Lapsi luvusta Onko teillä jo luku täynnä? Vai onko lisää suunnitteilla?
Meillä tämä nelonen kun on yllätysvauva jota ei oltu suunniteltu! Meille piti vaan tulla se kolme! Mutta tämä neljäskin on tervetullut :heart:
Tämän jälkeen meillä on luku täynnä! Ellei sitten joskus?.....
Tuntuu niin lopulliselta ajatella että ei enään :snotty:
Mutta sen näkee sitten joskus!
Ehkäisy synnytyksen jälkeen!! Mä en halua putkia laittaa kiinni vaikka enempää ei suunnitellakaan! Ajattelin että otan sen kapselin tohon käsivarteen synnytyksen jälkeen! Tuntuu että en jaksa mitään pillereitä alkaa popsimaan! Ne tuppaa aina unohtumaan
Niin ajattelin :ashamed: Ja kierukkaa en halua :x En tiedä miksi mutta mulla ajatus että se on jotenkin epämiellyttävä?? :xmas:
Bebes & Salamatkustaja 26+2 :heart: [/quote]
Meillä kanssa nelonen ja tämä vitonenkin oli ylläreitä
:ashamed: Kolmannen piti olla viimeinen, kun oli niin rankka synnytys. Sterilisaatiota en kanssa halua, on jotenkin niin lopullinen. Miehelle oon sitä kyllä ehdottanut. Miehillä se on helpompi purkaa, jos joskus olisi tarvetta ja huomattavasti helpompi operaatio! Pillereitä oon tähän asti syönyt, mutta niitä ei voi syödä imetysaikana. Lisäksi meidän lääkäri ei suostu laittamaan kierukkaa imetysaikana
Sen kierukan käyn laittamassa vaikka yksityisellä, jos ei muuta keinoa synnytyksen jälkeen ole. tähän asti se on tuntunut kanssa jotenkin epämiellyttävältä, mutta pakko mikä pakko! Mäkin imetin vielä tätä nelosta kun raskaaksi tulin yhdestä keskeytetystä!
Seksistä: mulla olis haluja kyllä kovasti, mutta paikat ei tahdo kestää. Pari viimestä kertaa on sattunut ihan aktikin, ei pelkästään jälkeenpäin |O Miehelle seksi ei oo ollut aikaisemmin ongelma, mutta nyt jotenkin tuntuu, ettei se halua mua enää :'( Toivottavasti nää on jotain mun hormooni juttuja, mutta mä vähän pelkään, että tässä on nyt jotain välissä ( muutakin, ku vauva). Hellyyttä kyllä on, mutta siihen se jää... Mulla on paljon tapahtunut tuola alakerrassa nyt odotusaikana, sen kolmannen synnytyksen aiheuttamia ongelmia, että pelkään miehen myös huomaavan ne ja pitävän mua vastenmielisenä :'(
Roona: Seksiä meillä on ollut synnytyksen jälkeen 2-3,5vk:n kuluttua. Tuo 3,5vk:a oli kiinni mun peloista ja ahdistuksesta sen kolmannen synnytyksen jälkeen. En edes uskaltanut pestessä koskea sinne :/
Hoitovapaasta: Mähän oon nytkin hoitovapaalla tästä nelosesta. Kyllähän sen rahallisesti tuntee, mutta kolmivuorotyö ei oikein houkuta täyspäiväisesti vielä tässä vaiheessa :/ Ainakin muutamaksi kuukaudeksi jään sitten vauvan jälkeenkin.
MN + vaavi 24+5