Aurinkoista huomenta B)
tiitu87 onnea kovasti :heart:
Kysymys: Onko kellekkään todettu streptokokki b:tä? Mulle testit kerto et sellanen löytyy, hoitoja ei aloteta kun vasta sitten kun synnytän, eli sillon saan antibioottia vissiin suoraan suoneen, oon ihan epätietoinen asiasta, netti ei paljoakaan mua selvennä
lääkäri kun soitti oli tosi lyhyt sananen enkä saanu suoria vastauksia. Neuvola on ens tiistaina et sit pääsen kysyy neukkutädiltä, siinäki kusee se et siel o sijainen josta en aikanaan puhelimessä tykännyt yhtään
oma neukkutäti tulee lomalta vasta parin viikon kuluttua :/
Nii ja sit ois hiiva kolmella plussalla, canesteenia määräs lääkäri mutta millä hitolla mie sellasen voide määrän laitan värkkiini sormella ku ei asetinta saa käyttää?? uskomatonta että osaa olla vaikeeta. En kyll kuuria ole vielläkään alottanut, juttelen neuvolassa siitäkin ja katsellaan sitten :/
Masussa voidaan hyvin, kovasti liikkuu ja tila vissiin käy vähiin kun tuntuu et vatsanpeitteet repee sekunnillamillä hyvänsä
. Uutta kuvaa otan perjantaina kun viikot vaihtuu
Vauva kamat on siis jo kaikki hommattu mut mikään ei ole paikoillaan, vaatteitakaan en oo pessy, pitäs ottaa ihteesä niskasta kiinni ja pestä ne nii sekkii rumba ois ohi. Ku vaan jaksas |O
Väsymys vaivaa taas vaihteeks :/
Ens perjantaina taas reissuun ja matkaa ois useempi sata kilometriä ja n.3-4h autossa :/ Voin vaan kuvitella kui monta pysähdystä on matkalla, vessassa ravataan joko minun, isännän tai tyttären takia, nälkäki saattaa joskus tulla tai kahvin himo, ja mikä kamalinta voin vaan kuvitella kui paljon selkään ottaa istuminen+supistelu. Se onkii sit viimonen pitkä reissu enen syyskuuta, elokuussa käydään viel Joensuussa pyörähtää mut sit saa autoreissut mun osalta jäädä. Kamalaa valivalia, sori
Mut josko tässä ois taas tullu kirjoteltua. Iltapäivällä jos sit lähtis tyttöä käyttää uimassa, siivota täytyy hieman
hmmmm, josko tänään pesis koneellisen vauvan vaatteita
Päivän jatkot kaikille!!
zeny 32+2