Ihanan paljon tekstiä tullut päivän aikana
Ahmiminen tai oikeastaan
jatkuva mässääminen on täälläkin paheena :ashamed: Ihan koko ajan tulee syöpöteltyä, mutta menköön
Vastapainoksi koitan liikkua taas hiukan ahkerammin. Tänään kävin pitkästä aikaa pacessa hikoilemassa ja hyvinhän se masunkin kanssa onnistuu =)
Pienet asiat voi tosiaan veetuttaa joskus suuresti, joten ymmärrän kyllä
Roonan kiukun ja itkut vaunujen värin takia :hug: Itse porasin viime viikolla, kun en mahdu mihinkään vanhoihin vaatteisiin ja edellisen raskauden äitiysvaatteet on liian isoja. Sain tuosta olemattomasta asiasta aikaan kauhea shown, kun heittelin vaatteitani itku silmässä ja valitin olevani ihan epämuodostunut, kun mikään ei istu päälle :ashamed: Vaikkakin tosiasia on, että monissa äitiysvaatteissa penemmätkin koot ovat jotenkin hölmösti suurennettuja :/ Noh, huomenna olen menossa kaupoile etsimään jotain sopivaa =)
Seksistä on ollut paljonkin juttua, kyllähän se noihin puuhiin kasvava masu ja muuttuva elämäntilanne vaikuttaa
Meillä ei kuitenkaan nyt tämän raskauden aikana ole ollut havaittavissa muuta kuin se, ettei sopivaa hetkeä kunnon puuhailuun tunnu löytyvän
Haluja löytyy molemmilta ja hellyyttä riittää kiireisessäkin arjessa :heart: Näillä siis mennään ja täytyy myöntää, että laatu korvaa tällä hetkellä määrän
:heart:
Aiemmin oli juttua
muistamattomuudesta...mä taas todistin tämänkin asian tullessani kotiin kuntosalilta, kun "hukkasin" puhelimeni. Muistin kuinka laitoin pihassa puhelimeen äänet takaisin päälle, mutta sen jälkeen ei ollut havaintoa. Tässä oli iltatohinat menossa kotona, kun tulin ja meillä oli pikainen "vahdinvaihto" kun mies lähti treeneihin lähes saman tien. Kun sain pojan sänkyyn aloin etsimään puhelintani...ei löydy...Sain loistoidiksen, että soitan siihen, mutta haa, millähän mä siihen soitan, kun se ainoa puhelimeni on hukassa :headwall: :headwall: Jatkoin siis etsintöjä ja löysin puhelimen treenikengästäni vaatehuoneesta
Että tällaista tänne tänään
Vielä
maidosta, mulla ei ole tullut nyt, eikä tullut poikaakaan odottaessa. Olen suht pienirintainen (norm. 70c) ja toki rinnat ovat jonkin verran raskausaikana kasvaneet. Pojalle maitoa riitti kyllä ihan mielettömän hyvin, joten luotan, että kyllä se maito sieltä nousee synnytyksen jälkeen. Täysimetin 5kk ja jatkoin aina 11kk ikään, kunnes siirryimme suoraan tavalliseen maitoon. Jätkä on kasvanut todella hyvin koko ajan =) En siis usko, että rintojen koolla tai maidon tulolla raskausaikana on mitään tekemistä sen riittävyyden kanssa kun lapsi on syntynyt.