No niin, ettekä sit vielkään kertonu mikä toi on. Googlen armoille jouduin miekin Kuulostaa ihan hilpeeltä tapahtumalta, ainoo et merkki on miule täysin väärä. Miun merkillekin löytyy kyllä miittejä sun muuta, mut eipä taida suomen kamaralla pahemmin olla isoja tapahtumia. Ruattiin tars lähteä.. Se reissu on kyl haaveissa ollut muutaman vuodenAlkuperäinen kirjoittaja Roona82:No nyt munki oli pakko googlettaa se ihme bimmerparty ku säki otit puheeks.... etkä ees sit kertonu et mitä löysit!! Ja siis... anteeks mut Vähän meni kyllä ohi, mä luulin et ne on jotku rantabileet tai jotain muuta hauskaa Okei, ei mikään ihme etten oo kuullukkaa, kun en oo mikään "bimmer"-fani Mut varmaan ihan hauskaa jos tykkää sellasestaAlkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:Jaahas ei tarvikaan mennä nukkuun varmaan koko iltana - nukahdin päikkäreille ja heräsin vasta. Huh! Kaippa se on toi lämmin ilma joka tekee extraväsyneeksi.
Mun pitää ihan googlettaa että mikä toi Vividin mainitsema bimmerparty on, en oo koskaan kuullutkaan :ashamed:
Vaunuja en oo vielä hankkinut..ens viikolla aloitan sen savotan, katsotaan löytyisikö mieleisiä alennusmyynneistä - mun tuurilla varmasti ei.
kerttu ja puru 28+2 :heart:
Paljastin vähän.. mutta ehkäpä toi googletin on edelleen välttämätön kapistus, jos todella haluaa tietää mistä on kyse
Kattokaa mihin aikaan mie tääl kukun.. herttinen, nyt maate :wave: