VAROITUS: Valitusta:
Mä en jaksa olla töissä enään hetkeäkään. Jopa 1,5h tuntia jaksanut olla täällä puolentoista viikon saikun jälkeen. Soitan kohta neuvolaan ja toivottavasti saisin lääkärin huomiselle sekä saikkua äippäloman aluun, eli kolme viikkoa. Mulla sama homma kun
O&O. Istumatyö ja jos ei jaksa istua niin kesäaikaan voi myös arkistoida (lue: nostaa ja kantaa panavia laatikoita). Selkä ja lonkat aivat paskana, vatsa kipeä, supistelee, kyljet aivat hellänä, jalkapohjat tosi kipeät ja kosketusherkät, turvotus ei laske edes yöllä, väsyttää, pyörryttää ja oksettaa. Olen tässä teidän juttuja lukiessa oksentanut tohon paperiroskikseen sellaset kymmenisen kertaa. Mä en kestä!! Kun ei kotonakaan jaksa olla niin miten muka täällä töissä.
Sitten jotain kivaakin, eli
meidän uus koti on niin ihana :heart: !! Hyvin ollaan saatu kamat paikoilleen ja kivalta näyttää. Järkyttävä lista kaikkea mitä pitää hankkia, mutta onneks mä rakastan kaupoissa pyörimistä ja tavaroiden ostelua :ashamed:
Mutto oli kyllä niiin tuskaa. Kauhea helle ja miehellä pinna niin kireänä. Sillä meni koko loma tossa muuttorumbassa. Mut nyt on niin ihanaa. Kuhan saadaan vielä pesukone asennettua pääsee pesemään vauvapyykkiä :heart: . Eilen sanoin mihelle että "tulis jo se vauva", kun järkkäilin makkaria ja olisin kovasti halunnut laittaa jo vauvan riippukehdon sängyn viereen
Toivottavasti nyt oikeasti pysyy masussa vielä pitkään. Samalla voimahalit ja tsempit asian kanssa "kamppaileville" :hug:
Mulle kävi toissapäivänä "outo juttu". Kahden sohvalla nukutun yön jälkeen pääsin vihdoin sänkyyn ja nukuinkin todella sikeästi. Aamulla kun heräsin säikähdin tosi paljon. Vatsa oli aivan kauttaaltaan painaumilla sekä pari kk sitten
ulos pullahtanut napa oli kääntynyt takaisin sisäänpäin!!? Musta se oli tosi kummallista. Nyt se on taas pullahtanut ulos... Olin nukkunut varmaan koko yön vatsaltaan, mutta en ymmärrä kuinka se vaikutti napaan noin..?
Hiivasta on ollut taas puhetta. Mulle itselleni kävi niin että lääkäri määräsi 3 pvän canesten kuurin hiivaan. Vähän ihmetytti kun mitään "mönjää" ei valunut, kuten yleinsä. Viimeisenä iltana puikkoa lattaessani puikko ei enään "mahtunut"/mennyt sisään!! Sain sitten kaivettua kaksi ehjää/kokonaista puikkoa ulos. YÖK!! Eivät siis olleet sulaneet ollenkaan. En todellakaan tiedä mistä johtui, lääkäri vain kohautti olkiaan kun kerroin, ei kommentoinut mitään.
Tohon
nimi ja kummi asiaan minäkin vastaan. Meillä ei ole oikeestaan minkäänlaista hajua nimistä. Tytölle minulla on muutama hyvä vaihtoehto, pojalle ei oikeastaan mitään.. Onneksi syntymänkin jälkeen on vielä muutama kuukausi aikaa miettiä. Ei kuuluta kirkkoon, nimijuhlat kyllä pidetään. Ja kummeiksi pyydetään ainakin minun ja miehen veljiä. Ei olla varmoja pyydetäänkö vielä jotain kavereita. Musta on kiva että lapsella on kuitenkin kummit vaikka ei kastetakkaan. Kuitenkin varmaan monella kaverilla on sitten kummit. Ja jos lapsi haluaa vaikka myöhemmin liittyä kirkkoon ja mennä riparille, kuten muutkin kaverit, niin se hänelle suotakoon! Kivempi sitten että on ne kummit valmiina.
No, jos tässä sitten jatkais tohon roskikseen oksentamista.. :/
Miimu ja Masu 31+2