Roona Mahtavat onnitelut myös täältä!!! :heart:
Neuvolakuulumisia :wave: Eilen olin neuvolassa. Kaikki ok.
Hemoglobiini on lähtenyt nousuun, mutta kuuri jatkuu tod.näk. loppuun saakka. Vauva oli edelleen
raivotarjonnassa, mutta
ei ole vielä laskeutunut, mikä aiheuttaa sen, että se painaa aika lailla täältä ylävatsalta ja henkeä ahdistaa välillä, plääh!
Koska vauvat normaalisti laskeutuu? Sf-mitta oli laskenut kahessa viikossa yhden sentin, mutta mittaaja oli eri, joten ei syytä huoleen.
Närästys on niiiiin syvältä. Mua vaivaa se lähes päivittäin ja pahenee iltaa kohti. Se tekee mulle sellasen palan tunnun ja poltteen kurkkuun ja henkeä ahdistaa. YÄK!
Liikkeet Hippu liikkuu edelleen todella paljon. Ei oo tosiaan tarvinnut ees harkita mitään liikelaskentaa, kun se kymmenen liikettä saattaa tulla monta kertaa päivässä jopa puolen minuutin sisään. Ja liikesarjat on välillä tosi pitkiäkin. Ehkä se tahtoo jo ulos
Limaa Toissapäivänä mulla tuli pyyhkiessä pari viirua kirkasta limaa, hmm.. Limatulppaa kenties... Mutta tosiaan sitä ei tullut hirveen paljoa, mutta ei mulla oo aikasemmin sellasta tullut. Tuskin se ainakaan mitään synnytystä vielä enteilee, sillä sen jälkeen sitä ei oo tullut ja supistuksiakaan ei oikein oo..ehkä jotain yksittäisiä silloin tällöin ja niistäkään en oo varma.
Vierailin nuuskimassa Elokuun puolella :kieh: Siellä alkaa jo tapahtua toden teolla. Ja meidän pino on sitten seuraava!! Siellä on muuten ihmiset laittanut kuvia vauvojen huoneista ja kotiutumisvaatteista ja niitä on tosi kiva katella, niin aattelin, että täälläkin ois kiva katella niitä.
Eikun kuvia siis kehiin kaikista vauvajutuista!! Ite koitan saada kuvattua ja laitan sit omiani ainakin.
Vivid ja Hippu 34+6