Hakutulokset

1. S

APUA - Pakara kipu

Tänään oltiin perhevalmennuksessa ja siellä selvisi mahdollisesti syy pakara kipuuni. SI-nivelen löystyminen. Käyn huomenna hakemassa kapean lanteille tulevan tukivyön, jospa siitä olis apua. Ens viikko kun olis tarkoitus lomailla lapin lumisilla hangilla ja toivon että pystyn siitä nauttimaan...
  2. S

APUA - Pakara kipu

Kiitos kaikille! Voisin kyllä kokeilla tota osteopaattia. Eihän siinä mitään menetä ja jos hakis vielä lisäks sitä magnesiumia. Hain tänään lisää sairaslomaa, kun jo pelkät yötkin ovat nykyään tuskaa. Lääkäri lohdutti ett se helpottaa sit kun oot synnyttänyt. KÄÄK! Ei ollu tarkoitus jäädä...
  3. S

APUA - Pakara kipu

Nyt on ihan pakko kysyä. Onko kellään muulla pakara kipeenä? Mulla on nyt kolmatta viikkoa oikea pakara niin tajuttoman kipeä. Istumisen jälkeen pahenee ja sen jälkeen on kuin puukolla iskettäis pakaraan. :( Lääkäri sano ettei ole iskias. Teki kaikki testit, mutta ei osanut sanoa muuta kuin...
  4. S

Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

Pahoinvoinnista: Mulla on helpottanut jonkin verran, mutta vain kotikonstein eli syön ½-1 tunnin välein. Mulla on töissä kylmälaukku mukana ja syön ihan leipää, jugurttia yms. Tuntuu ett vatsassa pitää olla koko ajan ruokaa, muuten oxe lentää. Mutt sit lentää myös jos vastaan tulee pahahaju...
  5. S

Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Eilen np-ultra ja kaikki hyvin! :) Jännitin niin kovasti onko siellä elämää ja siellä se sydän sykki ja kaveri ojenteli jalkojaan. Niskaturvotusta 0,62mm ja suhde 1:3400 ett ei mitään hätää sillä suunnalla. Kaverin istumapituus oli jo 51,2mm. Siitä se vielä kasvaa lähes kymmenkertaiseksi ja...
  6. S

Siiri S :hug: Voi ei! Just aamulla mietin ett sulla on ollu nyt ultra ja miten siellä on menny. Ei sit päästy vierekkäisille pedeille. :'( Ei muuta kuin voimia todella paljon. Itselläni huomenna ultra ja se pelottaa vietävästi.
  7. S

Perjantaina kävin ultrassa. Kyllä jännitti, mutta masussa kaikki hyvin. Sydämen sykettä oli ja kaveri liikahtikin... ainakin lääkärin ja mieheni mielestä... minä nyt en nähnyt itkusta sumentuneilta silmiltäni mitään :) Ekaa kertaa elämässäni koen ett ultrassa on elämää. Muilla kerroilla on...
  8. S

mamamaalta :hug: :hug: :'(
  9. S

Kävin eilen ekassa neuvolassa. Kuunneltiin sydänääniä, mutta eihän niitä kuulunu. Sain sitten vielä samalle päivälle lääkäriin ajan kun tää mun oksentelu ei lopu millään. Lääkärikin yritti kuunnella sydänääniä, mutta ei saanut hänkään niitä kuuluville. Mutta molemmat sanoivat etten saa huolestua...
  10. S

Voihan yök! Oon oksennellu jo jonkin aikaa, mutta tänään ei oo pysyny mikään sisällä. Nytkö se taas alkaa paheneen? :x Jostain luin ett pahoinvointi on pahimmillaan vkoilla 9-11. Odotan kuumeisesti huomista ku silloin on eka neuvola. Jospa sais edes henkisiä voimia. En jaksa mitenkään edes...

Yhteistyössä