**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Muffa Kyselit siitä puolenvuoden tulojen perusteella haettavasta rahasta... meiltä ainaki laitettii/laitetaan töistä suoraan kelaan tiedot siitä palkanlaskennasta.. eli 6kk juuri ennen äitiyslomaa..

seksistä Hyvä että näinkin arka asia on otettu puheeksi varmasti mietityttänyt monia. Täällä odotellaan esikoista ja seksi on jäänyt takaalalle mutta muuten on hempeilyä ja hellimistä yllin kyllin.. minulla haluja riittäis mutta veikkaan että miehellä tuo satuttamisen pelko.. mutta eipä tää nyt niin kauheeta oo ollu ilmankaan.. Tärkeetä mulle ainakin on että suhde toimii ja läheisyyttä ja hellyyttä saa muuten :heart:

O&O 26+1 :heart:
 
Roona Oletko kattonut huuto.netistä ettei siellä ole?
Joskut myy ihan uusiakin! Voi käydä tuuri että saisit vähän edullisemminkin!
Tai sitten laitat itse jonkun ilmoituksen jonnekkin!
Hmm... eikö niitä muualta saa tilattua kuin Suomesta?

Mä tänään kanssa tein tupla vaunu kaupat!! Meille tulee Carena Duoble Swing rattaat. Vauvalla on siinä oma koppa vauva ajaksi ja toi tytsy saa rauhassa siinä omalla paikalla istuskella. Käytetyt kylläkin vuoden vanhat! Mutta siistit ja hinta puolet vähemmän kuin uudet vastaavat! Ja meillä käyttö ikä noille on ehkä sen vuoden verran!
Mutta olen niin happy että mulla ratkesi jo asia!! Ja tosiaan itse huuto.netistä ne ostin! :D Kannattaa Roona Vaan seurata ehkä käy tuuri ;)

Oli muuten kiva nähdä että muillakin on näitä yllätysvauvoja :D :LOL: :heart:
On sitten yllätys tai ei niin aina ne on yhtä rakkaita :heart:
Mulla oli ainakin tämän raskauden alussa ajatukset ihan sekaisin ja en hyväksynyt sitä
että taas odotan :ashamed: Mutta rakas mies :heart: rauhoitti minut :heart:
Kyllä se on iso elämän muutos aina jos ei ole suunniteltu vauva kyseessä!
Ja on se suunniteltukin iso en sitä sano :D

Mutta nyt jos saisi lapset ja itsensä syömään jotain! Tuntuu että on liian kuuma edes syödä :x :p Silti musta tuntuu että syön paljon ;) :whistle:

Bebes & Salamatkustaja 26+2 :heart:
 
heippa pitkästä aikaa!

Täällä tuskaillaan liitoskipujen kanssa.. ei oikein kävelystä meinaa tulla kunnolla mitään..
Kun nivusiin sattuu...
Mut ei ois montaa kk enää :D

ei koneella ole paljoa kerennyt pörräämään, kun vain pikaseen..
Hyvät ilmat ovat vetäneet puoleensa ulkoilmaan...

esmeralda- + öttiäinen 27+1
 
Anrika, tuttu tunne. Niinkun tonne edelliselle sivulle jo kirjottelinkin. Ärsyttää kun ei saa himojaan kuriin. Vatsa on aivan pohjaton, herkkuja tekee mieli ja niitä menee vaikka mulle tuleekin niistä huono-olo. Muutenkin painoa on ihan riittämiin. Puuh. Toi viimeiset kolme kiloa kahdessa viikossa on kyllä ihan älytön. Nyt on pakko vaan yrittää pysyä kurissa ja kohtuudessa!! Tsemppiä meille :)

Kyselin jo joskus aijemmin maidontulosta. Alkaako sitä tulla ennen synnytystä vai onko ihan yksilöllistä? Miten teillä??

Yllätysvauvoista
, meilläkään ei oltu suunniteltu. Aloitin pillerit kuukautta aiemmin ja yhdestä ainoasta kerrasta sitten pamahti :heart: Ollaan niin uskomattoman onnellisia ja pää pilvissä kuljetaan. Näin vaan kuulu tapahtua. Mutta inhottavaa kun jotkut sukulaiset on kysynyt että olitteko suunnittelleet tämän. MITÄ VÄLIÄ! Inhottaa vastata sellasiin kysymyksiin.
 
Kamala kun ootte olleet ahkeria kirjoittajia :eek:
Ihan ekaks elämänilo ne mun supistukset on olleet tosi kireitä ja sellaisia että pitää hiljentää vauhtia tai istua. Viimeksi tuli jopa leposupistuksia kun oikein äityi pahaksi. Mut kipeitä ne ei ole olleet vielä kuitenkaan. Pissatulehdusta ei ollut joten supistukset johtuu nyt jostain muusta, luultavasti masun kasvusta tai rasituksesta.
Kävi kyllä mielessä sekin että kun miehen kanssa pupuiltiin niin olisko sitten noi miehen eritteet :ashamed: saaneet aikaan suppareita.... siis kun eikös ne spermakin voi aiheuttaa supistuksia. No sen enempiä yksityiskohtia kertomatta jääköön tää juttu nyt tähän, ettei mee liian intiimiksi :$
seksistä yleensä.... meillä se on muuttunut hyvin aktiivisesta hommailusta verkkaiseksi. Ei hirveästi kummallakaan ole paineita hommailla mitään, mut jos siltä tuntuu nii anti mennä. Mies ei vaan uskalla mitää "asentoja" kun pelkää että se aiheuttaa enneaikaisen synnytyksen.

Meillä kaikki lapset on ollu suunniteltuja. Nuorena meille sattui vahinko ja siitä tuli niin hirvee olo kun piti tehdä ab, että opittii kerralla pitämään sitte huolen ehkäisystä. Ehkä se vahinko ei olis haitannu enää myöhemmällä iällä mutta parempi näin.

miimumaija, maitoahan voi tihkua rinnoista jo aika aikaisin. Ittellä alkoi näkyä jo 16 viikon tienoilla. Tosin ei se nyt ihan suihkuamalla tule, mutta tippa silloin toinen tällöin.

Vielä kesti olla töissä tänään, vaikka nyt tunsin ensimmäiset häpyluuliitoskivut....toivottavasti ei pahene tästä... niin ja eka häntäluusärkykin iski tänään. Mitähän kaikkea tässä ehtii vielä tullakaan... Voi kun päivät menee niiiiiiin hitaasti... alkais jo pian loma!

Naksos&Miina 26+5
 
bebes Niitä saattaa saada vielä Suomesta tolla Pro Forest-värillä... Jos on varastossa. Harvoin liikkeet pitää varastoissa, vaan tilaa suoraan... Lastentarvikkeen tilanteesta en tiedä. Nehän on ainoo Suomen maahantuoja/toimittaja. Mutta ollaan siis Haaparannasta, eli Ruotsin puolelta hakemassa kun saa 200? halvemmalla. Ja siellä sanottiin, tänään kun mies soitti, että Emmaljungan tehtaalla siis on loppu se väri. Ja niitä ei enää tehdä tota mallia, uusia sitten kun tulee uudet mallistot. Mies varas nyt sitten mustat vaunut. Mä aloin heti puhelun jälkeen parkumaan, että en halua niitä vaan haluan ne vihreät.. Mutta minkäs teet jos ne on loppu. Enkä viiti värin takia maksaa 200? enemmän jos vaikka suomesta löytyskin. Tai en tiiä, ehkä voisinki maksaa, mutta mies ei maksa.. :LOL:
Mulla hormonit niin sekasin viime päivinä, et tää on yhtä helvettiä nyt koko ilta ollu, ku oon itkeny ja raivonnu ja riehunu et miksei aikasemmin olla varattu niitä... Vituttaahan se, kun ollaan tammikuusta asti säästetty rahaa, ja oon kolunnu noi vaunut läpi, ja pistäny tosiaan lopputilistäkin monta sataa sivuun sitä varten, että saan JUST NE VAUNUT mitkä haluan... Ja nyt en saakkaan niitä unelmavaunuja mitä varten ollaan säästetty. Tiedän, pinnallista itkeä jonku värin takia... Mut.... nii. Minkäs teet. Ottaa päähän. Ja isosti. :headwall:
Täytyy vielä metsästää... jos vaikka jostain...

Mullakin on toi ahmiminen ja herkuttelu välillä karannut käsistä. Nyt onneksi vähän helpotti kun tuli helteet. Yhessä vaiheessa kävin aina salaa Hesessä päivällä kun mies oli töissä :ashamed: :kieh: Nyt ei onneksi olisi edes varaa sellaiseen! Eikä kuumalla ilmalla oikein edes tee mieli syödä. Jätski on kyllä kamala pahe vieläkin mulla... Sitäkään en tänään enkä huomenna syö. Nyt on sokerilakko, kun torstaina se sokerirasituskoe. En haluu vetää ihan överisokerimässäilyjä just ennen sitä, jos vaikka näkyy jotenki väärin veressä.
Torstaina tosin meen sen kokeen jälkeen johki Heseen ahmimaan pekoniaterian.. Pakko. Kamalat ohjeet ku ei saa syödä ja se kestää ja kestää... hyi. Pakkohan se on ittensä palkita sen jälkeen vielä. :D

Mulla noi liitoskivut ei oo nyt ollu niin pahoja enää, eikä edes turvota tai kuumota alapäässä niin pahasti. Ainoo outo, että häpyluu on kipee..! Kun esim nousee sängystä tai sohvalta ylös, se tuntuu ikävältä...! Mikäköhän ihme taas tuokin lienee... Mä en jaksa enää kyllä ihmetellä näitä kipuja ja vaivoja, kun mulle näköjään tulee kaikki mahdollinen v*ttupäävaiva mitä voi tulla. Ihme ettei ole vielä hiivaa ollut...! Pääasia kuitenkin, että lapsi voi hyvin ja pysyy sisällä :heart:

Niin ja maidosta, sitä mulla ei ole tullut. Ja nyt tietty pelottaa että tuleeko sitä ollenkaan, kun parilla kaverilla tullut tosi huonosti. Toinen tosin synnytti keskosen, ja toinen hyvin pienirintainen! johtuskos siitä... en tiiä. Ainakin tää kuppikoon kasvaminen meinaa, että jotain siellä on enemmän kuin pitäisi? :D
 
Ihanan paljon tekstiä tullut päivän aikana :D

Ahmiminen tai oikeastaan jatkuva mässääminen on täälläkin paheena :ashamed: Ihan koko ajan tulee syöpöteltyä, mutta menköön :p Vastapainoksi koitan liikkua taas hiukan ahkerammin. Tänään kävin pitkästä aikaa pacessa hikoilemassa ja hyvinhän se masunkin kanssa onnistuu =)

Pienet asiat voi tosiaan veetuttaa joskus suuresti, joten ymmärrän kyllä Roonan kiukun ja itkut vaunujen värin takia :hug: Itse porasin viime viikolla, kun en mahdu mihinkään vanhoihin vaatteisiin ja edellisen raskauden äitiysvaatteet on liian isoja. Sain tuosta olemattomasta asiasta aikaan kauhea shown, kun heittelin vaatteitani itku silmässä ja valitin olevani ihan epämuodostunut, kun mikään ei istu päälle :ashamed: Vaikkakin tosiasia on, että monissa äitiysvaatteissa penemmätkin koot ovat jotenkin hölmösti suurennettuja :/ Noh, huomenna olen menossa kaupoile etsimään jotain sopivaa =)

Seksistä on ollut paljonkin juttua, kyllähän se noihin puuhiin kasvava masu ja muuttuva elämäntilanne vaikuttaa ;) Meillä ei kuitenkaan nyt tämän raskauden aikana ole ollut havaittavissa muuta kuin se, ettei sopivaa hetkeä kunnon puuhailuun tunnu löytyvän :eek: Haluja löytyy molemmilta ja hellyyttä riittää kiireisessäkin arjessa :heart: Näillä siis mennään ja täytyy myöntää, että laatu korvaa tällä hetkellä määrän :D :heart:

Aiemmin oli juttua muistamattomuudesta...mä taas todistin tämänkin asian tullessani kotiin kuntosalilta, kun "hukkasin" puhelimeni. Muistin kuinka laitoin pihassa puhelimeen äänet takaisin päälle, mutta sen jälkeen ei ollut havaintoa. Tässä oli iltatohinat menossa kotona, kun tulin ja meillä oli pikainen "vahdinvaihto" kun mies lähti treeneihin lähes saman tien. Kun sain pojan sänkyyn aloin etsimään puhelintani...ei löydy...Sain loistoidiksen, että soitan siihen, mutta haa, millähän mä siihen soitan, kun se ainoa puhelimeni on hukassa :headwall: :headwall: Jatkoin siis etsintöjä ja löysin puhelimen treenikengästäni vaatehuoneesta :whistle: :LOL: Että tällaista tänne tänään :whistle:

Vielä maidosta, mulla ei ole tullut nyt, eikä tullut poikaakaan odottaessa. Olen suht pienirintainen (norm. 70c) ja toki rinnat ovat jonkin verran raskausaikana kasvaneet. Pojalle maitoa riitti kyllä ihan mielettömän hyvin, joten luotan, että kyllä se maito sieltä nousee synnytyksen jälkeen. Täysimetin 5kk ja jatkoin aina 11kk ikään, kunnes siirryimme suoraan tavalliseen maitoon. Jätkä on kasvanut todella hyvin koko ajan =) En siis usko, että rintojen koolla tai maidon tulolla raskausaikana on mitään tekemistä sen riittävyyden kanssa kun lapsi on syntynyt.
 
Vivid
Maitoa! Täällä tulee nyt taas melkein järjestään joka ilta/yö. Eilen illalla oli eka kerta, kun sitä tuli ihan tipoittain, järkkyä!!! Yöpaidat on aina ihan maitotäplissä... Onneks sitä ei ainakaan vielä tuu päivisin.

Leikkaushaavoista Mulla tähystettiin tulehtunut umppari joulukuussa pois ja nyt toi arpi, mikä on tossa navan alla, on alkanut taas oireileen. Alussa sitä kiristi tosi paljon ja sit oli pitkä pätkä välissä, ettei tuntunut mitään. Varmaan toi kiristely johtuu vaan mahan kasvusta.

Liikkeistä Onko teiän maha-asukkien liikkeet alkanut väheneen, kun raskaus etenee? Musta meinaan ainakin tuntuu, että Hippu ei liiku ihan yhtä paljoo, kun ennen. Tai ainakin ne liikkeet on alkanut tuntua erilaisilta. Sellasia kunnon potkusarjoja ei enää usein tuu, vaan enemmänkin sellasta muljutusta ja nousua tohon mahanpintaan. Taitaa tilat Hipun yksiössä käydä ahtaammiks :p

Nyt jädelle!

Vivid ja Hippu 27+4
 
Mä en usko, että rintojen koko on millään tavalla verrannollinen siihen, tuleeko sitä maitoa vai ei. Mulla on tihkunut muutaman viikon ajan tippa silloin toinen tällöin ja rinnat on nyt turvonneena ehkä kokoa B75. Ekan kerran kun tuon huomasin, se neste oli sellasta paksua ja oranssihkoa. Sittemmin se on muuttunut kirkkaaksi. Kyllähän tuo aluksi vähän ihmetytti, kun ei mun nännit oo koskaan ennen erittäneet mitään. :D

Täälläkin oli tänään neuvola. Painoa on tullut nyt alusta 3,5kg eli tosi maltillisesti. Verenpaine oli samoissa kuin viimeksi ja sf-mitta 22cm. Kaikki siis erittäin ok. Huomenna on sitten se sokerirasituskoe ja täälläkin ollaan nyt oltu pari päivää sokerittomalla ruokavaliolla ihan varmuuden vuoksi.

Huomenna muuten alkaa ykkösellä klo 19.55 ruotsalainen Kätilöt dokumenttisarja!

Rosehip, joka poksuu huomenna
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Maitoa! Täällä tulee nyt taas melkein järjestään joka ilta/yö. Eilen illalla oli eka kerta, kun sitä tuli ihan tipoittain, järkkyä!!! Yöpaidat on aina ihan maitotäplissä... Onneks sitä ei ainakaan vielä tuu päivisin.

Leikkaushaavoista Mulla tähystettiin tulehtunut umppari joulukuussa pois ja nyt toi arpi, mikä on tossa navan alla, on alkanut taas oireileen. Alussa sitä kiristi tosi paljon ja sit oli pitkä pätkä välissä, ettei tuntunut mitään. Varmaan toi kiristely johtuu vaan mahan kasvusta.

Liikkeistä Onko teiän maha-asukkien liikkeet alkanut väheneen, kun raskaus etenee? Musta meinaan ainakin tuntuu, että Hippu ei liiku ihan yhtä paljoo, kun ennen. Tai ainakin ne liikkeet on alkanut tuntua erilaisilta. Sellasia kunnon potkusarjoja ei enää usein tuu, vaan enemmänkin sellasta muljutusta ja nousua tohon mahanpintaan. Taitaa tilat Hipun yksiössä käydä ahtaammiks :p

Nyt jädelle!

Vivid ja Hippu 27+4
Täällä taas tuntuu että pieni on alkanu ihan urakalla liikkumaan, kyljet ja kylkiluut tuntus olevan välillä hellänä potkujen ansiosta :) ihanaa se on ku liikkuu mut eilen meinas jo mennä illalla hermot kun koko päivän pieni vatkas ja tuunaili jotain ja ei todellakaaan ollu paikallaan tai nukkunu nii paljoo ku ennen. nyt taas pikku vatakaus käynnissä :heart:

Oujee, tännä multa läksi hiuksia ja kivat tuli, tytöltäkin napsattiin etutukkaa ja siitä kiitos menee esmeraldalle :)

tjahhas, joskos sitä rupeis sohvalle köllöttelee, masu on ihan tupaten täys ku mussutin pitsaa emä läjän ku semmosta tekasin iltapalaksi, ja ei muuten ollu mikään pikku pitsä eikä kevyt. täytteenä oli kinkkua,ananasta,jauhelihaa,pepperonia,katkarapua ja herkkusieniä, tomaatti kastiketta ja juustoa+mausteet :) ja tein viel paksulla pohjalla ja sitä pitsaa tuli 2 pellillistä :p :p :p

palataan taas zeny ja pieni 25+4
 
Heippa!

Täällä on neitosen liikkeet vahvistuneet nyt muutaman viikon aikana ja on jo aikamoisia muljahteluita. Hän taitaa olla edelleen perätilassa, kun lähes kaikki liikkeet tuntuu edelleen vaan tuolla ihan alhaalla. Kädelläkin olen jo muutamat liikkeet tuntenut :heart:

Mä aloin tänään kutomaan pientä vaaleanpunaista nallepukua :)
Oon himokutoaja! Ihanaa nyt kun tietää kumpi tulee niin voi tehdä valmiiksi kasan sukkia yms..

Tuntuu että masu on pullahtanut näkyviin oikein kunnolla, töissäkin oon lasten vanhemmilta saanut onnitteluja.
Olo on muuten ihan ok, ei vielä onneksi pahoja liitoskipuja yms. Odotan vaan että helteet alkaa niin tän mamman jalat turpoo taas ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Leikkaushaavasta: Mulla on tehty sektiö reilu 1v8kk sitten, mutta ainakaan vielä ei kiristä/tunnu pahalta. Varmaan kun masu tästä vielä kasvaa niin alkaa kiristämään.

Seksistä: Täällä on kanssa omat halut vähentyneet :ashamed: Miestä tekee mieli yhtä usein..

Mä kävin tänään katsomassa Lastentarviikkeessa Emmaljungan cangaroo tuplavaunuja, oli aikas mageet. Mä en vieläkään tiedä kummat ostaisin, ne vai Phil & Tedsit ;)

Mutta ei enää muuta kuin kutomispuuhiin:D

Inka & Rinsessa 23+1 :heart: :heart:
 
zeny kiitos nyt mun alkoi tekemään älyttömästi mieli pizzaa!!! :p :p :p
Ja kotona tehty on sitä kaikkeista parhainta :p
No ei voi mitään tänään en ainakaan enään mitään pizzoja saa :/ Ehkä huomenna :p

Bebes & Salamatkustaja 26+2 :heart:
 
Mun piti vielä tuosta seksistä kirjoittaa, että onko kukaan muu alkanut saada raskausaikana orgasmeja nukkuessa? Mä oon saanut noita silloin tällöin ennenkin, tyyliin kerran-pari vuodessa, mutta viime yönä taisi tulla jo kuudennen kerran raskausaikana. Parin viimeisen kerran jälkeen kohtu on ollut ihan kova pallukka tuon jälkeen, eli tarkoittaako se käytännössä supistusta? Enemmänhän nuo hyvältä tuntuu kuin pahalta, että sinänsä en ole huolissani. :D Ilmeisesti kroppa pistää hommat kuntoon vaikka sitten itsekseen, kun muuten on tuon seksin saralla aika hiljaista ollut.
 
Huomenta!

Kristelle - "pienirintainen"? :LOL: Mun mielestä C-kupilla varusteltu ei oo pienirintainen! Ei... kun siis mun ystävä kenestä puhuin, että maito ei riittänyt ja mietin johtuiko pienirintaisuudesta... A-kuppi... Siis melkein pelkät nännit... Ja muutenkin tosi hento/laiha ihminen. SE on pienirintainen! Ja siis ei vaan ollut varmaan tarpeeksi sitä maitokudosta - näin mä veikkaan...
Itellä normaalisti kans C.. enkä kyl sanois itteeni pienirintaseks, ihan normaalit ne mun mielestä on. Nyt ne tosin on jo paisunu D-mitoitukselle, saas nähä miten sit synnytyksen jälkeen. Kun välillä turvottaa niin perhanasti... Pelottaa jo millaset nahkasäkit niistä sit tulee kun on imettäny vuoden verran..! :eek: Siinä suhteessa toivon, et oliski pienemmät, ni ei roikkuis sit niin pahasti tulevaisuudessa...!

Mä en saanu taas yöllä unta.. Mietin vaan niitä vaunuja mitä en nyt saakaan. Toki kokeilen vielä metsästää jos siellä haaparannalla yks toinen liike vastais jtn mun sähköpostiin. Mies oli niin ihana, kun yritti eilen lohdutella, että mustat vaunuthan sopii sitten pinnasängyn ja hoitopöydän kanssa, kun on mustaa... Joo, mutta ei niitä vaunuja siellä makuuhuoneen sisustuksen seassa pidetä. Mä tiedän, että se olis iteki halunnu ne vihreet. Mutta miehet ajattelee paljon järkevämmin. Se ei oo niiden luonnossa olla niin pakkomielteinen väreistä ym. :LOL:

Ja toinen syy siis: Tahvo monotti taas oikein kunnolla koko yön. Vaihdoin asentoa vähän väliä, ja aloin tunnustelemaankin, se oli välillä yhtenä möykkynä kohdun vasemmalla puolella, siellä muljui pitkään, alkoi potkimaan ja vaihtoi taas keskelle... ja potki välillä oikeelle puolelle... Ja taas navan kohdalle/ylävatsaan. Ihan ihme show. Mitä kummaa se siellä duunaa?? :LOL: Eli vastaus Vividin kysymykseen: meillä ei ainakaan vielä ole meno hiipunut ollenkaan! Kovasti jo odottelen koska herra alkaisi kiltisti köllimmään pää alaspäin... Menee hermo kun se on niin mielellään usein sivuttain. Alkaa jo kyljissä tuntumaan ikävältä!!!

Ah... ja taas potkitaan mammaa! :) :heart:
Tänään pitäs soittaa miehen siskolle Rovaniemelle, on käynyt alustavasti tutkailemassa hääpaikkoja :D Heinäkuussa käydään itekin kierteleen, jos vaikka sitten varais jo jonkun! Hiiih... :p

26+2
 
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE AAMUVIRKUILLE! =)

Olin jo aiemmin kirjoittanut melkoisesti tekstiä mutta se hävisi jostain syystä. kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt yritän uudemman kerran :wave:

Upeata kun niin moni oli kommentoinut seksi raskausaikana kyssäriin! :heart:

Roona mikä se sun malli oli niis vaunuis, kävisin mielenkiinnosta tsekkaamassa :)

Kelan sivuilla pyörähdin ja ilokseni totesin, että olivat tehneet kaikki päätöset liittyen tähän raskauteen vajaassa viikossa papereiden jätöstä, huiman nopeasti =)

Maidontulosta senverran, että rintojen koko ei vaikuta mitenkään maidon tuloon, jaksaa vaan sinnikkäästi pitää vauvelia rinnalla niin kyllä sitä alkaa herumaan, jos rinnan sisällä värkit ovat ok, mitä useammin imettää sitä enemmän tulee..kysynnän ja tarjonnan laki.. :p

Äippä35v ja Nuppu23+2 :flower:
 
Nuppu...
Duo Edge, pro forest värillä: http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&valikoimaid=1
Lastentarvikkeessa hinta 849? (ilman hoitolaukkua)
Ruotsista haettuna n. 700? (hoitolaukun kera)
Että vaikka Lastentarvikkeella oliski vielä tota väriä, ei varmaan kyl makseta siitä väristä sitä 150? enemmän :| Mutta... mä nyt odotan. :'(

Mun ystävä kyllä imetti ihan täyspäiväsesti, tai siis loppuvaiheessa yritti... ja pumppu käytössä ja kaikkee... Mut maitoo ei vaan sitten enää tullut. Sillä ei jostain syystä hormonit saaneet tarpeeks tisseihin sitä maitoo... Siis tissit ei ollu ees kasvanu kamalasti, eikä alunperinkään siis ollu hirveenä rintaa.. Mut eihän se tietty kaikilla niin mene. Joku hormonaalinen juttu, voi isorintaisillakin loppua varmaan maito kesken. Mut... No joo.
 
Roona,[b]VOI JEE MITEN UPEAT VAUNUT![/b] :p ja vielä ihan munvärisetkin. Ostaisin samanlaiset jos ois poika tulossa. (On ne kyl pirun hintavia. :/ ) Ymmärrän ihan täysin et veetututtaa.. isolla veellä :/ Toivotaan et vielä jostain tärppää..

Äippä35v ja Nuppu23+2 :flower:
 
Multa ei vielä maitoa ole tullut ja kärsimättömänä sitä odottelen :D Jostain tulut pelko että mitäs jos sitä maitoa ei sitten tulekkaan.. Alkuraskaudessa mulla rinnat turposivat D kupista E kuppiin !! Nyt onneksi mahdun taas D-kuppiin. Nännit ja nännipihat olleet viikon verran tosi kipeät/arat ja kosketusherkät.

Rosehip, mä oli aiva kokonaan unohtanut että mullakin ollut noita yöllisiä orgasmeja. Pari-kolme kuukautta sitten varmaan viimeksi. Mä olin aika hämilläni niistä ja parista ekasta olin ihan varma että näin unta.. Ei mulla koskaan ennen tällästä oo ollu, jotan luulen kyllä että mun osalta tää on joku raskausjuttu.

Mälsää kun sataa vettä, ikinä ei oo hyvä :ashamed:

M&M 24+4
 
Hahaa, mailia tuli. VOITTO!!!!
Tai siis... niin. Noh... niin. :D Sain varattua haluamani väriset vaunut yhdestä toisesta liikkeestä! Siellä oli yhdet jäljellä heidän varastossa!!! Siellä hinta ei vaan ole niin halpa kuin Jalassa, mistä alunperin piti varata.

Vihreet vaunut mitkä halusinkin, maksaa siellä 7675Kr. (719.85?) Ja niihin kuuluu siis hoitolaukku, jonka arvo se 400Kr(37.52?)
Vaunujen hinnaksi siis jää siellä 7275Kr (682.33?)

Jalassa, mistä tilattiin alunperin ne vaunut (väärän väriset) oli siis 7099Kr (665.82?)
ja hoitolaukun kanssa 7499Kr (703.34?)

Ja sen hoitolaukun ajattelin ostaa anyway...

Eli siis siellä Jalassa ne vaunut + hoitolaukku on 16,51? halvemmat.
Ja mä voin elää sen tiedon kanssa, että maksetaan tuon verran enemmän niistä vaunuista jos saan ne vihreänä!!!!! :D

Nyt meillä on sitten kahdet vaunut varauksessa. Pitäisköhän lähettä miehelle nuo laskelmat, ja sanoa, että peruu sen toisen varauksen? :ashamed:

Voi kääk tätä mun päätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Huomenta!

Kristelle - "pienirintainen"? :LOL: Mun mielestä C-kupilla varusteltu ei oo pienirintainen! Ei... kun siis mun ystävä kenestä puhuin, että maito ei riittänyt ja mietin johtuiko pienirintaisuudesta... A-kuppi... Siis melkein pelkät nännit... Ja muutenkin tosi hento/laiha ihminen. SE on pienirintainen! Ja siis ei vaan ollut varmaan tarpeeksi sitä maitokudosta - näin mä veikkaan...
Itellä normaalisti kans C.. enkä kyl sanois itteeni pienirintaseks, ihan normaalit ne mun mielestä on. Nyt ne tosin on jo paisunu D-mitoitukselle, saas nähä miten sit synnytyksen jälkeen. Kun välillä turvottaa niin perhanasti... Pelottaa jo millaset nahkasäkit niistä sit tulee kun on imettäny vuoden verran..! :eek: Siinä suhteessa toivon, et oliski pienemmät, ni ei roikkuis sit niin pahasti tulevaisuudessa...!

Jep, ei toi c-kupin omaava munkaa mielestä ole pienirintainen. :LOL: Koska ihte ollut ekkaa lasta alkaes oottaa a kuppia, mut maitoa tuli sitten oysiinkin kuskattavaks 50 litraa. :kieh: Et ei aina liity myös rintojen kokoon se maidontuleminen. Tyttöä oottaes oli kans tota a-kuppia ja taas maitoa sain luovutettua samoissa lukemissa oysiin ja myös luovutin ystävälleni maitoa ku häl ei ihtel riittäny. Ny alku kuppikoko oli b :LOL: ja mä kerrankin tunsin et mul edes on vähä rintoi mut ny on sit kuppikoko d75 ja kylhä muuten tuntee ihtensä rintavaksi. :LOL:

seksistä meil jonni verran vilkastunut toi seksielämä, löytynyt jopa uusia ulottuvuuksia johon masu ja selkäkivut vähän niinkus pakottaneet. Ihan kivaa aikaa siis. :LOL: Kai miehestäkin on nii kiva välil ku hänen vaimonsa on vähän rintavampi, persevempi, reitevempi ja lihavempi. :LOL:
sanonutkin et kivaa vaihtelua ku välil nii pikkuinen ja hoikka ja siro ja välil saapi vähä pyöreempää vaimoa.

Jollain tääl oli korvatulehdusta?? Meil ensin noi mukelot sairastui parisen vk sitten, viime yön valvoin tytön kanssa ku itki korvaansa ja toisaalta, ihtel kans nii sattui korvaan ettei tienny miten olis hengitelly. En tiä voiko tämä sit olla korvatulehdusta mut ku tietys asennos sattuu korvaan tai jos niistää, suuta aukaisee, koittaa syödä jne. Noh, tänää tytöllä lekuriaika ja aattelin käskee vilasta samal omakin korva.
Huh, mut sais kyl nuha ja yskäkin alkaa helpottaan.

Liikkeistä silloi ku ihtel oli kuume korkeella nii pikkuinen oli todella rauhallinen ja mietinkin et miten se sillei, mut ny ku ei enää kuumetta, tuntuu taas jalkoja olevan joka suunnassa. Samoin ku työntää pyllyllä kylkiluihin, nii ei oikein tunnu aina kivalle ja eräs ilta täs ku painauduin miehen selkään, tämä yhtäkkiä totes et "voisitko siirtyä ku se ipana potkii selkään koko ajan" :LOL: Et ei ainakaa viel ole vaihtunu vähentynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Kristelle - "pienirintainen"? :LOL: Mun mielestä C-kupilla varusteltu ei oo pienirintainen!

Noh, onhan tuo C-kuppi aika paljon pienempi ympärysmitassa 70 kuin esim 85 :whistle:

Hienoa, että saat Roona nyt ne vihreät vaunut, oli kyllä upean väriset =) Meillä on harmaat Brio Kombit, kun ostettiin esikkoa odottaessa sellaiset jotka sopii molemmille sukupuolille tarvittaessa ja niihin saa sitten väriä hoitolaukulla ja vaunulelulla ym.

Mun mielestä sikiön liikkeet on nyt hiukan "pehmentyneet", sellaista jatkuvaa muljaamista tuntuis olevan. Saattaa tietty johtua asennostakin, jos se nyt majailee niin, että terävimmät potkut osuu selkäpuolelle :whistle: Melko alhaalla liikkeet kyllä tuntuvat enimmäkseen :whistle:

Vielä tämä päivä töitä ja sitten loma, jee :D Säätiedotuksen mukaan piti olla sateista, mutta näyttäisi tuo aurinko pihalla edelleen paistavan B)

23+2
 
Roona: hienoa että sait vihdoinki haluamasi vaunut varattua! :flower: :) Jotenki itelle ihan outoa ku ei tartte hommata vauvaa varten mitään.. esikoiselle ku etti koko ajan innokkaana niitä "oikeita" vaunuja ja sit ku synty toinen, ni piti hommata kaksostenrattaat! Mut nyt ei tartte mitään ja onhan se rahallisesti iso helpotus :) Tosin tokalle pitää hommata istuin autoon, että saa vauvalle sit tuon turvakaukalon käyttöön...

Mulla ei oo vieläkää nuo vauvelin liikkeet sellasia tosi kovia.. siis kyl ne tuntuu monesti ihan käteenki jos laittaa massua vasten, mut ei vielä satu ollenkaa! Ja alaspäin tuntuu kaikki liikkeet.

Maidontulosta: Eli todellakaa ei oo rintojen koosta se maidon tulo kiinni! Itse asiassa näin jos vois vertailla, ni esim. mun tuttavapiirissä suurin osa pitkään imettäneistä on aika pienirintaisia!! Itellä kasvo esikkoa odottaessa kuppikoko varmaan melkein pari kuppikokoa ja maitoa ei siltikää oo pitkään riittäny. Nyt haaveissa että sais pitempään imetettyä.. mut en aseta mitään ennakkosuunnitelmia, jos maito riittää ni mielelläni imetän! :)

Ihanaa, mulla on tänään pitkästä pitkästä aikaa kampaajalle aika! :) En edes muista millon oon viimeks käyny, siitä on varmaan lähemmäs vuos aikaa. :ashamed: Aina vaan jännittää et millaset niistä tulee, mut täytyy pitää peukkuja et on mieleiset! Sain onneks miehen pikkusiskon tänne kaveriksi, ku mies on taas reissuhommissa koko viikon. Tuntuu niin luksukselta ku on joku toinen tässä kaverina joka leikittää esikoista ja auttaa vähän kotihommissa, ni on itelläki hetki aikaa vaan olla ja istua! :)

Anrika & Tepi 23+5
 

Yhteistyössä