Vivid
Kyllä, pinoillaan ilman muuta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Mä tuossa tota listaa just kattelin, että kamalasti sellasia nimiä, ketkä on ehkä joskus kerran kirjottanu palstalle, tai tyyliin ilmottanu ittensä, ja sit ei mitään... Tuntuu jotenki hullulta et siellä on niin paljon sellasia nimiä ketkä ei sitten ikinä kirjoittele täälä mitään.... Mut... No joo. Sittenhän niitä karsiutuu pois, kun aletaan "uutta listaa" ja pinoa tekeen syyskuussa kun alkaa vauvoja syntymään. Vai? Pinoillaanko vielä sitten? Must ois ainakin kiva
Eilen se tuli!!! Äitiyspakkaus! Jipii! Olin katellut sitä etukäteen netistä ja mietin sillon, että on siellä kaikkee tylsääkin, mutta olin kyllä tosi positiivisesti yllättynyt. Oikeestaan yhet housut ja paita sekä se haalarin myssy ei ollut mun mieleen, mutta muuten tosi kiva!!
Me ostetaan tossa kesän aikana myös pinnasänky, mutta aattelin, että vauva saa nukkua silti äp-laatikon sisässä hetken aikaa! Voi että, tulis jo se vauva :heart: Mulla ois nyt juhannukseen saakka töitä ja sit alkaa kesäloma ja oon antanut itelleni luvan, että sitten saa alkaa peseen ja järkkään vauvan tavaroita. Ihanaa!
Meillä oli eilen neuvolan imetys- ja isyysilta. Juteltiin yleistä vauvan hoidosta ja käsittelystä sekä äideille oli imetysoppia ja isät jutteli isyydestä. Paljon toki oli sellasta perusasiaa, mutta tuli kyllä uusiakin juttuja just vauvan käsittelystä ja imetysjutuista.
Huomasin taas eilen, että sormet turpoo melkolailla. Ja sit kun pesee käsiä paljon, niin mulla on sormuksien alta iho kuivunut ja rikki.... tylsää! Ei malttais jättää vielä sormuksia pois. Ei vielä myöhemmin
Mutta nyt töihin!
Vivid ja Hippu 26+4