Huomentapäivää!
Täällä on ollut kirjoittelu vähän hiljaisempaa, kun ollaan mökillä oltu keskiviikosta lähtien. Ei jaksa tän koneen kanssa taistella, ei meinaan toimi 3G -verkko, ja tää Elisan mobiililaajakaistapaska ei tahdo oikein ladata sivuja 2G-verkossa... noh, ehkä 10min latas kaksplussan sivustoa... Jee! :kieh:
Mii26 kirjoitteli lihoamisesta! Oon huomannu aivan saman noissa H&M:n mammafarkuissa... Ihan helkkarin kireet perseestä ja reisistä...!! Joku fiksu suunnittelija ei oo ottanu huomioon sitä, että aikas monilla tuo lantio, reidet ja pehvakin leviää sitä mukaa kun masu kasvaa.. Ja toki sitä turvotustakin tulee! Itellä ainakin nyt kokoajan tosi pullataikina-olo! Inhottavaa... Ja peiliin ei kiinnosta katella. Mä jopa suutun jos musta ottaa valokuvan niin, että kaksoisleuka tursuaa! :headwall: Mulla oli monta vuotta tällanen kroppa kun söin sellasia lääkkeitä jotka keräs nestettä kehoon ja aineenvaihdunta ihan sekasin. Reilu vuos sitten pääsin niistä lääkkeistä eroon, ja heti lähti paino laskuun kun lehmän häntä, 10kg tippu kevään aikana... Ja viime kesänä oli jo housukoko 34, pahimmillaan ollut aikanaan 44! Että luottavaisin mielin kyllä tän raskauden suhteen, kyllä se paino siitä tippuu... Nesteet lähtee tosi nopeesti kehosta, kun muistaa vaan liikkua ja syödä hyvin sit synnytyksen jälkeen... B)
Mun rakas kummityttö syntyi
keskosena muistaakseni viikolla 24-25 tai jtn sinnepäin... Noh, painosta voi päätellä, että VARHAIN:
700g! Neiti täyttää elokuussa 3v, ja tekee äitinsä hulluksi... Eli siis voi hyvin ja on terve lapsi. Puhe on viivästynyt, mutta sekin alkanut sujumaan kun viime syksynä aloitti tarhassa. Olivat Elämä lapselle-konsertin videopätkässäkin v. 2006, kun rahaa kerättiin uusia kaappeja varten. Voi että oli kyllä rääpäle kun syntyi - nukke! :heart: Tsemppiä ja voimia Sohville!
Mitäs muuta... HERÄILY! Joo.. Mä nukuin ke-to-yön sitten... noh, en nukkunut. Jostain syystä ei vaan tullut uni. Ehkä klo 6 aamulla nukahdin. Ja poika potki KOKO YÖN! Se piti max 30min taukoja, ja taas jatkui sambakarnevaalit mahassa... Jatkoi vielä aamupäivän torstaina, kunnes simahti... to-pe yön sainkin nukkua rauhassa, ja eilinen oli tosi hiljainen päivä. Yöllä hän taas potki aina kun heräsin ja kävin veskissä... mutta onneksi uni tuli itelle hyvin kun oli vajausta
Että sellanen rytmi meillä täällä! Toivottavasti ei jatku syyskuulle asti tai tämä mamma tulee hulluksi!
Satanu on melkein joka päivä - tylsää. Nyt jos ehtis taas vähän pihahommiin, jos nämä allergiat antais periksi. Kamala aivastelu ja nokka tukossa, vaikka on satanutkin.. Saakelin koivu!!!
Roona&Tahvo 24+5