=) heh, ei lainkaan mene liian tunteelliseksi. Ihtekin aina tunnustelee ja hymyilee milloi missäkin ku toinen hikottelee. Varmaan ulkopuoliset kahtoisi et "hullu ämmä" ku ihtekseen hymyilee.Alkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:ElämänIlo3 mulla oon ainakin tuota nopeasti täyttymisen tunnetta, ollut nyt kolmisen kuukautta.. Pitää ainakin verensokerin tasaisena kun syö suht vähän ja parin tunnin välein.. Ihan hassua, yleensä mulla on ollut suht pohjaton maha
täällä herättiin aamulehden tuloaikaan purun hikkaan..kyllä nauratti - hän on ihana :heart: (meneekö vähän tunteelliseks kun jopa toisen hikka laittaa liikuttuun)
kerttuneiti&puru 25+4
Joo sitä mäki vähän mietin... Pitiki googlettaa et mikä ihme se limatulppa ees on, ku ohimennen vaan jossain huomannu joidenkin siitä puhuvan...Alkuperäinen kirjoittaja Anrika:Roona: toivottavasti nuo limaklöntit ei oo mitää limatulppaa vielä tuossa vaiheessa.. toisaalta limatulppa varmaan aina on vähän verinen joten tuskin on sitä? Jospa se kuitenki ois vaan valkovuotoa? Sitähän voi raskausaikana tulla välillä isommissa määrin!?
Mä oon kanssa kysellyt täällä palstalla tosta tulpasta ja koittanut googlettaa!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Joo sitä mäki vähän mietin... Pitiki googlettaa et mikä ihme se limatulppa ees on, ku ohimennen vaan jossain huomannu joidenkin siitä puhuvan...Alkuperäinen kirjoittaja Anrika:Roona: toivottavasti nuo limaklöntit ei oo mitää limatulppaa vielä tuossa vaiheessa.. toisaalta limatulppa varmaan aina on vähän verinen joten tuskin on sitä? Jospa se kuitenki ois vaan valkovuotoa? Sitähän voi raskausaikana tulla välillä isommissa määrin!?
Ja niin mäkin ajattelin, et varmaan vaan valkkaria. Mut ihmettelinpä vaan kun ei oo muuten ollu mtn runsaampaa vuotoa, ja noi tuli niin ihme klöntteinä. Mut... tiistaina selvii. Ei kai täs nyt sen kummempaa ku on ihan hyvä olo jne.
Joo näin mäkin luin...Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Kuulemma se uusiutuu :attn:
Joten? Rauhallisin mielin(kö )? :attn:
en tie onko tää jo vanha juttu mutta en jaksa lukee kaikkia läpi niin huolella..Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Miten niin ei tekisi mitään!? Sulla jo viikkoja 24+1 eikö ne muka tekisi mitään?Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:voi ny sun saatana :kieh:
soitin äitipolille, joo-o.
käskettiin ottaa yhteyttä neuvolaan, johon yritin, mut sieltä ei vastattu!
sano äitipolilla vaan, et soitan huanoon aikaan, ( pe klo 15.00) ,et ne ei ota vastaan kun neuvolan lähetteellä, muuten sinne ei pääse!
ja "pahoittelii" et kun on niin kurja mennä sitte sinne terveyskeskukseen istumaan, kun joutuu jonottaa monta tuntia!
käski vaan juoda ja maata, mut ku oon perkele maannu koko päivän!
ja ens viikolla sit omaan neuvolaan!
ja sano vaan töykeesti, et ei näillä viikoilla mitään tehtäs vaikka joutusin yöllä lähtemäänkin!
:'(
vähän mua kiukuttaa, ja itkettää! :'(
tää on niin saatana tätä seinäjoen keskussairaalan touhua! kristus! :kieh:
vittu ja sairaala toimii niin laatukäsikirjojen mukaan, just joo!
mä kiihdyn! |O
fiksu ja brutus 24+1
Mä olen jotenkin eri mieltä. |O
Ja eikö sohvin vauva syntynyt noilla viikoilla??
Sinne vaan jos tilanne näyttää siltä! Mulla on vaan huonoja kokemuksia noista ennenaikaisista supistuksista! :headwall: Tuntuu että noi hoitajat on ihan k***päitä ja ei "välitä" :kieh: :headwall:
Älä odota jos sinulla sellainen tunne vaan mene ja vaadi että ne tarkistaa
ja kattoo tilanteen! Ei kuulosta hyvälle jos levossakin tulee supistuksia.
Fiksu Voima :hug: ja ilmoittele miten jakselet. :hug:
Toivottavasti menee ohi...
Ottaa päähän tollaset että ei tehdä mitään :headwall: :kieh: |O
Bebes & Salamatkustaja 26+5 :heart:
Joo näin se taitaa olla viikkojen 27 kunniaksiAlkuperäinen kirjoittaja Roona82:Joo näin mäkin luin...Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Ja voisko olla joku viikon 26-27 -limaklöntti? Ku mullaki huomenna poks 27
Löysin tällasen kuvauksen: "Limatulppa on suojana vauvalle koko raskauden ajan. Limatulpan irtoaminen ei kerro sitä kuinka pian synnytys tapahtuu. Se on ennakoiva merkki lähestyvästä synnytyksestä ja kertoo sen, että kohdunkaulakanava on alkanut lyhentyä. Limatulppa voi olla juoksevaa venyvää limaa tai verensekaista limaa tai paksua limaa olevä klöntti. Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
Joo, mulla on jatkuva pelko perseen alla, että toi lapsi tulee ulos... Jääny niin hirveet traumat kun kaverilla syntyi rv 24. Ja ei yhtään helpota ku se mun kaveri soittelee ja kyselee oloja ja selittää et en saa tehä mitään jne. En oo viittiny ees sanoo sille noist yöllisistä suppareista mtn, vaikka eilen soittikin. Se olis varmaan soittanu jo ambulanssin, poliisin ja palokunnan mulle tänne sen takia.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Joo näin se taitaa olla viikkojen 27 kunniaksiAlkuperäinen kirjoittaja Roona82:Joo näin mäkin luin...Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Ja voisko olla joku viikon 26-27 -limaklöntti? Ku mullaki huomenna poks 27
Löysin tällasen kuvauksen: "Limatulppa on suojana vauvalle koko raskauden ajan. Limatulpan irtoaminen ei kerro sitä kuinka pian synnytys tapahtuu. Se on ennakoiva merkki lähestyvästä synnytyksestä ja kertoo sen, että kohdunkaulakanava on alkanut lyhentyä. Limatulppa voi olla juoksevaa venyvää limaa tai verensekaista limaa tai paksua limaa olevä klöntti. Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
Saa nähdä Roona jos meillä onkin limatulppaa että kauan meillä menee?
En kyllä toivoisi yhtään että vauva nyt syntyisi!
Pelottaa koko ajatuskin
Tosiaan, hyvä että sullakin kaikki hyvin!! Niin oma napa ollu mielessä, mut nyt ku oon vähän rauhottunut taas niin muistaa muidenkin hädän...Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:merkkaus, kaikki toistaseks ainakin ok! =)
fiksu ja brutus 24+3