokkaalle taas yhden vaatteen ja lisäksi sain tutulta muutaman pienen bodyn. Pikkuhiljaa saa alkaa laittelemaan jotain valmiiksi pientä varten :heart: huomenna jos saisin miehen kokoamaan kanssa lipastoa ym. niin saisin projektia alkuun
Kristelle 23+6