Kamalan paljon taas tekstiä tullut...! Tosin en enää muista puoliakaan!
Mii26 ja Anrika, tsempit teille - ja onneksi kumpikin päässyt kotiin!!
Täällä on ollut aika pitkiä päiviä, ei ole vaan ollut aikaa istua koneella... eikä kyllä jaksamistakaan. Eilinen oli kyllä ihan kamala päivä, vietin kaupungilla n.5h kiertäen kauppoja - etsien jotain "hääpukua", eli siis jotain hametta huomista varten. Iltapuvut kaikki liian epäsuhtaisia. Mun yläkroppa - tissis - järkyttävän kokoiset! Ostin D85-liivit muutama viikko sitten, ja niistäkin tursuaa kaaritukien alta lollot ulos... Voi helvata sentään! Niin voitte varmaan kuvitella, että eipä ne mekot oikein istu sitten mitenään päin tähän kroppaan. Vaikka mahan yli meniskin, niin ei mitään toivoa survoa näitä hinkkejä sinne!
Sitten taas, jos löytäis jonkun kivan alaosan, mut ei vaan tunnu löytyvän kovin hienoja, juhlallisia tai mun tyylisiä hameita mistään. Haluaisin kuitenki sellasen pitkähelmaisen hulmuavan ihanan.... Höh.
Noh, eilen kun itkustin kylpyammeessa paikat kipeenä, niin mies sano että tänään mennään uudestaan kaupoille, ja hän tulee mukaan.
Niin, ja sormus - se on huomenna tulossa sinne liikkeeseen postissa!
Tulee vähän kiirus, maistraatti on klo 12.30 ja sormus pitäs saaha ennen sitä. Ei yhtään tiukille mee sekään?? :saint: :headwall:
Muuten, odotan kyllä innolla huomista :heart: Ja koko ens vklp. Ajateltiin vielä tehdä joku pieni road trip johonkin... Ehkä hämeenlinnaan, ja eväsretkeäkin suunniteltiin johonkin. Kahdestaan rentoutumista ja avioparina olemista
:heart: Sitten maanantaina mies palaakin töihin, ja mä tuun tänne taas häiriköimään useammin
Nyt aamupalalle ja kaupungille
Roona&Tahvo 33+2