Alkuperäinen kirjoittaja rimpulakissa:Sairaalakassista: Anrikan lista oli aika hyvä. Itse lisäisin vielä sen Lansinoh-rasvan, jos käykin niin, että nännit tulee imetyksestä heti kipeiksi (kokemusta on ). Ja tietty vaihtovaatteet itselle.
Ihte käytän jo nyt bepanthen salvaa, joka ilmeisesti ajaa saman asian, mut vähän halvempaa. Mulla meni rinnanpäät täysin rikki ensimmäistä imettäessä, mut paranivat tuolla salvalla ja sit ku toista aloin odottaa, sanoivat jo neuvolassa että voipi alkaa käyttää muutamia kk ennen lapsen syntymää jo vahvistamaan rinnanpään aluetta ja myöskin aina imetyksen jälkeen laittaa sitten myöhemmin. (eikä tarvi tätäkää pyyhkiä pois ennen imetystä) ja tytöltä ku käytin jo etukäteen nii ei menny yhtään rikki nänninpäät tai jos alkoi aristaan sipaisin tota voidetta nii auttoi. Eli toi lansinoh-rasva on hyvää, mutta jos tahtoo halvempaa niin sit http://www.pedersorenapteekki.fi/epages/OVA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/BothniaApteekki/Products/509497/SubProducts/509497 tuollaista apteekista. =)
En ny muista mitä kaikkea muuta täällä olikaan kirjoiteltu, mut paljon kuitenkin ku tovin kesti lukea. =) Alkanee olla useemmalla jo vaikea olo..täällä hiukka helpottanu ku pari vuorokautta pieni ollut nyt raivotarjonnassa. Yöt saanu sit vähän paremmin (n. 4 pissareissua lukuunottamatta) nukuttua. Ei enää ole niin vaikea hengittää vaikka yhä nukunkin hiukan puoli-istuvassa asennossa, jossa on helpointa kuitenkin ihtellä olla.
Onko muilla janojano ja jano lähes koko ajan?? Musta tuntuu että juon todella paljon, vähän väliä oon juomas joko tuoremehua tai vettä tai kunhan jotain juotavaa saa. Lisäks koko ajan kuuma ja se taas lisää niitä hengitysvaikeuksia, mutta muuten varmaan parasta aikaa koko raskaudessa nyt.
jakseluita kaikille