**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Ai että mitkä keskustelut.... :LOL: Onneks täällä kans käytetään ihan ehtoja aitoja kondomeja, eikä niitä kammostuttavia hanskoja!!!! Hmmm... piru ku en oo koskaan huomannu kattoo niitten kortsujen merkkii...!! :LOL:
 
Mii26 sun kela innostuksesta kävin kanssa kattomassa kelan sivuja ja niinhän se oli mullekin päätös tehty!!! :D
Tätä lähdetään juhlimaan mäkkäriin :LOL:
Sai nimittäin odottaa päätöstä kuukauden.... mutta oli odottamisen arvoinen odotus :p

Dildo ultrasta :LOL: Mulle kanssa vedetty ain kortsu ja liukkarit siihen päälle :whistle: Silloin se on tuntunut epämukavalta kun sen on tehnyt mies :ashamed:
ja oma mies on ollut mukana :ashamed: :whistle: :D

Siis miten voikin päivä muuttua tosta päätöksestä??
Musta tuntuu että mulla on näitä ärri-murri-haista *****-v****taa kaikki päiviä tosi usein!!! :kieh: :ashamed: :snotty:
Ja tule itelle paha mieli kun sille ololle ei vaan voi mitään :headwall:
Saattaa olla monta päivää viikko että olen ihan oma itseni ja sitten taas.... :snotty:
Mies raukka on aina koetukselle munkanssa :ashamed: Nykyään se on oppinut "lukemaan" mun naamaa että onko huono vai hyvä päivä!! :whistle:
Uskon että tällä kuumuudella on osa syynsä :headwall:
Ei kukaan kestä päivästä toiseen +30-40 asteen lämpöjä... :xmas:
No kait tämä taas tästä ;) Ekasta raskaudesta olin ihan kamala :D
Itkin koko ajan, kiukuttelin, olin pahalla tuulella ja sitä mies ei voinut ymmärtää yhtään :LOL:
Nyt ehkä oppinut jo kun neljättä tehdään että mitä tämä on :LOL: :whistle:

Miehistä muutenkin Onko teillä mies muuttunut raskausaikana?
Onko hellempi, ottaako huomioon enemmän, saatko tehdä kaikkea samalla tavalla norm.listi? Mitä jos valitat että särkee johonkin esim. jalkoihin, selkään niin hierooko?
Tai kun on paha olo niin tukeeko enemmän kuin ennen!?
Miellä niinkuin jo sanoin mies osaa lukea merkkejä ja silloin on joko hiljaa tai kyselee että mikä on! Mulla vaan ei ole koskaan vastausta :headwall: Koska se olo vaan on! Ei johdu mistään tai kenestäkään?? :kieh: Hellyydestä ja huomioimisesta niin mies on aina hieronut ja auttanut jos jotain on ollut! Nykyään en saa enään nostaa mitään siihen on täysi kielto!
Viimeksi sanoi että jos nostan niin suuttuu minulle |O :kieh:
Mutta muuten meillä on kyllä elämä jatkunut normaalisti! Ei mitään suurta muutosta tapahtunut raskauden myötä! :D
Mikä toisaalta on ihan hyvä!! En jaksaisi yli huolehtivaa isää enään lasten lisäksi...

Miten muuten esikkojen odottajat omat vanhemmat ja appivanhemmat on suhtautunut raskauteen? Onko kovaa höösäystä? Älä tee sitä tai tätä! :D
Meillä oli juuri ekassa toka meni jo kaikille rutiinilla ja sain nauttia raskaudesta rauhassa...

Tulipas löpinät... turhan päiväistäkin mutta laittakaa omien raskauksien kuulumisia ja vointeja! Kiva aina lukea mitä muille kuuluu ja miten erilaisia kumminkin meidän kaikkien raskaudet on :D

Nyt mä lähden sinne mäkkäriin lastenkanssa juhlimaan :LOL: :LOL:
Aina mäkkäriä varten löytyy joku varteen otettava syy :whistle: ;)

Bebes & Salamatkustaja 27+2 :heart:
 
Roona piti kans kommentoida tota sun verenpainemittaushommaa - neuvolasta kuuluu saada se mittari lainaan kuulemma! Ja homma menee niin että niiden PITÄÄ se sulle hommata, tiedustelin nimittäin vähän.. Eli kyseleen sit vaan sellasen perään..hulluahan se ois jos sellasen ostaan joutuis.

bebes lennetään Antalyaan, ei oo onneks pitkä matka, alle neljä tuntiako se on.. en vaan löytänyt mun lentosukkia mistään, pitää toivoo et kintut ei nesteydy ja turpoo kauheesti.
 
Kylläpäs ootte taas ahkerasti kirjoitelleet.. hyvä niin :)

Tänne ei hirveesti mitään uutta kuulu, väsymystä väsymyksen perään.. tänään nukuttiin koko konkkaronkka 2,5h unet ja pitempäänki ois uni maistunu jos ei ois tuo neiti herättäny.. :snotty: Noh, saipahan ainaki nukkua kerranki!! Muuten ollaan oltu ulkosalla aika paljo ja tänään oli neidin 10kk neuvola. Mieski ollu reissuhommista jopa 5pv vapaalla, mut huomenna se taas lähtee reissuun... huoh..

Bebes kyseli miehen käyttäytymisestä raskausaikana: meillä ei kyllä pahemmin poikkea normiajoista, kai se on jo tottunu tähän ku on kolmas raskaus kolmen vuoden sisään.. :kieh: :D Naapurit sen sijaan "säälii" mua jatkuvasti, aina ku on jotai pihatalkoita tai muita ni mun ei sais/tarvis kuulemma tehä mitää "ku sulla on se iso mahaki".... :whistle: Eilen sanoinki et ois hyvä jos mieski säälis mua yhtä paljo, ni munhan ei tarttis tehä raskausaikana kotona mitää ja palvelu pelais.. :whistle: :saint: No joo, eipä tää olotila oo mikää sairaus, varsinki ku nyt ei oo ollu mitää isompia vaivoja ni hyvin voi tehä kaikki samat ku normaalistikki :)

Mut neiti hermostuu, täytyy mennä syöttää iltapuuro...

Anrika & Tepi 24+4 (piti taas laskea viikot ku ei muistanu... :ashamed: )
 
bebes: meillä mies ainaki on muuttunu... mut ei välttämät hyvään suuntaan. Ei oo koskaan kauheen hyvä ottamaan huomioon, mut nyt se vähänenki on kaikonnu! Ennen raskautta esim. sain hartiahieronnan melkee joka ilta, ku mul ne jumiutuu niin herkäst... no raskausaikana en oo enää saanu hierontaa, ku vaan pitkän inumisen jälkee... :/
Mies myös muuttunu sen suhteen, ettei haluu seksii enää... tai ei ainakaa mulle kerro/näytä, jos haluaa!!!
Mutta sit on asioita joissa on tosi huomaavainen... eli mieshän on töis merillä, eli viikko kotona ja viikko töissä.... niin sillo ku on kotona ni mun ei tosiaan tartte aatellakaan siivoomista, mies hoitaa, ku tietää et selkä ei kestä ja alkaa supistelee. Sillon ku on töis ni näyttää olevan kiinnostuneempi asioista, ku soittaa/viesteilee ni kyselee kauheesti vointii ja kääpiäisen liikkeist ja tekemisist...
Mies on kauheen huono puhumaan ja näyttämään omia olojaan, ym... olis todella kiva kuulla tai nähdä välil, et mitä hää aattelee kaikesta?!?!!?!?!
 
Roona: Voi kun pääsiskin sinne! Oon aiemmin asunut Treella ja Pyynikki on kovinkin tuttu, mutta nykyään asustellaan pk-seudulla.

Mä kasvatan masussa varmaan jotain superjättiläistä, kun syön herkkuja ihan mahdottomasti :ashamed: Ahistaa ihan mennä vaa'alle torstaina siellä neuvolassa. Nyyh. Joka viikko ajattelen, et NYT parannan tapani, mutta mitä vielä; samaa rataa jatkuu.

Raskaudesta: Meillä esikon raskausaikana kyseltiin paljon enemmän, et miten on mennyt ja mikä on vointi, mutta nyt ei juuri kukaan kysele mitään koskaan. Kai ne ajattelee, et siinä se mene ku meni edellinenkin. Vaikka väärässä ovat, kun nyt voisin valittaa ja avautua joka asiasta :D

rimpulakissa rv 27+4
 
Onko muiden miehet kommentoinut/sanonut jotain kummallista/hauskaa raskauteen liittyen? Lauantaina kun oltiin kaverin häissä, joissa bändi soitti, mun mies sai ihan yhtäkkiä päähänsä, että vauvan kuulo menee, kun tuo bändi soittaa kovaa. :LOL: En kyllä tiedä ketään, jolla olisi syntynyt kuuro vauva tuon takia.

Toinen ihana juttu oli tänä aamuna, kun mies sanoi, että taitaa vauva potkia kovaa. Mä olin vähän ihmeissäni, että mistä se nyt sen sai päähänsä. No se oli aamulla herännyt, kun olin tullut sen selkään kiinni (minä siis nukuin) ja vauva oli ruvennut potkimaan sitä selkään. :)

Täällä on kyselty muutenkin että onko mies muuttunut jotenkin. Miellä on seksi jäänyt selvästi vähemmälle, mutta hellyyttä on sitäkin enemmän.

Liikunnasta. Aiemmin olen jo valitellut, että ei pysty yhtä tehokkaasti liikkumaan, kun mahassa tuntuu ikävältä. Nyt on lisäksi tullut hengästyminen, eli ei tarvitse kuin vähän liikkua, niin olen ihan hengästynyt. Olemmekin ruvenneet käymään lenkillä niin, että mies on kävellen/hölkäten ja mä lähden pyörällä. Eilen kun olin pyörällä, niin mies työnsi mut pyörän päällä jokaisen isomman mäen päälle, jotta sille tulisi ekstra liikuntaa ja päästäisiin hieman vauhdikkaammin ne mäet ylös. Taidetaan kyllä olla aikamoinen näky lenkillä. :LOL:
 
Hehe, miten toi jaksaakin naurattaa, toi hanska-asia :LOL: Jotenki vaan niin huvittava mielikuva siitä sauvasta ja siihen hanska vaan päälle, keskisormi pystyssä ja sisään... :LOL: Onneks ei sentään peukkuun sitä laittanu :D

Rimpulakissa: tutulta kuulostaa! Mulla viel paino yläkäyrillä, ja turvotukset päällä... Ja silti mässään kaikkee epäterveellistä... Herkkuja ja rasvasta ruokaa välillä... Yh. Ja ottaa päähän ku mies ei kato mun perään YHTÄÄN! Se on ite pahempi syömään jäätelöö ku mä! Litra menee helposti... Ja sit tänäänki se kokkaili ruuaks pyttipannua! Siis paisto keitettyjä perunoita, makkaranpalasia ja kananmunaa... Ja sillähän ne mun kilot pysyy kurissa?? :LOL: Noh, onneks meillä yleensä mä teen ruuat, niin tulee vähän monipuolisempaa ja enemmän kasviksia. Mut siis ton päivän aterian lisäks tulee tosiaan ahmittua aina vaikka mitä "välipaloja" mitkä sais kyl jättää pois.. :kieh: :headwall: :ashamed:

Kerttuneiti: Hyvää matkaa sulle! Toivottavasti reissu menee niinkö oot suunnitellu, ja asiat selkenee! B) :flower:

Nyt kattoon taas jotain älyvapaata 4D-dokkaria :D
 
Vivid
Merkkailen vaan nopeasti, kun oon jo menossa nukkumaan!

Eilen yöllä tuli ennätys. Heräsin kolme eri kertaa Hipun potkuihin!! Aiemmin oon herännyt alle viitenä yönä ja kerran per yö. Toivottavasti ei ota tavaksi tollasta yö-riekkumista :p

Vivid ja Hippu 28+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:
Ai että mitkä keskustelut.... :LOL: Onneks täällä kans käytetään ihan ehtoja aitoja kondomeja, eikä niitä kammostuttavia hanskoja!!!! Hmmm... piru ku en oo koskaan huomannu kattoo niitten kortsujen merkkii...!! :LOL:
No siis jonkunhan se on pidettävä keskustelun tasoa yllä :LOL: :LOL: :LOL: Ei vaan, ens kerralla taidan nauraa niin kippurassa siellä tutkimuksessa, että tipahdan alas siitä laverilta.. on siinä sit äippäpolilla seliteltävää, kun toiset haluis vaan kattoo jotain virtauksia tms :p

bebes mieki ootin kuukauden päivät sitä päätöstä! Ja täälkin oli pakko juhlia.. tein mansikka-vanilja tortun, mums!

Huomiseen :wave:
 
painosta miuta alkaa taas huolestuttaa kun tuota painoa ei tuu...kai mie sit laihun jostai muusta kohasta samalla.Nyt viikon aikana 1kg puonnu eli ekasta neuvolakäynnistä tullu kaikkiaan sit 1,5 kg.
Närästys unohin eilen käydä apteekissa ostaa rennietä lisää...arvatkaa mimmonen yö oli :( miulla käy ihan kaikki närästämään ja välil polttaa niin kovasti ettei pysty ees puhumaan.Kävin sit vähän välii juomas piimää/jogurttia mut eipä juuri auttanu.Karsee vaiva.
Vauva on todellaki alhaalla,tunnen sen pään ihan selvästi.

Tepa75 27 tänään
 
Teä dildo-ultrista mä luin ihmeissäni et mistä kummasta tääl puhutaan. En oikeastaan tiä vielkää koska ilmeisesti se on ultra, jolla ultrataan sisäkautta, ja mul ei koskaa oo sellasta tehty. Mut sit ku tajusin rupes naurattaan se hanska juttu ihan ajatuksena jo. :LOL:


Rimpulakissa täälki eräs joka lähes joka viikko päättää et alkaa syömään terveellisesti. Hah, mishä se viikko on. Luulenpas ettei sitä tulekaan ku en malta pitää näppejäni erossa jäätelöistä, kekseistä, leivonnaisista, limukasta ja voi voi voi sentää ku tulee ihmeellisesti nälkä aina ku näkee mäkkärin. :LOL:

Helinä83 hih, voi ku meilki ois vaiks noi, mut meil ei mies liiku juurikaan ku ei enää fyysisesti raskaitten työpäivien jälkeen jaksa. Ois sekin patistelemassa minuu pyöräilemään, jos se ei aiheuttas supisteluja. Taas monta päivää alavattaan sattunu, mut vain suppareiden aikaan joten liitän ne sit et ovat kipeitä supistuksia, mut tänää ku lekurineuvola nii pyydän et ottavat jotai näytteitä et oisko joku tulehdus. Ressaavia noi supparit.

Miehen käyttäytymisestä meil mies kyl on jotenni hellempi tai huomioi enemmän. Mut siis, tekee aamupalan vk loppuisin valmiiks ja mä saan siihe asti sängys loikoilla, ja muita hemmotelui. Grr..tosin, tuo kotio mulle kaupasta milloi mitäkin herkkui ja joskus jopa miu lempihampparia töistä kotio tullessaan. Tosin, niit oon koittanu pyytää ettei tois ku enhä mä sit voi pitää näppeini erossa jos toinen oikei kotio tuo. :kieh: Sit on hieromas milloi jalkoja, harteita, käsivarsia, päätä jne..jopa oma-aloitteisesti. Sit tuntuu et enemmän myös halii päivän myötä tai koskettelee ohikulkiessa.

Nyt ulos jos sitä kunnolla heräisi tähän päivään. :D
 
Huomenta!

Mulle on kans tehty esikon aikaan ultraus ala kautta, meillä laitettiin kans kapulan päälle kortonki ja siihen sit likkaria :LOL: hupaisaa, hanska kapulassa ja eiku rööriin :LOL:
No joo, mutta pakkohan siihen on laittaa suojat :D

Tääl kans pyritään lopettaa herkut, ei tuu yhtään mitään ku iltaan uppoo suklaalevy :whistle:
Ei auta ku ottaa ihteesä niskasta kiinni ja olla ihan sikana itsekuria että siihen kykenen, pakko ostaa kaupasta porkkanaa,hedelmiä,rypäleitä että popsinpahan makeen himooni sitten niitä, mansikatkii ois niiiin ihania mutustaa mut on vaan nii hiivatin kalliita viellä :(

Masussa myllerretään PALJON :heart: Ei aina tiiä mistä se survoutuu pihalle ku tuntuu vaihtavan asentoo sen minkä kerkiää, ja siitä mulle onkii tullu paniikki, pakko jutella seuraavan kerran nauvolassa kun on samalla myös lääkäri et onko mahollista joskus päästä ultraan tarkistaa kuin päin se on jos ei neukkutäti oo varma mis asennossa on ku käsikopelolla tutkii. en halua/uskalla/ja ei kait se oo suotavaa synnyttää perätilassa olevaa lasta. Ja sektio mua pelottaa kaikista eniten. :snotty: ja sekkii viellä että haluisin osviittaa siihen kui iso vauva on tulossa, esikoinen oli 3700g ja se oli jo iso että pelottaa jos tästä viel isompi tulee :whistle: mutta toivotaan et kaikki menee hyvin :heart:

Nyt aamukahvit nassuun ja sit suihkuun ja neitosen kanssa pihalle, näyttäs olevan ihan nätti ilma ulkosalla taas :)

palataan :) zeny ja pikkukakkonen 26+5
 
Mä oon ilmeisesti ollu niin hermostunu noissa alakautta tehtävissä ultrissa, etten oo kiinnittäny mitään huomiota tohon kortsuhommaan. Mietinki sit rakenneultran aikana, kun sen kapulan näin, että milläköhän ne pitää sen steriilinä, mut no tiettyki kortsu on kätevä vaihtoehto. :)

Tepa, jos vauva kasvaa ja voit hyvin, niin ei kantsi tosta painosta olla huolissaan! Vauva ottaa kyllä sen, minkä tarvitsee. Toisille sitä painoo tulee vähemmän ja toisille enemmän, nää on niin yksilöllisiä juttuja kaikki. Että ota ihan rauhallisesti vaan. :) Mullekaan ei oo paljoo painoa tullut, vaikka lähtöpaino oli siellä alipainon ja normaalipainon rajoilla. Mut toisaalta ehtiihän tuota tulla vielä! Pitää nauttia nyt tästä ajasta, kun olo on vielä kevyt ja turvotukseton. ;)

Bebes, meillä mies huomioi, halii, pitää hyvänä, taputtelee masua, tarjoutuu kantamaan kauppakassit ja muut ja on muutenkin aivan ihana ja ihanasti mukana kaikessa. :) Tää raskaus on lähentäny meitä ihan hurjasti ja vaikka sitä seksiä ei oikeestaan ookaan enää, niin läheisyyttä muuten piisaa. Siitä tulee ihana isi! :heart: Vanhemmat on tietysti ihan onnesta soikeina myös, kun tää on eka lapsenlapsi kaikille tuleville isovanhemmille. Eivät nyt sinänsä hössötä liikaa, mutta ovat myös aidosti kiinnostuneita meistä ja vauvasta ja odottavat kovasti ekaa lapsenlastaan.

Rosehip poksuu 27+0
 
Zeny: Mun esikoinen oli 4548g joten tuo sinun neitisi oli ihan kirppu mun herran rinnalla :D
Mulla on vaavi ollit koko ajan perätilassa, mä odotan jo ens viikon neuvolaa että saa tietää miten päin on. Ainakin potkut tulee aika alas.
Poika syntyi sektiolla, ja jos tää neito on loppuun asti perätilassa niin haluan sektion, perätilasynnytystä en halua..

Täällä ollaan kipeenä :snotty:
Kauhee flunssa ja välillä tuntuu ihan kuin kuume nousis ja laskis taas. Pari päivää olin jo töissä kipeenä, tänään jäin sitten kotiin ja oon varmaan loppu viikon..

Mutta nyt pitää lähteä lepäilemään..

Inka ja rinsessa 24+2 :heart: :heart:
 
Huomenta :flower: :flower: :flower:

Mä oon tänään ollu ahkera. Pissin kotona purkkiin, ja siitä purkista vielä pullottelin pissaa niihin koeputkiloihin. Vähänkö oli huvittavaa puuhaa btw. Enpä oo ennen joutunu pissanäytettä kotona pullottamaan!! :LOL:
Sit kiikutin ne labraan, jonka jälkeen soitin neuvolaan, ja ajelin sinne hakemaan verenpainemittarin... Alkoi naurattaa, kun ne kysyi siellä, että eikö TAYSista saanut? No daa - ei? TAYSissa käskivät hakea neuvolasta. Noh, ihan sama, sainpahan nyt sen laitteen, ja pääsee mittaileen...

Miehen käyttäytyminen raskauden aikana? Hmm.. Mä en oikeastaan osaa sanoa, että olis muuttunut mitenkään. Ainakaan tuo halailu ym. Koska mun ukko on aiemminkin ollut tosi ahkera halailemaan ja silittelemään ym. Että en ole sitä pitänyt niin ihmeellisenä. Tietenkin nyt se hellii paljon myös mun mahaa ja juttelee poitsulle sinne :) Kauppakassit ja oven avaukset se on ennenkin raskautta hoitanut aina tosi herrasmiesmäisesti. Ja kaikki kotityöt... Meillä mies on esim aina pessyt pyykit! Ja imuroinut! :eek: Onkohan se sittenkin homppeli? :LOL: Ei vaan, varmaan sillä on ollut anopin kautta hemmetin hyvä kotikasvatus. Ei kai se muusta voi johtua :) Ihanaahan tuo vaan on. Välillä tulee vähän liiankin lapamato-olo kun se aina siivoilee ym. Mut enpä mä oo sitä käskeny sitä tekemään - pitää vaan olla onnellinen :D

Meillä poika oli eilen siis ultrassa jo ihan raivotarjonnassa. Ja aloin just miettimään, että oli kyllä koko eilisen päivänkin heti aamusta lähtien tosi nätisti tuolla masussa. Tänäänkään ei ollut edes aamulla poikittain siellä! Voisko se olla, että hän on nyt sitten jo asettunut lähtövalmiiksi? Toivon mukaan pysyiskin noin, ihana tunne kun se ei potki ja paina kylkiä kokoajan! Toki napaahan se vieläkin potkii - ja kovaa!

Mites, napa-asiaa. Onko teillä napa jo levinnyt paljonkin, tai jopa tullut ulos? Mulla se on ihan hassu... Aina ollut tosi syvä ja tiukalla kierteellä toi napa. Nyt on kierteet auennu, ja se on enää pieni "kraatteri"... Outo vaan, kun se on ihan ruskea, ja tosi kuiva iho sieltä... Pitää vaan rasvailla ahkeraan. Ei varmaan mene enää kauaa, niin se on ihan sileä. Toivottavasti ei pulpahda ulos sieltä mitenkään, jotenkin ällöttää! :x

Niin, ja elämänilo3: multa ultrattin alkuraskauden ultra rv 9+ sillä dildolla, nt-ultra rv 12+ päältä sekä dildolla... Rakenneuä rv 20+ otettiin vatsan päältä. Ja nyt äitiyspolilla tuo eilinen ultra rv 27+ otettiin dildolla. Se tutki sillä dildolla myös mun kohdunkaulan ja kohdunsuun...
Jotain "virtauksia" se tutki, tosi pitkään. Ja katsoi lapsen mitat... Tosiaan, siis tää ultra ihan normi kontrolli kun syön lääkkeitä epilepsiaan. Ja lapsi näytti olevan ihan kunnossa :heart: :)

Jahhas. Jos sitä yrittäis taas nousta tästä koneelta ja mennä tekemään jtn muutakin välillä,... Vaikka... Mitä mä teen? En oikeesti keksi täällä kotona mitään innostavaa tekemistä. kokoajan kauheen adhd-olo, ja kaipuu olla sosiaalinen... Ei jaksa jumittaa tietokoneella, tai telkkarin ääressä tms. Tekis mieli lähtee jonnekin ja tehdä jotain...! Ärsyttää kun ei ole rahaa. Perkeleen metallin työttömyyskassa...!!!
Jotenki ahdistanu nyt pari päivää ihan hulluna. Kai sitä vois lähteä vaikka kaupungille istumaan johki kahvilaan et näkee edes ihmisiä? Blääh....

27+2
 
Heips,

Merkkaan vaan nopeesti. Jalka on jo hiukan parempi kävinkin eilen hakee apteekista sidetarpeita :LOL:

Kävin eilen neuvolassa ja luojan kiitos vauva sydänäänet kuuli todella hyvin.

Kohtu on kunnossa ja sf-mitta keskikäyrällä. Painoa tullut vaivaiset viisi kiloa koko aikana. Luulin et huomattavasti enemmän :ashamed:

Illaksi taas töihin. eilen vatsa oli tosi kova ja nivuset todella kipeät. Tuli jus soitto et saan huomenna mennä sovittaa sellasta tukiliiviä heh.

Hyvää päivän jatkoa kaikille äideille ja masukeille

Jooseppi & Möykky 27+0 :heart:
 
Ihunata! Neuvolassa käyty ja KAIKKI HYVIN!! Tosin jatkan samaa rataa eli kaikki suppareita aiheuttava tekeminen pois, vaikkakaan ei mitään ollut kohdunsuulla tapahtunut mut kaikesta huolimatta, kun viikkoi ei viellä ole tarpeeks. Lääkäri vain meinas et 35 viikolle asti varot kaikkea mistä suppareita tulee, sit annat mennä nii paljon ku haluttaa. :LOL:

Hb oli noussut 113. Eli nopeeta oli noussu ja sf-mitta 24cm. Verenpaineet ok ja paino oli tippunu edellisestä käynnistä muutamia satoja grammoja, jotka voi kyl jo vaatteetkin tehhä. :LOL: Mut nyt en kyl enää tunne tuskaa kaikkia niit herkkuja kohtaan jotka mun masuun joutuneet. :LOL: Kun kerran paino ei niistä huolimatta ollu noussu ny täl kertaa.

Nyt ylös, ulos ja aurinkoon!

viel siit dildo-ultrasta :LOL: et mul tosiaan jo rv 6 ultrattiin ihan vattan päältä jne. Hih, hyvä näin, ei ne alapäänkautta tehtävät jutut aina olekaan nii kivoja, mut sen oon kuullu et joilki viel 12 viikollakin ultrataan alakautta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zeny:
Niin ja unohtu kommentoide sulle Elämänilo että oon ihan kade kun saat noin paljon huomioo |O minä saanhuomioo ja hierontaa ym jos jaksan rankuttaa ensin kotvasen :ashamed: :whistle:
Sama tääl!!! Kade...

elämänilo miul on joka käynnillä tehty uä dildolla ja vattan päältä, paitsi rakenneuä joka tehtiin vaan vattan päältä. Mittailevat sillä vempeleellä (hanskoineen :D ) istukan virtauksia ja kohdunsuun/kaulan (?) tilannetta. Miul esim. lukee neuvolakortissa, et käsikopelolla (=keinosiementäjä-tyyliin) 3cm, ultralla 5cm. Sillä uä:llä saa siis tarkemmin mitat. okei, ei siinä neuvolakortissa ihan edellä mainittuja sanoja käytetä, mut siis asiasisältö on toi :)

vauvan asento tääl on oltu aina tutkimuksissa raivotarjonnassa. välillä vauva tekee kuperkeikkoja ja hetken päästä asettuu taas "oikein päin". Joinain päivinä oon tuntenu potkuja alhaallakin, mut sit tyyppi kellahtaa taas niin et potkut tuntuu ylhäällä :) Kaippa se niin tahtoo jo miun syliin, et pysyy oikein päin :heart:

roona miunkin napa on muuttunu. Se on menny littiin ja venyny.. eli näyttää käytännössä viivalta!?

eipä muuta nyt.. hilaan itteni suihkuun (klo on jo melkein puolen päivän :whistle: )
 
Mii26 jep, saan olla iloinen tosta miehestä ku tekee kotitöitäki ihan normaalistikin ja ottaa lapsia (siis vanhemmat lapset) mukaansa ruokaostoksille ja mukaansa aina et mä saan omaa aikaa. Viikkaa pyykkiä, tiskaa, tekee ruokaa, imuroi, pesee vessan (itseasias, tehny sen koko raskauden ajan aina, ku mua nii oksetti alkuun se) :LOL:

Ny ruoan tekoon ja jos tänää jaksas lasten kanssa käydä sit uimahallis ku ei kerran mitää hälyttävää ollut tuol kohdunsuulla.
 
huh huh. näiden kamalien vatsakipujen kanssa oon painiskellut tässä ja tänään sitten raahauduin sinne äippäpolille. katottiin sydänkäyrä, ultrattiin (varrella ja ilman :LOL: ) ja tutkittiin plus kaikki testit. kaikki onneks kunnossa. diagnoosi oli supistukset, rasitus, kohdun kasvukivut plus se että vauva potki suoraan pissarakkoon ja kohdunsuulle. eli kaikki hyvin ja viikko vuodelepoa. jos ei lepo auta niin viikon päästä takas.

meillä alko eilen neuvolan järjestämä perhevalmennus. puhuttiin vanhemmuudesta ja muusta siihen liittyvästä. tänään aiheena synnytys!!! tota valmennusta on yht. 5 kertaa. sit meillä on vielä haikaranpesän oma valmennus, 2 kertaa. tarjottiin mulle myös mahdollisuutta ensisynyttäjien pikku/pelko ryhmään, 6 kertaa, mut siihen en taida jaksaa. että meillä täällä valmennuksia on kyllä tarpeeksi. ikävä ettei kaikilla näin hyvin.

mun napa pullahtaa mikäpäivä tahansa väärtepäin :LOL: mun mielestä se on sieltä sisältä vähän lila!!??

mutta onnkes nyt kaikki hyvin, vaikka vatsaan sattuukin niin saakeleisti!! toivottavasti se nyt tästä.


m&m 25+4
 

Yhteistyössä