mulla vaivaa tua inhottava paineen tunne tuonne alapäähän, ettenkin, jos kävelen tai yleensäkin olen "pystyssä" enemmän aikaa, ilman huili taukoja!
onko muilla tätä painon tunnetta nyt jo???
melkeen välillä tuntuu, et puskeeko se itteään jo pihalle sieltä, mut ei onneks ainakaan vielä! huh!
mulla on koko ajan sellanen kutina persuuksis, et tää vaavi syntyy reippaasti ennen laskettua aikaa, vaikka ei mulla mitään ihmeempiä suppareitakaan oo ollut, mut en tiiä mistä tua intuitio johtuu????
vaikkakin mulla on ollut kyl kaikilla muillakin neljällä edellisillä kerroilla ihan sama tunne, ja silti ne on yli menny, et hupsis!
mut nyt jotenkin vahvempi tunne!
ehkä sekin pelottaa, kun alkuraskaudessa vaivasi se kohdun laskeuma! ja ajattelin, et jos tää pyrkiikin ennemmin pihalle!
kun kohtu alkaa laskeutumaan???
voikohan näin olla?
jotenkin sitä vaan elelee päivä kerrallaan, ja ajattelee, et joka ikinen päivä sen vaavin henkiinjäämis prosentit kasvaa, mikäli se syntyis, nyt ne olis tosin hyvin pienet, mut kuitenkin! luin just netistä et 22-24 viikoilla henkiin jäämisprosentti kasvaa joka päivä 3-4 prosenttia!
sohvi-04 oletko vielä kasassa? sinulla on kerinnyt noita prosentteja kertymään, jo ihan mukavasti alku asetelmaan nähden!
uskon että teillä menee kaikki hyvin!!!!!
=)
ke olis neuvola ja kuulee monenlaista tuomiota sit taas esim painosta, hb:stä, verenpaineesta yms....!
neljä viikkoo sitten painoa oli tullut koko raskausaikana n. 4 kg, varmaan saadan nyt se 5 kg, rikki! ääk!
fiksu ja brutus 22+4